Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Citroen C5 AirCross 1.6 PureTech 180 EAT8 Shine
Osnovna cena: 32.750 €
Cena testnega vozila: 36.212 €
videz
zmogljiv motor
menjalnik
DAB sistem
udobje potniške kabine
bogata oprema
vozne lastnosti
ročica menjalnika
prtljažna vrata se prenizko dvignejo
multimedijska vsebina ni v slovenščini
končna cena
slika kamere na zadku v nizki resoluciji

cenik.pdf
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1598 cm3; moč - 133 kW (181 KM) pri 5500 vrt/min; 250 Nm pri 1650 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 8, sekvenčni avtomatski; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 205/55R19; obračalni krog -11,0 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4500 mm x 1860 mm x 1689 mm; medosna razdalja - 2730 mm; prtljažnik - 580-1630 l; rezervoar - 53 l; masa - 1405 kg; nosilnost 585 kg; skupna dovoljena masa - 1990 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 8,2 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 216 km/h; gorivo: bencin; poraba - 7,0 l/100km / 4,9 l/100km / 5,7 l/100km l/100 km; emisije CO2 - 129 g/km;
Tudi bencinsko gnani C5 AirCross ima svoje adute
Ta avto je že na prvi pogled zelo pritegnil mojo pozornost, saj je njegova zunanja podoba kot nekakšna sestavljanka iz Lego kock. Oblikovalci so svoje delo zelo dobro opravili, prav tako ne razočara niti predstava na cesti. Tokrat sem v roke dobil bencinsko verzijo.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
28. junij 2019 | 10:52:25

Oznaka C5, ki je še pred nekaj leti krasila povsem drugačen in nekaj časa prodajno tudi priljubljen avtomobil, je danes v drugačni vlogi. Z dodatkom AirCross se je ta prelevil v športnega terenca, ki mu sicer še najbolj diši asfalt, a se tu in tam znajde tudi na makadamu in blatu, čeprav klasičnega 4x4 pogona nima v ponudbi. Slednjega nadomešča sistem Grip Control, ki z različnimi programi vožnje in delovanjem ESP sistema omogoča speljevanje in vožnjo tudi na zasneženi, blatni ali peščeni podlagi. Sistem, ki je pogojen še s sistemom za nadzor pri spustu oziroma pri speljevanju (dodatno stane 250€), smo že nekajkrat preskusili. Dodatek ni tako napačen, a je hkrati daleč od klasičnega štirikolesnega pogona. Omembe vreden je tudi podatek o odmiku karoserije od tal, ki pri tem vozilu znaša ugodnih 23 cm, kar je dovolj za plezanje po pločnikih in vožnjo po nekoliko bolj grobi površini. A vendar je bilo potrebne nekaj pazljivosti, saj je bil avto opremljen z 19-palčnimi dvobarvnimi platišči (dodatek 400€) in z nizko cestno obutvijo, ki ji bolj ustreza asfalt kot makadam. 

 

Za pogon je v tokratnem testnem modelu skrbel preverjeni 1,6-litrski turbo bencinski motor z močjo 133 kilovatov, povezan z brezhibno osemstopenjsko avtomatiko. Kombinacijo odlikuje mirno in uglajeno delovanje, hkrati pa štirivaljni turbo omogoča, da 1405 kilogramov težek C5 AirCross vozniku nudi hitra pospeševanja, ko je to potrebno, in doseganje visokih hitrostih. Poraba se giblje med sedmimi in osmimi litri, kar je povsem razumljivo. Izdelan na PSA-jevi platformi EMP2 ima C5 AirCross, za prijetno mehko vožnjo, vgrajeno posebno vzmetenje s progresivnim hidravličnim omejevalnikom, ki skupaj z natančnim volanskim mehanizmom v praksi prinaša presenetljivo zelo natančno držo med zavoji, čeprav brez nagibanja karoserije ne gre.

Notranjost je všečnega videza, ergonomsko dodelana in funkcionalna. Za dodatne tri tisočake je testni avto imel vgrajene zelo udobne usnjene sedeže, ki so ponujali različne vrste masaže in ogrevanje, dodatnega tisočaka je stalo udobje pomične panoramske strehe, medtem ko je bil osrednji infotainment, navigacija, brezžično polnjenje telefona in kup drugih dobrot na seznamu serijske opreme paketa Shine. Dobrodošel je bil tudi sistem DAB, ki ga uvrščajo med doplačljive dodatke (170€), hkrati pa je zelo moteča nizko resolucijska slika kamere na zadku in multimedijska vsebina, ki ni prilagojena za slovenskega uporabnika. Voznik in sopotnik se spredaj počutita tako rekoč odlično, vse je na dosegu roke in dovolj enostavno za upravljanje. Osebno mi je daleč najboljši detajl prav pilotsko oblikovana ročica menjalnika. Za dva odrasla potnika na zadnjih sedežih, ki jih je dodatno možno še vzdolžno pomikati za 15 cm, bi bil morda dobrodošel še kak dodaten centimeter za udobje kolen, medtem ko bodo otroci na njih neznansko uživali. Pohvalna je tudi velikost in uporabnost 580-litrskega prtljažnega prostora, a kaj, ko ima ta eno zelo nerodno rešitev. Prtljažna vrata, ki se, z zamahom noge pod odbijač, sicer samodejno odprejo, se preprosto prenizko dvignejo in to lahko v trenutku nepozornosti uporabnika vodi do lažje poškodbe glave. 

Pustimo ob strani dejstvo, da je bil testni avto zelo bogato opremljen. S skoraj 6 tisočaki dodatne opreme in s popustom je končna cena res da znašala dobrih 36 tisočakov. Ni malo, se strinjam, a to je bil spet še eden v vrsti dokazov, da tudi Citroen zmore delček premium udobja, gledano z druge perspektive pa je 4,5 metra dolg SUV na voljo tudi za precej manj denarja. Najosnovnejši, v primeru financiranja, stane nekaj manj kot 22 tisoč evrov in tudi ta je že spodobno opremljen. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija