Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Jeep Renegade 1.3 T4 GSE TCT
Osnovna cena: 26.390 €
Cena testnega vozila: 32.916 €
motor
dizajn in značaj
drsenje nazaj ob vklopu iz stop načina motorja
cena

cenik.pdf
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1332 cm3; moč - 110 kW (150 KM) pri 5500 vrt/min; 270 Nm pri 1850 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - brezstopenjski; zavore - hlajeni diski, 305 mm spredaj, diski, 278 mm zadaj; gume - 215/65R16; obračalni krog - 11,1 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4236 mm x 1805 mm x 1667 mm; medosna razdalja - 2570 mm; prtljažnik - 351-1297 l; rezervoar - 48 l; masa - 1320 kg; nosilnost - 580 kg; skupna dovoljena masa - 1900 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,4 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 196 km/h; gorivo: bencin; poraba - 7,3/5,8/6,4 l/100 km; emisije CO2 - 141 g/km;
Ameriški upornik z italijanskim srcem
V hiši sedmih rež na maski se je vse začelo pred skoraj 80 leti in prav italijanski najmanjši Jeep je duhovni naslednik originalnega Willysa.
Artur Švarc
2. oktober 2019 | 8:30:39

Seveda je 8 destletij neposredne povezave skrčilo le na približek dimenzij, saj je Renegade kot mali križanec precej bolj vsestranski malček kot njegov pra pra in še nekaj – ded.

Prav Renegade je v petih letih po prodaji skočil na vrh svoje druščine kot kombinacija dizajna, ameriške uporabnosti in vsestranskosti in nenazadnje evropskega pogleda na sestavljanje stvari. Po osvežitvi malo čez sredino življenjske poti je avto dobil sveže žaromete z drugačno optiko, zadaj so stvari prevzele ledice, notranjost je dobila novi infotainment četrte generacije, ki zdaj podpira tudi preslikavo pametnih mobilnikov. Ravno poseg v podrobnosti dizajna dela Renegadea posebnega svoje sorte. Oglati, pa zaobljeni detajli, napisi s škatel vojaške opreme, vtisnjeni v plastiko, pa križci, ki jih srečamo na kantah za gorivo in nenazadnje risbica prvega od Jeepov na sprednji šipi, kažejo, da je nekdo res imel svoj dan pri oblikovanju.

Pred sovoznikom je v armaturki ročaj, za katerega se lahko sopotnik drži, če imate z njim namen preskakovati jarke, vse ostalo pa je pravzaprav identično večjim bratom, od volana, merilnikov, zaslonov in stikal. Nekaj je tudi elementov iz Fiata 500X, ki je Renegadeov dvojček.

Novost je seveda novi bencinski turbo štirivaljnik z 1,3 litra prostornine in navit na 111 kW (151 KM), ki iz sebe iztisne tudi 270 Nm navora. Motor je zelo prožen in uglajen in omogoča malčku kar nekaj športnega udejstvovanja.

Na sprednji kolesni par moč prenaša šeststopenjska dvosklopčna avtomatika, ki ima nekaj pomislekov predvsem pri speljevanju in prebujanju iz start stop sistema, ki ni med hitrimi. Še najbolj moteče pa je zadrževanje na klančini. Verjetno softverska finesa, ki pa zelo jezi – ob dovolj klanca zavore držijo avto brez pritiska na stopalki kot od avta pričakujemo. Na manj očitnih nagibih pa avto, medtem ko se prebuja iz stop stanja, lahko nazaj zdrsne tudi za več kot meter, v mestnem prometu seveda neljubo početje. Rešitev? Izklop start/stop sistema.

Do stotice reč z motorjem, ki ga še malce bolj navitega najdemo tudi v Giuliji, potegne v pol sekunde manj kot 10 sekundah, tudi končna hitrost je več kot dovoljena. 4,25 metra dolg mali terenček ima tudi 351 litrov velik prtljažnik, ki ga po potrebi lahko povečamo do 1297 litrov.

V osnovi 1,3-litrski Renegade stane 26.390 evrov, potem pa dolg seznam dodatkov, od paketa Winter z najrazličnejšimi ogrevanji, 8,4-palčnim Infotainmentom za 1790 evrov in 9-delnim Hi-Fi ozvočenjem in 19-palčnimi platišči zraste do 32.916 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
2fast4y
Kar jaz vem Giulia tega motorja nima niti nima zmogljivejše različice tega motorja!
2.10.2019 8:43:34
alfafil
Ja, naj bi imela 180, to sem neki bral, ampak, nič konkretnega še nisem zasledil. To bi bila zanimiva opcija.
2.10.2019 8:59:04
bacco
Kolikor se jaz spomnim, sej o tej famozni Giulii 1300 ni pisalo na nobenem resnem avtoportalu.
2.10.2019 10:33:22
2fast4y
Omenjalo se je kot nekoč možna opcija na raznih Alfa forumih...
2.10.2019 13:47:38
KOMPRESOR
Ameriška Dacia. Ravno na meji je, da še lahko rečeš avto.
2.10.2019 20:35:36
spartan
Motor ni slab, lepe zmogljivosti.
2.10.2019 22:16:00
Jon
Ameriska Dacia? Razsvetli nas prosim...🙈
2.10.2019 22:44:27

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija