Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Kia XCeed 1.4 T-GDI LX Joy
Osnovna cena: 23.890 €
Cena testnega vozila: 23.890 €
videz
podovzje
motor
manjka nekaj bistvene opreme
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1353 cm3; moč - 103 kW (140 KM) pri 6000 vrt/min; 242 Nm pri 1500 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 235/45R18;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - C (spodnji srednji); mere (d/š/v) - 4395 mm x 1826 mmx 1495 mm; medosna razdalja - 2650 mm; prtljažnik - 426-1394 l; rezervoar - 50 l; masa - 1245 kg; nosilnost - 595 kg; skupna dovoljena masa - 1840 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,4 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 200 km/h; gorivo: bencin ; poraba - 7,5/5,4/6,2 l/100 km; emisije CO2 - 142 g/km;
Presežek oblikovanja in ideje
Četrti član Ceedove družine zna zaradi svojega odmika od običajnih smernic kar precejšnja prodajna uspešnica.
Artur Švarc
27. december 2019 | 7:31:49 | 7:33:01

XCeed je javnost prvič uzrla v začetku poletja, ko so na splet ušle fotografije s prizorišča snemanja in slikanja promocijskega materiala. Petvratni Ceed s kupejevsko končanim zadkom, povišanim vzmetenjem in zaščito podvozja je še ena od križanih vrst, ki zna imeti privržence predvsem pri ljudeh, ki avto večkrat zapeljejo z asfaltiranih cest, ne želijo pa vstopiti v segmente SUV in terencev.

XCeed ni prvi svoje vrste - tudi aktualna generacija Fordovega Focusa ima podobno rešitev, sem pa sodi tudi pretekla generacija Mercedesa GLA - je pa gotovo estetsko zadetek v polno, podobno kot že pred njim iz iste družine shooting brake ProCeed.

Tudi po dimenzijah XCeed ni običajni Ceed, od njega je daljši za skoraj 10 centimetrov, s 426 litri ima tudi 30 litrov večji prtljažnik kot Ceed. Nekaj več je tudi odmika od tal, z 18-palčnimi kolesi ta znaša 18,4 centimetra, pri našem testnem primerku s 16-palčnimi kolesi nekaj manj, v osnovi pa je povišan za 44 milimetrov.

Zunanjost ima ob kupejevski liniji kar nekaj lepih dodatkov, od tigrove maske z jeznimi lučmi do velikega srebrnega »difuzorja« na zadku, srebrnina je prav tako prisotna na bradici spredaj in v letvicah na pragovih ter nišah za meglenki. Tudi strešni letvi izstopata, sta pa relativno nizki in zaviti nazaj. Koliko bo strešni kovček gledal proti nebu spredaj?

Testirali smo kombinacijo 1,4-litrskega turbo štirivaljnika s 103 kW (140 KM) in osnovnim paketom opreme. Če je na eni strani motor v navezi s šeststopenjskim menjalnikom garancija za dobro dinamično vožnjo ob ne previsoki porabi, pa je paket Joy pustil občutek osiromašenosti. V času začetka dvajsetih let 21. stoletja so črnobeli mini zaslonček radia, odsotnost senzorja za dež ali parkirnih senzorjev pač nekaj, kar malce bolj zahteven uporabnik hitro pogreši.

Notranjost ne prinaša nekih radikalnih oblikovnih posegov, je pa lično oblikovana s solidnimi materiali. Plastika sicer sodi med trše, je pa vse dobro sestavljeno. Mali zaslon nosi osnovne funkcije radia, predvajalnika in telefona, za pravi barvni zaslon in infotainment pa bo treba nivo višje. Tudi odklepanje je klasično s ključem, klasična je ključavnica za zagon na volanu. Malce se bo treba privaditi tudi na precej omejen pogled nazaj skozi kupejevsko ozko zadnjo šipo.

Prtljažnika je kot rečeno za 426 litrov, s podiranjem zadnjih sedežev dobimo 1378 litrov.

Motor je tisti srednji in ravno prav potenten, da XCeed da nekaj voznih užitkov. Stregel mu je šeststopenjski ročni menjalnik, lahko pa si omislite tudi 7-stopenjski dvosklopčni avtomatik, a v iskanju neke relativno ugodne cene ni nuja. Kot vsi ostali križanci se moč prenaša na in zgolj na sprednji kolesni par. Kar se tiče vzmetenja, je to precej mehkejše kot pri običajnem Ceedu. Avto se malenkost bolj nagiba v ovinkih, volan je direkten in natančen, ne pričakujte pa čudežev.

Cenovna politika Kie je znana. Po ceniku je vstopni 1,4-litrski T-GDI zapisan pri 23.890 evrih, a treba je cedeti, da v primeru, da pridete v prodajalno s kovčkom denarja ali avto plačate takoj, ceno spustijo za 1900 evrov, v primeru Kia financiranja pa kar za 4600 evrov, kar znaša 19.290 evrov, kar pomeni, da imate zagotovo še nekaj rezerve za višji nivo opreme.

Kakorkoli že obrnemo, XCeed bi se lahko zajedel v Sportagea, Nira ali Stonica, pa se ne. V prvi vrsti je zelo všečen avto za tiste, ki jim je všeč videz in tudi dvig od tal je praktično čisto križanski. Bistvo, očem vidno na daleč, je kupejevska linija in zelo dobro oblikovana zunanjost, ki avtu navdahne nekaj SUV duše. Pri vsem tem oblikovalci niso zabrisali sorodstva z ostalimi Ceedi, čeprav je XCeed bolj oglat in jeznega videza.

Prihodnje leto prihaja še plugin hibrid, ki bo avtu dal še eno dodatno mamljivost. Ampak stavimo, da bo tudi Xceed polni izkoristil svojo drugačnost in postal uspešnica.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Prav ta cenovna politika mi pri njih ni všeč. Oglaševani ceni moraš prišteti 4600 evra, da prideš do prave cene, saj ne mislim skoraj cel avto vzet na obroke, da bo navidez bolj ugoden. Potem je avto absolutno predrag. Za to ceno, grem drugam.
27.12.2019 15:51:46
klemens
Potrebno preveriti, včasih se je pri Oplu dalo zmeniti, npr.14k pologa in 1000 eur na eno leto. Preplačal si 200 eur, dobil pa 3.000 eur popusta. Jaz sem več kot 10 let nazaj vzel opla na 1/3 takoj, 1/3 čez pol leta in 1/3 čez eno leto. Dobil 5.000 popusta, po 7 mesecih vse poplačal, ker nisem mogel čakati še tisti zadnji obrok.
27.12.2019 17:20:43
Barbika
Glede financiranja in popustov se je treba za realno sliko odpraviti do salona in se tam v živo pogovarjati ter pogajati glede končne cene. Vse ostalo je bolj v stilu "rekla kazala". Bo pa xceed po mojem definitivno najbolje prodajan model ceeda, saj ponuja ravno to, kar si v danem trenutku v smislu avtomobilske modele želi večina, naj gre za dober izgled, privzdignjeno in bolj praktično oddaljenost od tal ali bencinski turbo motor, ki predstvlja v danem trenutku najboljšo alternativo odhajajočim dizlom.
27.12.2019 18:30:06
shark911
Klemens: Opel ima drugačno prodajno politiko,njim je samo pomembno da vzameš na leasing,tudi če ga potem takoj poplačaš že čez 1 teden,jih ne zanima....pri KIA imajo drugače sestavljeno,oni ti sami vsilijo svoje pogoje leasinga,ki ga ne moreš poplačat oz.plačaš "kazen" pri predčasnem poplačilu. To kar dela KIA s temi oglaševanimi cenami,je čisto zavajanje kupcev,ne vem kaj tržna inšpekcija čaka,da jih ne kaznujejo?
27.12.2019 20:26:33
Barbika
shark911 mislim, da to nima nobene veze s tržno inšpekcijo. Če bi bilo tako kot praviš, bi lahko tržna kaznovala zaradi oglaševanja vse slovenske trgovce, na čelu s tistimi, ki govorijo in pišejo o tem, da poudarjajo kupcem DDV. Kar seveda ni res! Sicer pa ne daje Kia leasinga, ampak banke in družbe kot so Summit, tako da so oni, tako kot tako rekoč vsi drugi trgovci,zgolj providerji.
29.12.2019 10:20:58
klemens
Barbika, pri nas xceed ne bo najbolje prodajan. Previsoka cena, navadnih bo vec prodanih. Placam pijaco konec leta 2020, ce sem falil. Zapisi si.
29.12.2019 17:28:44
alfafil
Takšne "popuste" ne daje nobeden in to potem pogojuje z max 30% pologa. Če ne daje KIA svoj leasing, potem jim pač vplačam teh max 30% pologa, ampak si bom leasing sam uredil. To pa ne. Cena velja v primeru njihovega financiranja. Le zakaj?
30.12.2019 17:26:16
klemens
Renault ima podobno strategijo, dobis nekje 25% popusta in vzames njihovo financiranje. Popusti so pa nekje 7-8k eur, talisman, koleos, scenic...Ce vzames drugje financiranje, ti dajo pa samo 10% popusta.
31.12.2019 16:31:31
alfafil
Koliko max pologa lahko vplačaš?
2.1.2020 22:19:06
klemens
To nisem preverjal, lahko pa naslednji teden povprašam.
3.1.2020 9:11:07
klemens
Preveril, minimalni polog je 0 (nič), maksimalni pa 55% in minimalni rok odplačila 24 mesecev.
6.1.2020 23:37:55
matt0
Kako te pa prisilijo, da odplačuješ te 2 leti, ali sem tvoj zapis narobe razumel?
7.1.2020 1:35:29
alfafil
Vsekakor ugodneje kot pri Kii.
7.1.2020 16:50:59
klemens
matt0, dve leti je minimalna odplačilna doba. Za eno leto ti pač ne dajo lizinga. Prisilit te ne morejo, da plačuješ, edino potem ti verjetno vzamejo avto
7.1.2020 18:04:46
matt0
Vem, ampak leasing lahko odplačaš naslednji dan po nakupu
7.1.2020 19:00:36
klemens
Potem dobiš neke kazni.
7.1.2020 21:38:10
matt0
Saj to me je zanimalo, saj bi bile takšne kazni protizakonite. Če kot fizična oseba prej odplačaš leasing je še ceneje, ker se prihodnje obresti ne zaračunajo.
8.1.2020 0:07:03
shark911
Kadarkoli lahko prej odplačaš leasing,ampak v tem primeru plačaš razliko do tistega popusta,ki si ga dobil zato,ker si vzel na leasing pod njihovimi pogoji! In vse to je določeno v pogodbi,ki si jo podpisal ob nakupu,tako da se žal nimaš kaj za protoževat. Simpl! To velja za KIO ,za Opel pa recimo ne,tam je važno samo da je faktura ob prvi registraciji na leasing in jih ne zanima kdaj in kako ga odplačaš...
8.1.2020 10:16:36

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija