Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Opel Insignia 1.6 Turbo Innovation
Osnovna cena: 29.739 €
Cena testnega vozila: 43.699 €
Videz
vozne lastnosti
udobje
Cena z dodatki

cenik.pdf
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1598 cm3; moč - 147 kW (200 KM) pri 5600 vrt/min; 300 Nm pri 2000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 8, sekvenčni avtomatski; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 225/55R17; obračalni krog -11,1 m;
Karoserija: 5-vratna, kombilimuzina; segment - D (srednji); mere (d/š/v) - 4897 mm x 1863 mm x 1455 mm; medosna razdalja - 2829 mm; prtljažnik - 490-1450 l; rezervoar - 62 l; masa - 1341 kg; nosilnost 674 kg; skupna dovoljena masa - 2015 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 8,0 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 225 km/h; gorivo: bencin; poraba - 8,0 l/100km / 5,3 l/100km / 6,3 l/100km l/100 km; emisije CO2 - 145 g/km;
Opel, ki ga pri nas ne morete kupiti
Druga generacija Insignie pusti vtis s svojo eleganco na petih metrih in spominja tudi na to, da je to zadnji Oplov – Opel. Le da ga pri slovenskem Oplu nikakor ne moreš sestaviti v konfiguratorju.
Artur Švarc Artur Švarc, Marko Hanželič
10. avgust 2019 | 7:31:34

Od prve baročne generacije je pri obliki ostalo bore malo – morda nanjo spomni predvsem krom, medtem ko je zdajšnja kot štirivratni kupe čisto v drugačnih (tudi všečnejših)  oblikovnih vodah. In če želite narediti avto impozanten, potem je vsekakor pomembna tudi barva, namesto dolgočasnih črnih, sivih in belih se prileže prav rdeča. Malce bolj športni izgled seveda doda še paket OPC Line.

Znamka, ki jo je prav PSA v kratkem času popeljal iz več kot desetletja trajajočih rdečih številk, sloni na tradicionalni filozofiji ponuditi veliko za relativno malo denarja in tudi v testni primerek so naložili praktično vse, kar se od opreme naložiti da, od usnjenih sedežev, do asistenčnih sistemov in celo masaže hrbta. Od prvih primerkov se je popravila tudi kakovost in natančnost izdelave, drobni detajli kot so recimo šivi na sedežih in kombinacija kroma in črne svetleče plastike na različnih koncih potniške kabine pa opozorijo na pozornost na detajle pri snovanju.

Novi infotainment z drugačno grafiko in UIX (uporabniško izkušnjo vmesnika) je velik korak naprej v primerjavi s predhodnikom, se pa ne morem odločiti, ali je to zadnja inštanca Oplovih fantov ali že sposojena pri PSA. Kakorkoli, logična, enostavna, morda za odtenek prepočasna, edino kamera zadaj bi lahko bila precej boljša. Časi 640x480 zmazkov so pač minili že pred desetletjem, smo v dobi, ko je že HD tako samoumeven kot dnevna svetloba.

Velikim potovalnim limuzinam še vedno pritiče dizel. Ampak ne, tokrat je kombinacija precej nenavadna – 1,6-litrski turbo motor s kar 147 kW (200 KM) in samodejni menjalnik. V nekih drugih časih bi mamke vile roke k nebu in rotile za pomoč. Šalo na stran, turbo motorji so danes lahko zelo učinkoviti in običajni racionalno umirjeni vožnji zrelega voznika se poraba giblje tam med osmimi in devetimi litri.

Osemstopenjski samodejni menjalnik je narejen v maniri daljših prestavnih razmerij proti koncu, zato zna biti zelo hitro pri visokih hitrostih brez pretiranega tuljenja motorja. Seveda je treba vedeti, da se da z avtomatiko in norenjem pretok skozi motor tudi podvojiti, vendar ta avto, čeprav se pelje zelo udobno in hkrati ponuja kar nekaj dinamike in drznosti skozi ovinke, temu ni namenjen. Raje ima človeka, ki se mu ne mudi in zna ceniti lep avto z lepo tehniko in lepimi voznimi lastnostmi.

V osnovi testni avto stane 29.739 evrov, potem pa se začne dolg seznam dodatne opreme, ki sicer pomeni praktično vse, kar se od elektronike v Insigno da zložiti. Ta skupaj znaša kar 13.960 evrov in Insignio pripelje na 43.699 evrov, kar že pomeni malo več dela s kulijem in kalkulatorjem za kupca. Če upoštevamo še aktualne popuste, cena te Insignie znaša 39.369€, a pozor. Avto s to kombinacijo motorja in menjalnika pri nas pravzaprav ni na voljo, vezano na uradno spletno stran Opla. Če se običajen kupec spravi zlagat Insignio v konfigurator na uradnem spletnem mestu, tega motorja z osemstopenjsko avtomatiko ne more spariti in tu nastane težava.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Avto, v splošnem, ne prepriča pol toliko, kot je v svojem času njegov predhodnik. Žal, bom rekel. Je pa tudi res, da tole še zdaleč ni zadnji "Oplov Opel", kajti ta oznaka se drži samo še modela Astra - ki je dejasnko, po svoji tehnični ter oblikovalski zasnovi (in še čem...) zares še edini, pravi Opel. In še ta to ne bo več dolgo... Zadnji svoje vrste torej. Tole tukaj pa je že "PeugeOpel", podstat za aktualni P508 in prihajajoči istorazredni Citroen.
10.8.2019 8:36:19
2fast4y
Predvsem ogromna škatla, ki mu s svetlobno hitrostjo pada cena!
10.8.2019 9:00:39
1-2-3
A mogoče kdo ve, čist tako vprašanje iz radovednosti, zakaj je v zadnjem času kar nekaj testnih avtomobilov s tujo registrsko tablico, sploh recimo pri Oplu sem opazil, da jih je bilo kar nekaj madžarskih. Ok, razumem neki mercedesi pa BMW za 200k, ki jih v Slovenijo pripeljejo res izključno za testiranje in potem recimo odpeljejo nazaj, ampak ti Opli se mi pa res ne zdijo tok special, da ga ne bi mogel uvoznik v Sloveniji registrirat za testne vožnje, potem pa npr. naprej prodat.
10.8.2019 9:12:26
IcEmAn
8-stopenjski avtomatik? A ni v kombinaciji s tem motorjem 6-stopenjska avtomatika (po ceniku in konfiguratorju sodeč, enako zasledil tudi na tujih straneh)? Vidim pa, da so povsem razvrednotili Exclusive (ni več paket opreme ampak kot del dodatne opreme).
10.8.2019 10:13:03
aichi
@123: Testni opli so od Opel Southeast Europe, ki je v BUdimpešti, ergo jih pripeljejo na šlepu sem.
10.8.2019 10:55:15
shark911
@123: Kot je Aichi napisal,slovenski Opel sodi pod Opel Southeast Europe (pred tem GM Southeast Europe)...včasih je pod njih sodil tudi Saab in Chevrolet,tako da so se tudi tisti novinarski avtomobili po naših cestah vozili z madžarskimi tablicami! Opel v Sloveniji sploh nima nekega generalnega uvoznika,kot ga imajo ostale znamke,ampak imajo samo pisarno,kjer sedi par ljudi,ki vodijo prodajo Opla za Slovenijo (direktor Slo Opla,šef marketinga za Slo,šef prodaje za Slo....),določajo cene in strategijo prodaje. Uvoznikov za Opel pa je kar nekaj: Avtotehna-VIS, Kolmanič, Avto-Moste.Sawal...in vsi so med seboj neodvisni in vsak ima svojo cenovno politiko končnih cen,ker morajo vsi zalogo kupiti in plačati vnaprej (za razliko od recimo Kie,kjer avtocentri dobijo avtomobile v salon na konsignacijo,torej so v lasti generalnega uvoznika,dokler se ne prodajo,nato prodajalec dobi samo provizijo) ...ponavadi se najcenejšega Opla dobi v Sawalu...skratka glede tega imajo pri Oplu kar zmešnjavo...
10.8.2019 12:57:07

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija