Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Toyota CH-R 1.8 VVTi Hibrid e-CVT
To je najbolj prodajan hibridni avto v Sloveniji
Osnovna cena: 28.470 €
Cena testnega vozila: 28.470 €
videz
vozne lastnosti
udobje za sprednja potnika
prtljažnik
poraba goriva
CVT menjalnik
ni slovenskega prevoda v multimedijskih vsebinah
odtisi prstov na zaslonu
slaba preglednost pri vzvratni vožnji
Toyotin CH-R mi je zlezel pod kožo. Tako meni kot vsem tistim 441 Slovencem, ki so ga v lanskem letu kupili. Nadvse atraktivna oblika, športna drža na cesti in varčen hibridni pogon so karakterno pozitivne lastnosti, da mu odpustim tudi tehnično nedovršen brezstopenjski CVT menjalnik. .
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
2. februar 2019 | 8:05:47

Toyota ima jasno začrtan cilj, da mora njihova prodaja v prihodnje povečini temeljiti na hibridno gnanih vozilih. V Sloveniji je ta številka že krepko večja od 50 odstotkov celotne prodaje. Od skupno 2391 vozil je bilo s hibridnim pogonom opremljenih kar 1307 primerkov Toyot. Največ je prav modela CH-R. Zanimiva številka, ki je hkrati pokazatelj, da so kupci čedalje bližje alternativnim pogonom, s čimer ni nič narobe. Škoda je le, da CH-R še ni na voljo kot priključni hibrid.

V roke smo ponovno dobili CH-R hibrida. Za potrebe pogona je vgrajena kombinacija 1,8-litrskega VVTi bencinskega štirivaljnika in elektromotorja, kar v praksi pomeni 90 kilovatov moči. Povsem dovolj za običajnega uporabnika hibridnega avtomobila, ki tak avto kupi z namenom varčevanja pri gorivu. To je dejstvo. Čeprav z novo Corollo pri Toyoti uvajajo nov hibridni pogon, tudi ta v malem športnem terencu ni razočaral. Ker sem večino časa razpet med Ljubljano in Primorsko, si to pot takrat začrtam kot nekakšen testni poligon za preverjanje porabe. Udarim jo preko Iga čez Rakitno do Cerknice, se vključim na avtocesto in spet zavijem na običajno regionalno cesto od Razdrtega do Kozine in naprej proti Kopru, kjer je končni cilj. Skupno nekaj manj kot 130 kilometrov. S stopalko za plin ne pretiravam in se večinoma držim hitrostnih omejitev. Povprečje v Kopru pokaže 4,5 litra na sto prevoženih kilometrov. Pravzaprav zelo dobro. Pri vsem skupaj je moteč faktor le brezstopenjski e-CVT menjalnik, ki poskrbi za vse preveč siljenja v visoke vrtljaje in temu posledično ne preveč vpadljive zvočne slike.

Vožnje na elektriko je pri tem križancu bolj za vzorec. Povsem v tišini se zgodi le speljevanje z mesta. Za polnjenje baterij med vožnjo je zato pametno pomakniti položaj menjalne ročice v B (braking). Pri elektriki gre bolj za podporo bencinskemu štirivaljniku, ko gre za varčevanje z gorivom in za nižji izpust emisij. Tako pri nekaterih, so tudi Toyotini mojstri pri tem vozilu najvišjo dovoljeno hitrost omejili na 170 km/h. No, nenazadnje doseganje visokih hitrosti ni v domeni tega avtomobila, čeprav za njegovim razvojem stoji prvi mož Toyote, Akio Tojoda, ki ima športno tekmovanje v genih. CH-R ne glede na svojo hibridno dušo poskrbi za elegantno držo na cesti. Volanski mehanizem je zelo natančen, nagibanja pa praktično ni.

CH-R je v osnovi avto za dva, pogojno tudi za štiri. Na sprednjih sedežih je zelo dobro poskrbljeno za voznika in sopotnika, malce manj prostorskega obilja bo za potnika na zadnji klopi. Morda je ta bolj namenjena otrokom. Volan je nastavljiv po višini in globini, preglednost nad merilniki je dobra, dovolj velik je 7-palčni osrednji zaslon s pestro ponudbo informacij (računalnik, vožnja, hibridni pogon, telefon, radijski sprejemnik), ki niso prevedene v slovenski jezik, slabost zaslona pa so vidni prstni odtisi. V zadnjem delu vozila je spodobnih 377 prostorninskih litrov prostora, kar bo dovolj za vsakodnevne obveznosti in tudi krajše izlete, s preklopom naslona zadnje klopi bo morda prostor za prevoz tudi večjih stvari.

Na koncu najpomembnejše. Zakaj je CH-R v lanskem letu postal najbolje prodajan hibrid v Sloveniji? Ko smo se pred časom pogovarjali z več Toyotimi trgovci, ti povečini izpostavijo drzno in hkrati atraktivno zunanjo obliko, zaradi katere kupci večinoma sploh prestopijo prag prodajnega salona. Kot drugo, japonski proizvajalec je dobro zadel časovnico. Ko so ga konec leta 2016 predstavili pri nas, je bil tako rekoč edini na voljo kot hibrid v vedno bolj priljubljenem segmentu malih športnih terencev. In tudi danes slika ni nič drugačna. Kot tretje, na dobre rezultate vpliva tudi cena. Najcenejši CH-R, ki seveda ni hibrid, stane malo čez 17 tisočakov ob trenutni promocijski akciji. Hibridna verzija ima  postavljeno nekoliko višjo ceno. 25 »jurjev« pa nekaj drobiža. Testni avto z nekaj več serijske opreme, med katero so tudi varnostni asistenčni sistemi (Toyota Safety Sistem), je nosil ceno 28.470€. Morda bo zanj še več zanimanja, ko bo na voljo različica s polnilnim kablom.

Toyota CH-R 1.8 VVTi Hibrid e-CVT € 28.470 €
Pogonski sistem: hibrid
Tip motorja: 4, vrstni
Število ventilov: 4
Prostornina: 1797 cm3
Vrtina in gib: 80,5 x 88,3 mm
Kompresija:13,0 :1
Vbrizg:neposredni vbrizg
Odmična gred:dohc
Prisilno polnjenje:da, intc
Katalizator:uravnani
Moč:70 kW (95 KM) pri 5200 vrt/min;
Navor:142 Nm pri 4000 vrt/min
Motor: elektro
Moč: 53 kW (72 KM)
Navor: /
Število motorjev: /
Akumulator: nikkel-metaal hydride
Kapaciteta: /
Napetost: /
Polnjenje pri 16A: /
Pogon: spredaj
Menjalnik: brezstopenjski samodejni
Zavore spredaj: gev. schijven
Zavore zadaj: koluti
Pnevmatike:
Obračalni krog:
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover
Dolžina: 4360 mm
Širinaa: 1795 mm
Višina: 1555 mm
Medosna razdalja: 2640 mm
Prtljažnik: 377 l
Rezervoar: 43 l
Masa: 1355 kg
Nosilnost: 505 kg
Priklopnik z zavoro: 725 kg
Priklopnik brez zavore: 725 kg
Obremenitev priklopa: 55 kg
Obremenitev strehe: 75 kg
Najvišja hitrost: 170 km/h
Pospešek: 11,0 s do 100 km/h
Gorivo: bencin
Poraba mesto: 4,1 l/100km
Poraba izven: 3,5 l/100km
Poraba kombinirano: 3,9 l/100km
Emisije CO2: 87 g/km
Cena ob predstavitvi: € 28.470
Aktualna cena: € 28.470
Začetek prodaje: 2017
Konec prodaje: še v prodaji
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Zlatolist
Po Spritmonitorju je razlika med hibridom in bencicem točno dva deci..... https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/1563-C-HR.html?powerunit=2
2.2.2019 8:20:18
7even77
Hm, kje pa e skrivajo vsi ti najbolje prodajani primerki? Ker če na tole stvaritev gledam kot na povsem normalen avtomobil, torej ne izpostavim, da je Hybrid, jih ne le po LJ, tudi drugod, vidim zares le peščico. Še te, ki jih, so službeni, morda pa kdaj naletim celo na en in isti avto. Skratka, celo nekdaj aktualnih Aurisov je več.
2.2.2019 8:40:40
alfafil
Zlatolist, nisi pravilno zastavil zadeve. Poglej zdaj: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/1563-C-HR.html?fueltype=2&power_s=115&power_e=116&powerunit=2 . Razlika je 2 litra.
2.2.2019 9:05:55
alfafil
Bila je v ožjem izboru, ampak, hibrid ne. Performanse, menjalnik, prtljažnik, cena, vse to me ni navdušilo. Bencinar mi je prešvoh, ko sem ga podobno konfiguriral, je bil še dražji od primerljivega 150 KM VWja.
2.2.2019 9:11:52
Zlatolist
Alfafil, ti si pa omejil izbor samo na motor z manj konji, če daš vse možnosti dobiš pravo sliko. https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/49-Toyota/1563-C-HR.html?fueltype=2&power_s=115&power_e=125&powerunit=2 Drugače pa sem štiri leta drgnil Aurisa hibrid in mi je čist jasna slika v praksi. Če sem prišel poleti na 5l je bilo ok, pozimi pa kakšen litrček več, če nisem hotel v bundi vozit. Tako porabo imam sedaj na P5008, 1,6BHdi, avt.
2.2.2019 9:49:17
alfafil
Ne razumeš. Seveda sem omejil izbor. Če hočeš videt razliko med hibridom 122KM in 1,2 TB 116, moraš vpisat vsakega posebej, da dobiš realno sliko, kolika je razlika v porabi teh dveh CH-R različic, torej, hybrid vs bencin.
2.2.2019 10:25:31
Zlatolist
Hja, če že dajem prednost čim manjši porabi v modelu ki si ga želim, bom sigurno vzel tisti motor, ki požre manj, kar pa majhni bencinski mlinčki sigurno niso, ti pa primerjaš sicer najcenejši model , ampak z večjo porabo. Da ne bo pomote, Toyota Auris hibrid sploh ni bil slab avto, ampak na vso reklamo o hibridih v praksi preveč požre, da o komoditeti ne govorim. Tako da čakam na električarja, ki bo imel vsaj 300km realnega dosega z vsemi gretji in hlajenji in da se ne bom vsedel v gokart. Nova Hyundai Kona bo kar zanimiva. Še to, ta članek se mi ne zdi test, ampak plačana reklama....
2.2.2019 12:31:35
alfafil
Primerjam dva motorja katera Toyota ponuja v CH-R, drugih ni, hybrid in 1,2 TB, cena nima zveze z tem. In razlika je 2 litra v prid hybridu, pričakovano. Ne vem, kaj tukaj ni jasno, razen, če ne debatirava o isti stvari.
2.2.2019 12:49:47
Zlatolist
Debatiramo o C-HR, torej vse kar Toyota ponuja v tem modelu, hibrid in bencin, torej če to daš v Spritmonitor, ti sam razdeli v hibride in bencinarje. Če pogledaš je precej vnosov smešnih, od konjev in porabe, ampak povprečje pa tudi nekaj pove....
2.2.2019 13:16:18
alfafil
Prav zato jih moraš sam ločit, da vidiš realno sliko..Jaooo....
2.2.2019 14:54:05
v10power
Če zgoraj omenjena cenovna razlika med navadno in hybridno verzijo drži, se itak splača vzeti navadnega, ker tudi če porabi vedno 2l več (kar na avtocesti sigurno ne drži), se ti razlika povrne šele po 300k+ kilometrih. V glavnem ni računice za hybridno. Pospeški 1.2 so podobni, končna hitrost bistveno večja, pa še ta smotan skuter menjalnik ni potrebno poslušat.
2.2.2019 15:22:08
shark911
Pozabil si,da boš lahko rabljenega hibrida lažje in bolje prodal kot navadnega bencinarja...ker seveda temeljito spremeni tvoj izračun...
3.2.2019 12:08:45
v10power
A to veš al samo predpostavljaš? Ne vem, če se za kompleksnega hibrida, z veliko prevoženimi kilometri, kupci rabljenih avtomobilov ravno tepejo. Se mi zdijo kr tiktakajoča bomba tile hibridi.
3.2.2019 16:30:57
matt0
ziher ga ne prodaš za več, kot ga v štartu preplačaš
3.2.2019 17:04:01
kamiKaZaA
Vsi pozabljate, da bo pri hibridu potrebno menjati baterijo na nekje 8-10 let, katera menjava stane več kot jurja ( baterija + delo mehanika ) in že zaradi tega se nebodo rabljeni hibridi dobro prodajali. Kupiš avto za 4.000€-6.000€, pol pa čez leto ali dve daš 1000-2000€ za novo baterijo. No go.
3.2.2019 19:30:01
kamiKaZaA
Citirano iz uradne Toyota strani: " Če pa bi slučajno bilo treba zamenjati hibridno baterijo in bi garancija že potekla, bi zamenjava baterije stala približno 800 funtov. Najboljši način, da zagotovite brezhibno delovanje svojega vozila tudi v prihodnosti, je vsakoletni servisni pregled hibrida pri prodajalcu ali serviserju Toyotinih vozil. "
3.2.2019 19:30:39
mojsterjaka
Imel na testu. Lep, zadaj malo čuden, pa hibrid na relaciji okoli 5 l....hm...ni računice!
18.2.2019 9:32:41

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija