Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Honda Civic 1.6 D Elegance
Dinamična in varčna Japonka
Osnovna cena: 23.450 €
Cena testnega vozila: 24.000 €
Uglajen
dinamičen in varčen motor
menjalnik
potovalnost
Rahlo nedodelan infotainment
nerodno nameščeni USB priključki
Honda Civic je vsaj zaradi samosvoje, rahlo drugačne oblikovne filozofije Honde, avto, ki ga oči ne spregledajo. Čeprav v nekaterih pogledih rahlo zadržan avto z dizelskim mlinčkom omogoča veliko dinamike in nizko porabo.
Artur Švarc
1. november 2018 | 23:48:34

Civic je zdaj že dodobra del naših cest, s svojo odsekano podobo in drugačno masko pa ob tradicionalnih privržencih znamke nagovarja tudi rahlo avantgardno in kubistično usmerjene ljubitelje estetike. V petvratni različici je s paketom Elegance dovolj dobro začinjena s športno vizuelnimi dodatki, da ohranja tisti razburljivi del, ki ga ima fama Civica že desetletja.

Nekaj podobnega velja tudi za notranjost. Japonsko pojmovanje notranjega dizajna avtomobilov je bilo vedno drugačno, neglede na znamko in tudi tu imamo opravka s precej samosvojim in nadpovprečno razgibanim konceptom. Merilniki so zgodba zase, nekaj je osnovnih stikal na spodnjem delu armaturke in na sredi infotainment, ki ponuja vse, kar voznikovo oko potrebuje, čeprav je pri samem uporabniškem vmesniku še nekaj prostora za izboljšave.

Različni materiali v notranjosti so znamki primerno kakovostno sestavljeni in čeprav je tu in tam zaslediti nekaj »japonske plastike« in minimalizma kot so stikala za nastavljanje ogledal na vratih, je vse skupaj tam, kjer mora biti. Predvsem je Civic avto, ki ne utruja z vesoljsko tehniko hiperaktivnih programerjev in vizualcev, pač pa avto, ki je namenjen predvsem vožnji. Za Japonce (na srečo) čas teče relativno in malce drugače. Sedeži so dovolj udobni, da tudi po nekaj 100 kilometrih iz avta stopite spočiti.

1,6-litrski dizel s sicer le 120 konji se zdi najboljša izbira za bolj umirjene voznike, ostali bodo posegli po odličnem 1,5-litrskem turbo bencinarju. Šeststopenjski ročni menjalnik je izvrstno preračunan in Civicu omogoča visoke hitrosti na avtocestah, pri običajni vožnji pa ne zahteva preveč prestavljanja, pri čemer zna nagraditi tudi s porabo. Že res, da lahko o tovarniških 3,5 na 100 le sanjamo, a tam okoli 5 in deci pa z malce varčne vožnje zlahka dosežemo, ob dinamični vožnji pa poraba še vedno znaša šest litrov.

V opremi Elegance dobimo dodatno zatemnjena stekla, usnjen volan in prestavno ročico ter aluminijaste stopalke, za udobje skrbi dvopodročna klimatska naprava, vozniku asistirajo sprednji in zadnji parkirni senzorji in senzor za dež, tu je 7-palčni infotainment, avto pa je bil obut v 17-palčna lita platišča z gumami 235/45R17.

Osnovni dizelski CIvic S stane 20 tisočakov, tretji nivo opreme Elegance pa 23.450 evrov. Dodajmo še biserno belo barvo za 550 evrov, skupaj torej 24 tisočakov, na to pa vam uvoznik prilepi še 2 tisočaka popusta.

S Civicom smo se sredi oktobra potepali po sončni Koroški na obeh straneh meje, zato ne prezrite tudi videa.

Honda Civic 1.6 D Ellegance
Pogonski sistem: motor z n. izgorevanjem
Tip motorja: 4, vrstni
Število ventilov na valj: 4
Prostornina: 1597 cm3
Vrtina in gib: 76,0 x 88,0 mm
Kompresija:16,0 :1
Vbrizg:skupni vod
Odmiena gred:dohc
Prisilno polnjenje:da, intercooler
Katalizator:filter trdih delcev
Moč:88 kW (120 KM) pri 4000 vrt/min
Navor:300 Nm pri 2000 vrt/min
Pogon: spredaj
Menjalnik: 6, roeni
Zavore spredaj: hlajeni diski
Zavore zadaj: diski
Pnevmatike spredaj: 235/45R17
Pnevmatike zadaj: 235/45R17
Obračalni krog: 11,0 m
Segment: C (spodnji srednji)
Karoserija: 5-vratna, kombilimuzina
Število sedežev: 5
Dolžina: 4518 mm
Širinaa: 1799 mm
Višina: 1434 mm
Medosna razdalja: 2697 mm
Kolotek spredaj: 1537 mm
Kolotek zadaj: 1565 mm
Prtljažnik: 478-1267 l
Rezervoar: 46 l
Masa: 1340 kg
Nosilnost: 495 kg
Skupna masa: 1835 kg
Najvišja hitrost: 201 km/h
Pospešek: 10,1 s do 100 km/h
Gorivo: dizel
Poraba mesto: 3,7 l/100km
Poraba izven: 3,5 l/100km
Poraba kombinirano: 3,5 l/100km
Emisije CO2: 93 g/km
Energijski razred: C
Začetek prodaje: februar 2018
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Jon
Ah joj...o obliki ne bi...
2.11.2018 22:21:43
macolar
Za ljubitelje ljudskega avta in dveh derivatov ki so spočeti z ravnilom in strogo ravno filozofijo je tale avto šok in oblikovno nesprejemljiv. Je nenavaden za videt, ampak vsaj pri meni v pozitivnem smislu. Tudi nekatere umetnine je treba škiljajoče pogledat da vidiš kaj predstavljajo Zadku še malo manjka, sprednji del je pa lep za videt.
2.11.2018 23:06:28
matt0
grozljivka..
3.11.2018 13:17:23
kramoch
nazi-wagn lovers...to ni afto o katerem bi lahko debatirali...tu gre za kvaliteto...torej.... kr spelte se....
3.11.2018 21:11:13
Jon
24 jurjev za 120 d konjev...heh
3.11.2018 22:30:38
macolar
VW Golf z isto prostornino in ceno jih ima 116...heh
4.11.2018 9:53:41
macolar
oz. če upoštevamo še 2 tisočaka popusta je Golf celo dražji, poleg tega ima tudi slabšo porabo.
4.11.2018 9:56:43
Jon
Ja saj...se dobro da imamo drugo izbiro...
4.11.2018 10:57:01

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija