Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Kia Sportage 1.6 CRDi (LP) EX Fresh
Osnovna cena: 29.290 €
Cena testnega vozila: 29.290 €
motor
vozne lastnosti
udobje in prostornost kabine
velik prtljažnik
cena s financiranjem
nima dveh pomembnih varnostnih asistenc
multimedija ni v slovenščini
trda plastika na nekaterih delih
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1598 cm3; moč - 85 kW (115 KM) pri 4000 vrt/min; 280 Nm pri 1500 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 245/45R19; obračalni krog -10,8 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4485 mm x 1855 mm x 1645 mm; medosna razdalja - 2670 mm; prtljažnik - 467-1456 l; rezervoar - 62 l; masa - 1579 kg; nosilnost 641 kg; skupna dovoljena masa - 2120 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 11 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 175 km/h; gorivo: dizel; poraba - 5,2 l/100km / 4,5 l/100km / 4,8 l/100km l/100 km; emisije CO2 - 129 g/km;
Tako izbirajo kupci
Tik pred pričetkom letošnje pomladi so pri Kiji v ponudbo umestili še oblikovno in tehnično osveženega športnega terenca Sportage. Ko govorimo o tehniki, velja omeniti prenovljen dizelski štirivaljnik z uglajeno 115-glavo konjenico.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
24. julij 2019 | 10:33:00

Pravzaprav sem v roke dobil izvedbo, ki jo izbere večina kupcev Sportagea. Dizelski motor je pri tem modelu še vedno prva izbira. V mojem primeru je za pogon skrbel prenovljeni 1,6-litrski 85-kilovatni dizel (nadomešča 1,7-litrski CRDi), ki smo ga že pobliže spoznali v Ceedu in ne glede na nekaj več pločevine pokaže zelo spodobno predstavo. S težo dobre tone in pol nikakor nisem pričakoval, da bo ta omogočal hitre odrive z mesta ali doseganje visokih hitrosti. Ravno obratno. Umirjeno, uglajeno in tiho. Tudi na račun dobre zvočne izolacije potniške kabine.

Testni Sportage ni bil opremljen s štirikolesnim pogonom, ki ga v tem letnem času nisem niti najmanj pogrešal. Vsa moč se preko šeststopenjskega ročnega menjalnika prenaša na sprednji kolesni par, vožnja z njim pa je precej prijetna tudi na račun uglašenega podvozja, natančnega volanskega mehanizma ter dejstva, da se avto v zavojih minimalno nagiba. Ker izbira motorja ni pogojena z dinamično vožnjo, bo uporabnike prepričevala poraba goriva, ki se je, zaradi moje nekoliko bolj lahkotne vožnje in uporabe eko programa (avtocesta in deloma običajna cesta), v času preskusa gibala okrog 6,8 litra. Z napolnjeno 62-litrsko posodo goriva bo doseg znašal 800 in več kilometrov. 

Velik del oblikovanja in tehničnega razvoja je Kia že pred časom preselila v Evropo. In temu primeren je rezultat, ki je pisan po okusu evropskega kupca. Sportage je močno napredoval na zunanji podobi, pa čeprav je ta ob zadnji prenovi bolj dopolnjena, kot korenito spremenjena. Izpostaviti velja zelo agresiven sprednji del vozila in 19-palčna platišča, kar ne ostane neopazno na cesti. Potniška kabina v večji meri prepričuje z dobro zastavljeno ergonomijo in dejstvom, da je ta dovolj prostorna udobna tudi za daljša potovanja. Vgrajeni materiali so s prenovo pridobili na kakovosti, čeprav je še na nekaterih delih armaturne plošče opazna trda plastika, a bolj kot to, bodo uporabnika zanimala odlagalna mesta in lahkotnost upravljanja sistemov. Srednji paket Fresh EX prinaša manjši 7-palčni osrednji zaslon, kjer prikazuje vsa vsebina multimedijskega vmesnika, a če sem iskren, je morda taka velikost še najboljša, ker sem mu med vožnjo posvečal manj pozornosti. Multimedijski vmesnik je ponujal vse najnujnejše sisteme, ki jih voznik redno ali občasno uporablja.

Zadovoljni s prostorom bodo tudi potniki na zadnji klopi, kjer je možno dodatno spreminjati naklon naslona in ogrevati sedalni del, prostorska obilnost pa se dodatno pokaže še v prtljažniku. V kolikor je potreben prevoz daljših stvari, je več kot 2 metra ravnega dna do sprednjih dveh sedežev oziroma 1480 litrov, v kolikor je naslon na svojem mestu, je prostora za 467 litrov. Kot so povedali pri Kiji, ta je malenkost manjši, v primeru dizelskega pogona, saj ima nameščeno posodo za AdBlue, ki smo jo med preskusom tudi napolnili za nekaj litrov in za vsebino pri enemu od trgovcu z naftnimi derivati plačali slabih 10 evrov. Avto je imel takrat prevoženih nekaj manj kot 15 tisoč kilometrov, zato nas je sistem začel že predčasno obveščati, da nivo tekočine zelo nizek.

Paket EX Fresh ima zgledno dolg spisek serijske opreme, kar pritegne večino kupcev Sportagea. Cena takšnega stane 29.290€, a ker se večino kupcev danes odloča za financiranje, je končna cena še za 5.100€ nižja. Obžalujem le dejstvo, da so odgovorni iz seznama serijske opreme izpustili sistem za preprečevanje naleta s prepoznavo pešcev in sistem za prepoznavo vozila v mrtvem kotu.  

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
IcEmAn
Zanimiva tablca
26.7.2019 21:35:31
Barbika
Pod črto definitivno najboljša izbira, ko gre za nek paket, kjer igra ključno vlogo tudi racionalnost. Se pa sprašujem, zakaj ne ponudijo še ostali 7-letne garancije, saj je Kia s to potezo pridobila ogromno kupcev. Celo nemške revije, kjer vedno pretirano hvalijo domače znamke, priznavajo, da je s to potezo padec vrednosti pri rabljenih avtih najnižji pri korejčkih.
31.7.2019 10:16:09

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija