Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Mini E Countryman ALL4
Osnovna cena: 38.000 €
Cena testnega vozila: 54.957 €
udobje
vozne lastnosti
pogon
kratek električni doseg
čas polnjenja
manj prostora v prtljažniku
Tehnični podatki
Mini električni prihranek
Elektrifikacija malega Minijevega SUV kot priključnega hibrida se na prvi pogled ob malem dosegu zdi neracionalna, potegnjeno pod črto pa lahko prihrani vsaj 500 evrov goriva letno.
Artur Švarc
24. december 2019 | 12:00:42 | 12:01:41

Zadeva, ki sliši na polno ime Mini Cooper S E Countryman ALL4, je na trgu šele začetek uvajanja elektrike v ta segment in je na prvi pogled videti kot pač vsak običajni terenu namenjen privzdignjeni Mini. Glavna razlika je vidna na boku pred levimi vrati, kjer se skriva električni priključek. Okrasni pokrov je zelo podoben tudi na drugi strani, ampak tam je kot rečeno – le za okras.

Motorna kombinacija je pravzaprav nenavadna, avto poganja turbo 1,5-litrski trivaljnik s svojim značilnim renčečim zvokom, pomaga pa še elektrika, skupna moč pa je 165 kW (224 KM). Ta številka ni samo vsota enega in drugega režima, pač pa elektromotor sodeluje tudi, ko je baterija prazna. Dinamike sicer ne manjka, občutek malce izostane, ni pa to bistvenega pomena.

Udobje in opremljenost vozila tako ali tako ne želita filozofije cestnih dirkačev. Elektro dopolnjeni Countryman je predvsem dober kompaktni potovalnik, ki gre lahko do konca civilizacije in nazaj in mestni električar v eni osebi.

Prirastek v elektriki pomeni nekaj funkcionalnih sprememb – zadnji sedeži niso več vzdolžno pomični, pod dnom prtljažnika je precej manj prostora za kramo kot pri običajnem Countrymanu, ker prostor pač zasedajo baterije. Ampak v celoti je prtljažnika pri 4,3 metra dolgem vozilcu še vedno za 405 litrov, s podiranjem sedežev pa 1275 litrov.

Baterija v E Countrymanu ni pretirano zmogljiva, le 7,6 kWh in v realnosti doseže okoli 20 kilometrov dosega, kar je z zornega kota hibrida in električarja bolj mizerna številka.  A ko zadevo obrnemo malce bolj v praktične vode, da se avto čez noč polni doma in potem na dnevni bazi lokalno naredimo vožnjo do službe, v trgovino, po mulce v šolo in nazaj, je lahko poraba bencina za trivaljnik tudi nič ali le malo čez. Tu se potem pokaže ekonomski smisel PHEV dvoživke. Kljub 20 kilometrom na elektriko je to še vedno 20 kilometrov več kot običajni Miniji. Več režimov vožnje vam omogoča razpolagati z elektriko po lastnih željah, lahko je na voljo kot dodatna moč pri pogonu, lahko pa jo šparate za mesto in sistem po njej ne bo posegal.

65-kilovatni elektromotor pomaga na zadnji osi, medtem ko trivaljnik z navorom poskrbi za zvezne pospeške brez električnih »poskokov«.         Poraba je lahko zelo različna – s tiščanjem tja do 7 litrov in kozarček, električno poln Mini pa tam nekje okoli pet litrov na 100 kilometrov, pač odvisno, koliko časa ga boste vozili na elektriko in če k temu spada redno čeznočno polnjenje. Čudežev tako rekoč, sploh zaradi kratkega električnega dosega ne gre pričakovati.

Če gledamo samo porabo, se nekaj da prihraniti na račun elektrike – točna številka se pokaže šele čez čas, odvisno od načina uporabe -  je pa reč tudi 4 tisočake dražja od primerljivega klasičnega Countrymana. Vozilce na našem testu ima začetno ceno 38 tisoč evrov, z usnjem, belo kovinsko barvo, celo vrsto dodatkov, med katerimi izpostavimo električno zapiranje prtljažnika, povezavo v svet, Harman Kardonovo ozvočenje in parkirni sistem, električni pomik sedežev in še tisočak za vključeno petletno servisiranje in triletno popravljanje, pa vse skupaj z dodatki, ki jih je za 18 tisočakov, nanese 54.957 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija