Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Jeep Renegade 2.0 Multijet 16v 140 AWD
Osnovna cena: 17.990 €
Cena testnega vozila: 36.423 €
zanimiva oblika
terenske sposobnosti
praktičnost
manj suveren na asfaltu
zasoljena cena bolje opremljenih različic

cenik.pdf
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1956 cm3; moč - 103 kW (140 KM) pri 3750 vrt/min; 350 Nm pri 1750 vrt/min;
Prenos: pogon - 4x4; menjalnik - 9, samodejni; zavore - hlajeni diski, 305 mm spredaj, diski, 278 mm zadaj; gume - 215/55R19; obračalni krog -11,1 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4239 mm x 1805 mm x 1723 mm; medosna razdalja - 2570 mm; prtljažnik - 351-1297 l; rezervoar - 55 l; masa - 1506 kg; nosilnost 574 kg; skupna dovoljena masa - 2080 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 10 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 183 km/h; gorivo: dizel; poraba 7,5 l/100km / 5,6 l/100km / 6,3 l/100km l/100 km; emisije CO2 - 173 g/km;
Upornik z razlogom
Renegade je najmanjši Jeep, samosvoj in oblikovno zanimiv ter terensko sposoben.
Marko Hanželič
4. julij 2019 | 9:17:20

Najmanjši predstavnik ameriške znamke, ki jo večina ljudi, tako ali drugače, povezuje z brezpotji, s svojo vsaj malo nenavadno in zelo škatlasto obliko morda res ne bo vsem povšeči, a vsekakor izstopa v segmentu, kjer večina ostalih stavi na preizkušene formule. Po tedenskem preizkusu lahko zatrdimo tudi, da je eden redkih v segmentu, ki omogoča tudi bolj resne in zahtevne brezpotne podvige, kar s sabo prinaša tudi svojo ceno.

Podvozje in vzmetenje sta namreč bolj kot magistralkam naklonjena makadamskim cestam, kar se pozna tudi pri vožnji. V primerjavi s konkurenco, ki ponuja samo višje sedenje in nekaj več prostora, je Renegade na asfaltu manj suveren, kar v praksi pomeni nekaj več nagibanja in premalo neposreden krmilni mehanizem, da bi vse skupaj zagotavljalo tudi ustrezno raven veselja do vožnje. Ne razumite me napak, Renegade je še vedno povsem spodoben mali SUV za vsakdanjo rabo, a svoje offroaderske duše ne more skriti. 

Tacanje v blatu lahko zaradi širokih pragov tu in tam pusti kakšen madež na hlačah potnikov, ki se podajajo v notranjost, a ko se enkrat namestiš na sedež, se zdi vse kot mora biti. Sedenje je udobno, prostora tudi na zadnji klopi za to dolžino avtomobila več kot dovolj. Armaturna plošča je sicer zasnovana v duhu šestkotnikov, ki vedno znova spominjajo na Jeepovo masko hladilnika, in čeprav je v veliki meri iz istega materiala, vse skupaj ni videti dolgočasno, kaj šele ceneno. 

Med merilnikoma je prostor za digitalno sredico, kjer se izpisujejo pomembnejši podatki, katerih videz in zaporedje si je mogoče prilagoditi po lastnih željah. Na sovoznikovi strani je zanimiva rešitev tudi ročaj, ki namiguje na brezpotne aktivnosti, svoje pa dodajo tudi funkcije sistema Uconnect, ki med drugim prikazujejo tudi naklon vozila in druge offroaderske zanimivosti. 

Dvolitrski turbodizelski motor se zdi prava izbira za Renegada s štirikolesnim pogonom. Motor ima dovolj navora in 140 'konj', kar se blagodejno izraža tako pri speljevanju kot pri vožnji po brezpotjih. Tudi pri avtocestnih hitrostih je pogonski agregat dovolj odziven, tudi na račun 9-stopenjske avtomatike, pri čemer velja pohvaliti tudi zmerno porabo goriva, še posebej, ker gre za štirikolesno gnani avtomobil.

Ko smo že pri slednjem, velja omeniti, da ima Renegade možnost preklapljanja med več programi, ki omogočajo, da maksimalno izrabimo navor glede na podlago. Vse skupaj v osnovi poteka že samodejno, preklop med programi pa je mogoč prek stikala na sredinski konzoli. Vse skupaj je v duhu ameriške terenske znamke, pa čeprav je Renegade pravzaprav tesen sorodnik Fiata 500 X.

Jeep Renegade je v prvi vrsti namenjen bolj zahtevnim uporabnikom kompaktnih SUV-jev, ki se bodo z njim večkrat podajali tudi v naravo, in se od svoje konkurence v podobi Minija Countryman, Mazde CX-3 ali Nissana Juke loči predvsem po tem, da je dejansko terenske zasnove in na neutrjenih terenih bistveno bolj sposoben od konkurence, kar je v času, ko se večina ljudi z SUV-ji vozi po mestih, sicer plus, a ne nujno konkurenčna prednost.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
lancia HF
Skor 20k razlike med osnovnim in testnim. Jesus.
4.7.2019 17:43:07
Alfafil
Švabska taktika.
4.7.2019 22:19:49

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija