Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Volkswagen Polo 1.0 TSI Beats
Napredek je še kako opazen, a tudi pri ceni
Osnovna cena: 17.896 €
Cena testnega vozila: 20.293 €
motor
več prostora
multimedija v slovenščini
uporaben prtljažnik
ravno dno ob preklopu naslona
DSG menjalnik
poraba
vozne lastnosti
cena

cenik.pdf
Polo v novi šesti generaciji brez dvoma še bolj stopa iz Golfove sence, saj je napredoval na ključnih področjih, ki kupce pri nakupu najbolj zanimajo. Prostornost, varnost, vozne lastnosti in napredna tehnologija.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
8. marec 2018 | 13:54:53

Dimenzijsko se je Polo povečal do te mere, da je prvič v svoji zgodovini presegel mejo štirih metrov v dolžino (4053 mm), z 2,56 metra razmika med sprednjo in zadnjo osjo pa pomeni, da je v potniško kabino prinesel še nekaj dodatnih centimetrov več za kolena na zadnji klopi in boljše počutje na sprednjih dveh sedežih. Dodatni milimetri v dolžino se posledično odrazijo tudi pri prostornini prtljažnika, ki je za celih 71 litrov večji in tako v osnovi meri 351 litrov, s preklopom naslona zadnje klopi pa se prostor poveča na zglednih 1125 litrov. S temi proporci pa je že možno prepeljati tudi kak večji kos pohištva ali pralni stroj. Preklop naslona v razmerju (60:40) posledično zaradi prilagodljive police prinaša ravno dno do sprednjih sedežev, kar nedvomno olajša nakladanje, obenem pa je v zadnjem delu dobro poskrbljeno tudi za vsakodnevno odlaganje. S tem imamo v mislih, da so kljukice za obešanje na pravem mestu, osvetlitev v temi je dobra in ker v našem primeru ni bilo rezervne gume, smo imeli še zajeten dodaten skrit prostor pod nakladalno polico. 

V prvi vrsti barvna poživitev armaturne plošče, temu sledi še več digitalizacije. Za 975€ je možno dokupiti še digitalne merilnike oziroma aktivni informacijski zaslon.

Opazen napredek je Polo doživel, ko gre govora o zvočni izolaciji potniške kabine, pohvaliti velja izbiro kakovostnih materialov in lahkotnost upravljanja. Osrednji 8-palčni zaslon na dotik z multimedijskimi vsebinami, kjer so vse pomembne informacije zbrane na enem mestu in prevedene v slovenščino, zelo dobro poznamo že iz drugih bratskih modelov, zato o njem ni potrebno zgubljati besed. Na kratko, pregleden in enostaven za uporabo tudi tistim, ki si s tehnološko naprednimi rešitvami niso tako blizu. Polo v novi izdaji po novem prinaša tudi barvno poživitev notranjosti, vezano na pakete oziroma želje posameznih kupcev. V primeru našega testnega avtomobila, je paket Beats barvno popestril potniško kabino in obogatil zvočno kuliso s 300-vatnim ozvočenjem Beats Electronics in ojačevalcem, kar bi morda na dolgi rok pritegnilo tudi mlajšo populacijo kupcev.

Polo ni več tako zelo majhen. Prvič gre v dolžino čez 4 metre.

Volkswagnovi razvojniki so novega Pola gradili na novi MQB A0 platformi, kar ima za posledico še boljšo predstavo na cesti. Litrski turbo strojček s 85 kilovati moči nas je ves čas spoznavanja več kot navduševal, saj omogoča dober kompromis med zmogljivostjo in varčnostj. Povezan z brezhibno sedemstopenjsko avtomatiko (DSG) in z možnostjo prestavljanja preko volanskih stikal, so pospeševanja z njim razmeroma zelo hitra, prav tako nima težav z doseganjem visokih hitrosti, a če po drugi strani z njim ravnamo lahkotno in brez občutka, da nam gori pod nogami, nam ta v zahvalo lahko vrne z ugodnim rezultatom porabe goriva. Okrog 5,5 litra na 100 km. To hkrati pomeni, da je s 40-litrsko posodo za gorivo moč prevoziti krepko čez 500 kilometrov. Z dobro uglašenim podvozjem in natančnim volanskim mehanizmom na zavitih cestah prikaže dobro predstavo, ki jo ob nekoliko bolj dinamični vožnji spremlja višja poraba goriva, ki pa ne preseže 8 litrov, medtem ko smo se na avtocesti lahko zanašali na udobje aktivnega tempomata, ki samodejno uravnava hitrost in vzdržuje primerno varnostno razdaljo.

Tehnološki biser je brez dvoma 7-stopenjski DSG menjalnik z možnostjo prestavljanja na volanu.

Nekdaj najmanjši Volkswagen je zdaj z novo podobo, ki ne preveč odstopa od uveljavljenih hišnih linij, postal še resnejši tekmec v segmentu, kjer domuje. Velja spomniti, da ima Polo kot prvi izmed t.i. malčkov na voljo digitalne merilnike in napreden multimedijski vmesnik  ter serijsko vgrajen varnostni sistem za samodejno zaviranje v sili, kar ni nezanemarljivo dejstvo. Seveda je potrebno upoštevati, da vse te dobrote posledično prinašajo tudi višjo ceno in je samo v našem primeru, s seštevanjem po rednih cenikih, znašala nekaj več kot 20 tisočakov. Vključno z dodatno opremo, katere vrednost je ocenjena na slabih dva tisoč evrov. Jasno, to vsekakor ni cena, ki bo zanimala mlade, in ta tudi nima primernih popustov. Končna cena je vedno odvisna od želja in zmožnosti kupcev, zato ob tem velja izpostaviti dejstvo, da  osnovni Polo stane le 11.990€.

Litrski trivaljni turbo zmore do več kot 200 km/h, a hkrati z božanjem stopalke za plin prinaša nizko porabo goriva. Okrog 5,5 litra.
Volkswagen Polo 1.0 TSI Beats 17.896€ €
Pogonski sistem: motor z n. izgorevanjem
Tip motorja: 3, vrstni
Število ventilov: 4
Prostornina: 999 cm3
Vrtina in gib: 74,5 x 76,4 mm
Kompresija:10,5 :1
Vbrizg:neposredni vbrizg
Odmična gred:dohc
Prisilno polnjenje:da, intc
Katalizator:uravnani
Moč:85 kW (115 KM) pri 5000 vrt/min;
Navor:200 Nm pri 2000 vrt/min
Pogon: spredaj
Menjalnik: 7 , dvosklopčni
Zavore spredaj: koluti
Zavore zadaj: koluti
Pnevmatike:
Obračalni krog:
Karoserija: 5-vratna, Kombilimuzina
Dolžina: 4053 mm
Širinaa: 1751 mm
Višina: 1446 mm
Medosna razdalja: 2564 mm
Prtljažnik: 351-1125 l
Rezervoar: 40 l
Masa: 1090 kg
Nosilnost: 570 kg
Priklopnik z zavoro: 1000 kg
Priklopnik brez zavore: 595 kg
Obremenitev priklopa: 50 kg
Obremenitev strehe: 75 kg
Najvišja hitrost: 200 km/h
Pospešek: 9,5 s do 100 km/h
Gorivo: bencin
Poraba mesto: 5,8 l/100km
Poraba izven: 4,1 l/100km
Poraba kombinirano: 4,7 l/100km
Emisije CO2: 108 g/km
Cena ob predstavitvi: 17.896€
Aktualna cena: 17.896€
Začetek prodaje: 2017
Konec prodaje: še v prodaji
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Sem testiral ta avto; po podatkih bi moral biti vecji, vendar je pa znotraj utesnjen....vsaj taksen obcutek imam sam. Armaturka je postavljena ptevisoko, steklene povrsine s prejsnjim modelom pa manj. Posledicno manjsa pteglednost.
8.3.2018 15:31:28
spartan
Po katerem ciklu pa je racunana poraba v preglednici? Ne pise, namrec....je to NEDC ali WLTP?
8.3.2018 15:37:52
don CONSIGLIO
Tudi sam sem testiral ta avto, pred tem pa kar nekajkrat vozil 1 leto starega predhodnika z 1.2 motorjem. Lahko rečem, da je to eden največjih preskokov med generacijama. Predvsem v podvozju in odzivnosti. Utesnjen je lahko napram Passatu, sicer pa več kot dovolj prostoren za večino normalnih uporabnikov. Za moje pojme boljši avto kot T-Roc (dosti kvalitetnejša notranjost), čeprav vem, da bodo vsi kupovali slednjega. Zame je to avto leta Lp, don CONSIGLIO
8.3.2018 18:19:28
spartan
Se ne strinjam. Tudi sam sem vozil prejsnji model. Polozaja za volanom ne najdem pravega, zato ker so znizali streho oz. avtomobil. Obenem pa so mocno dvignili armaturo ter zmanjsali vetrobransko steklo. Posledicno pri testu nisem cutil te "prostornosti" oz. zracnosti, tudi bolj lezeci polozaj za volanom mi ne sede...v avtu hocem sedeti in ne lezati. Tista multi-medija je pa lahko ali pa ne, mi je vseeno. Sam ga zagotovo ne bom kupil. Testiral sem tudi novo Fiesto, ni kaj extra. Ampak polozaj voznika za volanom definitivno boljsi. Nekdo bi moral VW spomniti, da Evropejci nismo Kitajci visine 1.60 m.
8.3.2018 18:40:25
spartan
A T-Roc....kdo bo pa tista plasticna jajca kupil, cene pa kot premium. Za ta denar dobim konkreten avto, ne pa to plasticno skatlo od VW-ja
8.3.2018 18:43:42
IcEmAn
Cena avta v osnovi pa takšna kot razred večji dizelski karavan........ Nekoč so v A-segmentu pretiraval s ceno, zdaj se očitno ta "bolezen" seli v B-segment.
8.3.2018 20:37:04
spartan
Za ta denar dobis recimo ze Mazdo CX-3. Ce ne bo popusta, se bo to slabo prodajalo...oz. v Nemciji ga je ze prehitela Fiesta. Se ne cudim, ceprav ni idealna...se zdalec ne. Mislim, da je VW brcnil v temo z nadgradnjo.
9.3.2018 23:03:36
alfafil
danes si ga je tast ogledal in 1,0 TSI 115 highline+beli,park senzorji, 16 col, cena 15 190, tako da ni tako hudo, saj ne rabi več kot to. Jaz sem si ogledal T-Roc. Vem, ni poceni, ampak dobil bi 1,5 TSI Sport+rdeč,kamera, app-connect, 18 col, sport paket (rdeče čeljusti, rdeči šivi,rdeča ambientalna osvetlitev,alu pedala,dodatna zatemnitev stekel in izbira voznega programa) za 22 650 (10% popust na cenik). Meni je glih prav velik, fajn močan in ne preveč požrešen in kompromis med višjim sedenjem in dobro lego. Kaj vem, premišljujem.
14.3.2018 19:56:26

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija