Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD
Nenavadna in netipična korejska zver
Osnovna cena: 45.490 €
Cena testnega vozila: 59.990 €
zanimiva oblika
vozne lastnosti
motor
majhna stikala in ponekod trda plastika
O Stingerju smo pred kratkim že pisali – avto, ki se spogleduje s petvratno kupejevsko podobo, na misel nam najprej pridejo štirje krogi z A7, ni nujno le potovalno udobne narave, sploh če je podkrepljen s hudobnim motorjem in štirikolesnim pogonom.
Artur Švarc
17. september 2018 | 8:49:32

Zašiljena kupejevska linija s štirimi vrati na velikih dimenzijah vsaj iz profila pokažejo mogočno figuro, ki jo v najmočnejši različici Stingerja zaključuje odsekan zadek, s svetlobno letvico povezani zadnji luči in štiri mogočne izpušne cevi, ki razkrivajo, da pod motornim pokrovom ni ravno motor, ki bi bil namenjen nedeljski vožnji. Vse skupaj stoji na všečnih 19-palčnih platiščih in je kot celota prepoznavno, všečno in netipično korejsko.

Malce bolj konzervativna je notranjost, predvsem so tu stikala, ki bi jih lahko srečali nespremenjena že pred desetletjem, veliko je te vzhodne trše plastike, sploh na manj vidnih mestih, drugače pa je sam dizajn up-to-date in na sredi velik zaslon kraljuje nad tremi okroglimi zračniki, nižje pa je niz stikal za infotainment in klimatska naprava. Še najbolj razmišljam o tem, zakaj so vsa stikala tako poddimenzionirana, od vrtljivega gumba na sredinski konzoli do stikal na volanu. Kot se za skoraj pet metrski petvratni kupe spodobi, je dovolj prostora tako spredaj kot zadaj, udobje na usnjenih sedežih je dobro, niti kupejevska linija ne pobere višine za glavo na zadnjih sedežih.

Bistvo tega  najmočnejšega Stingerja je 3,3-litrski V6 z 272 kW (370 KM) in 510 Nm navora. Svoje doda osemstopenjska avtomatika, ki prenaša kolesno moč na vsa štiri kolesa in je vsaj v štartu mišljena v ziheraškem smislu, čeprav je avto s tem motorjem na nekaterih trgih moč dobiti le z zadnjim pogonom. No, vseeno ta surova moč zlahka izrabi tudi kolesni par in na gladkih površinah ali v dežju avto postane veličastna (in velika) drifterska igrača.

Številke seveda govorijo zase – do stotice avto pospeši v 4,9 sekunde, končna hitrost zlahka doseže 250 kilometrov na uro in še nekaj čez, tudi Brembove zavore so dovolj učinkovite, da je avto lahko ali raketa in v komfortnem načinu nadvse udobna potovalna limuzina. Če pa vam gre tudi za način vožnje in porabo, lahko pogledate tudi za 2,2-dizelskim Stignerjem. Tudi poraba se giblje tam nekje odtenek pod desetimi litri, razen ko želite, da zarjovi vseh 370 korejskih konjičev.

Tudi pri opremi je vse tam, kjer mora biti, od dinamičnih LED luči, aktivnega tempomata, usnjeni sedeži so tudi hlajeni in ne samo ogrevani, asistenčnih sistemov pa tudi ne manjka. Vse skupaj je še vedno sprejemljivo poceni in s 60 tisočaki glede na lastnosti in opremo čisto primerna rešitev za tiste, ki si želijo nekaj posebnega in pri sami znamki niso preveč izbirčni.

V osnovi avto stane 45.490 evrov, skupaj z vsemi dodatki pa 59.990 evrov.

Kia Stinger 3.3 T GT AWD 45.490 €
Pogonski sistem: motor z n. izgorevanjem
Tip motorja: 4, vrstni
Število ventilov: 4
Prostornina: 3342 cm3
Odmična gred:dohc
Prisilno polnjenje:da/span>
Katalizator:uravnani
Moč:272 kW (370 KM) pri 6000 vrt/min;
Navor:510 Nm pri 1300-1450 vrt/min
Pogon: spredaj
Menjalnik: 8 , sekvenčni samodejni
Zavore spredaj: koluti, 320 mm
Zavore zadaj: koluti, 315 mm
Pnevmatike:
Obračalni krog:
Karoserija: 5-vratna, Kombilimuzina
Dolžina: 4830 mm
Širinaa: 1870 mm
Višina: 1400 mm
Medosna razdalja: 2905 mm
Prtljažnik: 406 l
Rezervoar: 60 l
Masa: 1909 kg
Nosilnost: 416 kg
Priklopnik z zavoro: 1500 kg
Priklopnik brez zavore: 750 kg
Obremenitev priklopa: 75 kg
Obremenitev strehe: 90 kg
Najvišja hitrost: 270 km/h
Pospešek: 4,9 s do 100 km/h
Gorivo: dizel
Poraba kombinirano: 10,6 l/100km
Cena ob predstavitvi: 45.490
Aktualna cena: 45.490
Začetek prodaje: 2018
Konec prodaje: še v prodaji
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911
Kako pa kaj poraba? Po testih je v povprečju porabil 1,5 litra več kot BMW ali Audi s primerljivim motorjem...
17.9.2018 12:32:15
macolar
Tudi če je to to, mislim da imaš dovolj prednosti v štartu pri ceni da se ne moreš pretirano sekirat. Mogoče se motim, ker iskreno ne gledam cen nemških avtov, ampak mislim da so nemci dražji.
17.9.2018 18:23:10
Kadjar155
Ampak od 45 jurjev za neko Kio??? Za taki dnar pa dobiš že bolj uporabn avto, ki bo tudi počasneje zgubljal ceno. Evropejec je le evropejec!
17.9.2018 18:48:22
Kadjar155
Pa za dizla se mi zdi kar vlka poraba ne? ;-)
17.9.2018 19:12:28
macolar
Odvisno za kaj kupuješ avto. Eni jih kupujemo da jih imamo in vozimo, drugi jih menjujejo kot spodnjice. Za 45k eur ali več ne kupiš uporabnega avta, ampak popolnoma neuporabnega ker se od tistega trenutka bojiš zapeljat na kakršnikoli makadam, bognedaj da ga znotraj dobi voda, po 5ih letih pa si ga ne upaš dat na diagnostiko, ker polovica senzorjev prične javljat napake. Vse je kakor za koga. Bili so časi ko so nemški avtomobili veljali za alfo in omego, ampak ti časi so minili. Nekateri se seveda še vedno oklepajo teh starih pregovorov, včasih jih je prav smešno poslušat kako nekateri filozofirajo, ko potegneš pa črto pa ugotoviš da so zdevali za servis in popravila enako količino denarja ali pa celo več kot ostali. Vsak si vzame kar si želi, mene moti samo filozofiranje in v nekaterih primerih prepričevanje nekaterih ljudi kako vejo več. Vsak avto lahko počaka, pa naj bo 10k eur, ali pa 60k eur. Kia in Hyundai naprimer sta naredila kvanten preskok iz tistega kar sta bila nekoč in kar sta danes. 7 let garancije pri Kii je za mene dovolj privlačna ponudba, pa še avto dobro izgleda (Ceed ali Sportage), cene pa niso prenavite, oprema pa dostopna takoj v štartu.
17.9.2018 19:24:14
macolar
Moram pa poudarit da niti ne sanjam o takšnih glomaznih zneskih, ker na dan naredim le po 50km, glede na razdrapanost ceste po kateri vozim pa tudi užitka v vožnji ni za pričakovat.
17.9.2018 19:26:47
matt0
Lahko pogledate kvaliteto notranjosti pri 50 sekundah in naprej: https://www.youtube.com/watch?v=qedwTyqZt_U&t=68s pa naj še kdo reče, da so pred nemci
18.9.2018 16:41:11
Barbika
"7 let garancije pri Kii je za mene dovolj privlačna ponudba, pa še avto dobro izgleda (Ceed ali Sportage), cene pa niso prenavite, oprema pa dostopna takoj v štartu." Pa ne gre zgolj za to. Dejstvo je, da so korejci naredili v zadnjih 10 letih izjemen korak naprej. Pa naj gre za vrhunski dizajn ali tehniko, ki se ne kvari. Cenovno so pa še vedno razmeroma ugodni. Za ceno od Stingerja dobiš BMW serije 3 s precej šibkejšim motorjem in dejansko brez opreme, ki naredi iz običajnega premijski avto.
22.9.2018 7:40:28
klemens
matt0 pri mojem passatu se vratne obloge bolj majejo od tega kar je prikazano pri tej Kii na posnetku. Brat me je podučil, da zaradi velikih toleranc enostavno naredijo obloge z več lufta, kar veliko ljudi sploh ne opazi. Tudi sam nisem, dokler mi brat ni pokazal kako so avtomobili sestavljeni.
26.9.2018 17:53:04
matt0
klemens, v vratne obloge se nisem nikjer vpikoval, pač to je zanimivo, da je ta novinar to omenil. Če te zanima, je naredil folow-up video, za kratko primerjavo: https://www.youtube.com/watch?v=MCgZYhX9QnM&feature=youtu.be Tukaj vidimo avtomobile, dragega x3 in pa capturja, q2, T-Roc, ki se v tem bistveno bolje odrežejo. Je to pomemben podatek? Ne nujno, dosti pa pove o izdelavi, kaj se bo s Stingerjevo koznolo dogajalo po 10 letih vožnje pa si zaenkrat lahko samo predstavljamo
26.9.2018 18:44:21
KOMPRESOR
klemens nehaj lagat pri katerem Passatu se majejo obloge??????? lažnivec!!!
26.9.2018 20:55:26
Macolar
Nekdo ni dobil pudinga po kosilu...
27.9.2018 10:23:02

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija