Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Mazda CX-5 CD184 AWD Revolution Top
Osnovna cena: 40.890 €
Cena testnega vozila: 41.730 €
videz
rdeča barva ji pristoji
LED žarometi
veliko serijske opreme
zmogljiv motor in ostala tehnika
vozne lastnosti
prtljažnik s plastično podlogo
končna cena
nizko resolucijska slika kamer
multimedijska vsebina ni v slovenščini
Je Mazda za 41 tisočakov primerljiva z evropsko elito?
Mazdin športni terenec CX-5 v aktualni generaciji dokazuje, da se lahko kosa tudi z modeli prestižnih znamk. Izvedba z najbogatejšim paketom opreme in z najzmogljivejšim dizlom je odlična kombinacija, ki na drugi strani prinaša temu primerno visoko ceno.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
7. januar 2019 | 10:13:18

Mazdo CX-5 v prenovljeni izdaji je v naše uredništvo zavila že nekajkrat v zadnjem letu dni, zato vnovično podrobno seznanjenje z nekaterimi dejstvi ne bo potrebno. V tokrat sem imel priložnost, da jo spoznam v vsem svojem sijaju, zato lahko trdim, da je ta, poleg družinskih potreb, lahko zelo primeren kot reprezentativni avto za uspešnega podjetja. 

135 kilovatov in 445 Nm navora se ves čas preliva na vsa štiri kolesa (sistem i-Active), kar pa ne pomeni, da bi z njim veljalo obiskovati težje prehodne terene, gre bolj za učinek izpiljene drže na asfaltu ali pa za samozavestno držo na cesti, ko pade prvi sneg in ko cestni delavci še čakajo na pravi trenutek. Za prenos je v tem primeru skrbela šeststopenjska klasična avtomatika z brezhibnim delovanjem, a brez možnosti prestavljanja s stikali ob volanu. Skratka, CX-5 v tej kombinaciji nima nikakršnih težav z dinamiko in z relativno hitrim doseganjem visokih hitrostih, dobro se izkaže tudi med zavoji, kjer natančno sledi ukazom voznika (G-Vectoring Control), brez nepotrebnega občutka nagibanja karoserije. Dodaten davek dinamike prinaša le poraba goriva, ki ne bo nižja od osmih litrov. A tudi ta rezultat je nenazadnje pogojno sprejemljiv. 

Ko je govor o premijski plati, v prvo vrsto postavim potniško kabino. Navdušuje me dejstvo, da je ta zelo dobro zvočno izolirana, da je poskrbljeno za kakovostno končno izdelavo in da so japonski mojstri izbrali prstom nežne materiale. Tudi belo usnje na sedežih uvrščamo v to kategorijo, čeprav se na dolgi rok znajo kazati posledice umazanij. Sedenje za volanom je na dovolj visokem nivoju, da ves čas z lahkoto spremljam dogajanje okrog avtomobila, medtem ko mi za zadek pri tem početju pomaga kamera s širokim kotom vidnega polja, a s precej nizko resolucijsko sliko. Edino omembe vredno digitalno dogajanje je osrednji zaslon z multimedijsko vsebino, ki ni v slovenščini, je razmeroma majhen, v primerjavi z ostalo premijsko konkurenco. Morda je to celo namenoma storjeno, da bi se vozniki bolj posvečali vožnji in ne iskanju vseh mogočih podatkov. Osebno sem bil najbolj zadovoljen z dejstvom, da sem radijske postaje poslušal preko digitalnega DAB+ signala in da sem tistih nekaj informacij, vključno z navigacijo in Bluetooth sistemom, upravljal z vrtljivim stikalom. Preprosto in enostavno. Vrata za na zadnjo klop se odpirajo skoraj 90-stopinjsko in tako potnikom omogočajo lažji vstop in izstop, 506-litrski prtljažnik z dodatno plastično podlogo in s samodejnim odpiranjem vrat pa bo omogočil, da odložimo golf torbo, blatne škornje ali skozi odprtino naslona zadnjih sedežev položimo smuči. 

 

Končna cena, nekaj več kot 40 tisočakov je visoka, a pogled na dolg seznam serijske opreme, kjer so med drugim vključena tudi 19-palčna platišča, fantastična Soul Crystal rdeča barva zunanjosti (edini dodatek na ceno 840€), polni LED žarometi, projekcijski Headup zaslon na vetrobranskem steklu in cela plejada varnostnih asistenc, je morda dober razlog, da bi za tem avtomobilom lahko pogledali tudi tisti, ki se sicer odločajo za evropsko elito, katere cena je znatno višja od te. Morda Mazdi CX-5 manjka malo več prepoznavnosti na trgu. V tem delu se pozna, da so Japonci malce zaspali.

MAZDA CX-5 SKYACTIV CD184 Revolution Top
Pogonski sistem: motor z n. izgorevanjem
Tip motorja: 4, vrstni
Število ventilov na valj: 4
Prostornina: 2191 cm3
Vrtina in gib: 86,0 x 94,3 mm
Kompresija:14,4 :1
Vbrizg:skupni vod
Odmiena gred:dohc
Prisilno polnjenje:da, intercooler
Katalizator:filter trdih delcev
Moč:135 kW (184 KM) pri 4000 vrt/min
Navor:445 Nm pri 2000 vrt/min
Pogon: 4x4
Menjalnik: 6, samodejni
Zavore spredaj: hlajeni diski, 297 mm
Zavore zadaj: diski, 303 mm
Pnevmatike spredaj: 225/55R19
Pnevmatike zadaj: 225/55R19
Obračalni krog: 11,0 m
Segment: L (mali SUV)
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover
Število sedežev: 5
Dolžina: 4550 mm
Širina: 1840 mm
Višina: 1680 mm
Medosna razdalja: 2700 mm
Kolotek spredaj: 1595 mm
Kolotek zadaj: 1595 mm
Prtljažnik: 506-1620 l
Rezervoar: 58 l
Masa: 1763 kg
Nosilnost: 586 kg
Skupna masa: 2235 kg
Najvišja hitrost: 208 km/h
Pospešek: 9,6 s do 100 km/h
Gorivo: dizel
Poraba mesto: 6,2 l/100km
Poraba izven: 5,1 l/100km
Poraba kombinirano: 5,5 l/100km
Emisije CO2: 145 g/km
Energijski razred: G
Začetek prodaje: januar 2019
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija