Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid Executive
Osnovna cena: 32.300 €
Cena testnega vozila: 32.300 €
pogonski sklop
uporaben prtljažnik
dovolj prostora na zadnji klopi
udobni sedeži
nizka poraba
bogata oprema
vse pomembne varnostne asistence
visoka končna cena
CVT menjalnik
v multimediji ni slovenskega jezika
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1987 cm3; moč - 112 kW (152 KM) pri 6000 vrt/min; 190 Nm pri 4000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - brezstopenjski; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 225/40R18; obračalni krog - 10,4 m;
Karoserija: 5-vratna, kombi; segment - C (spodnji srednji); mere (d/š/v) - 4653 mm x 1790 mm x 1435 mm; medosna razdalja - 2700 mm; prtljažnik - 598 l; rezervoar - 43 l; masa - 1345 kg; nosilnost - 610 kg; skupna dovoljena masa - 1955 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 7,9 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 180 km/h; gorivo: bencin; poraba - 3,6/4,0/3,9 l/100 km; emisije CO2 - 89 g/km;
Za vse okuse
Na preskus smo dobili še tretjo karoserijsko različico nove Corolle, ki je doživela popolno in zelo poglobljeno prenovo. Karavanska izvedba z novim hibridnim pogonom bo za mnoge morda zadetek v polno.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
8. januar 2020 | 7:02:57

Slovenci smo tako ali tako ljubitelji karavanov, kar že vrsto let potrjujejo prodajne statistike. Takšne navade kupci razmeroma težko opustijo, saj so ti avtomobili v večji meri veliko bolj uporabni kot limuzinske karoserijske različice. In če k temu dodamo še všečen zunanji dizajn in primerno pogonsko tehniko, je zmaga na strani avtomobilskega proizvajalca zagotovljena. Šef japonske Toyote je že pred časom dejal, da pri njih prihaja čas, ko njihovi avtomobili ne bodo dolgočasni. In imel je še kako prav. Corolla, ki ni več nekakšen »budget car«, je zasedla mesto upokojenega Aurisa in že na prvi svetovni predstavitvi poskrbela za oblikovno navdušenje. To je bil prvi korak.

Še bolj pomemben je bil podatek, da bo kupcem poleg limuzine in kombilimuzine na voljo tudi karavanska izvedba. Za moje potrebe idealen partner, saj se kot družina veliko potepamo in temu primerno potrebujemo dovolj prostora. 4,65 metra dolga Corolla TS z 2,7-metrsko razdaljo med sprednjo in zadnjo osjo, ponuja obilo prostora v prtljažniku, katerega vrata se odpirajo samodejno. Ker je avto oblikovan v precej atletskem duhu in temu primerno nizek, se prtljažna vrata dvignejo rahlo prenizko, zaradi česar utegnejo imeti težave nekoliko višji uporabniki, ko gre za nalaganje. Velikost prostora v zadnjem delu sploh ni vprašljiva, saj z osnovnimi 581 litri vanj pospravimo vso potrebno prtljago za štiri potnike, ko pa je potreba po prevozu nečesa večjega, se v nekaj potezah (preklop naslona zadnje klopi) lahko uredi še veliko več dodatnega prostora. K temu je potrebno dodati še uporabno gumijasto podlago, ki je sicer del dodatne opreme, in zajeten odlagalni prostor dvojnega dna, ki je hkrati idealen za »skrivanje« vrednejših stvari. Vsega skupaj nanese blizu 1600 litrov. To pa je že zavidljiva številka v tem razredu. 

Lično obdelana notranjost v prvi vrsti postreže z izbranimi materiali, delno športnimi sedeži odetih v kombinacijo usnja in alkantare (omeniti velja, da se v njej precej nizko sedi), pregledno bazo podatkov iz naslova merilnikov, sredinska konzola gosti velik zaslon na dotik z multimedijskimi in hibridnimi vsebinami, ki sicer niso v slovenščini, a kar je za potnike najbolj pomembno, zadnja klop ponuja dovolj prostora za kolena. Namreč, karavan ima za 6 cm daljše medosje in je hkrati za 28 cm daljši od kombilimuzine. Dobro počutje med vožnjo morda zmoti le dejstvo, da je okrog voznika preprosto premalo uporabnih odlagalnih mest.

Za pogon je bil tudi tokrat v nosu nov in zmogljiv hibridni sklop, ki ga sestavlja dvolitrski bencinski štirivaljnik z 112 kilovati in elektromotor z 80 kilovati. Skupna sistemska moč znaša 132 kilovatov, kar je za take vrste avtomobil že precejšnja zaloga. A vsa ta moč, ki jo razvija hibridni pogon ni ravno v prvi vrsti. Bolj pomembno je dejstvo, da se Corolla pelje (tudi speljuje) tiho, udobno in z veliko mero varčnosti. V mojem primeru sem precej kilometrov prevozil na avtocesti, a kljub temu se povprečje ni dvignilo čez 6,5 litra, še bolj ugodno je bilo med vožnjo po klasičnih cestah, kjer so hitrosti nižje, obremenitve stopalke za plin pa precej manjše. V tem primeru sem porabo spravil še za debel liter nižje. Malo za hec. Ko sem se v tistem času preskusa vračal z Zgornjega Jezerskega proti Kopru, je prvi del poti računalnik pokazal povprečje le 1,9 litra. Po koncu več kot 150 kilometrov vožnje se je poraba ustalila pri 6,2 litra. A ima Corolla tudi športni program vožnje, kjer zna pokazati suvereno držo med zavoji, bo pa zato povprečje krepko preseglo 8 litrov. Brezstopenjski CVT menjalnik poskrbi za nekaj visokih frekvenc štirivaljnika, a precej manj očitno kot pri starem hibridnem sklopu. Temu se gre zahvaliti nekaterim tehničnim popravkom in boljši izolaciji potniške kabine.

 

Testni primerek spet spada v najvišji cenovni razred. Pod okriljem paketa opreme Executive, ki ima zares dolg seznam uporabne opreme (tudi vse aktualne varnostne asistence TSS), ta avto stane 32.300€. Ni najcenejši in ponuja veliko, hkrati pa lahko kupci izberejo manj zmogljiv hibridni sklop ali 1,2-litrski turbo motor. V obeh primerih bo cena občutno nižja. Najcenejšo Corollo je možno kupiti za 19 tisočakov.  

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
IcEmAn
Sem vozil prav tega. V primerjavi z Aurisom je tole kar konkreten napredek. Sicer 6,5 litra na 100km ni slaba poraba, ampak bi ob besedi hybrid (ki se ga oglašuje kot neko oh in sploh eko vozilo) vseeno pričakoval nižjo porabo. Sploh na AC sem bil presenečen, da pri 110 papca krepko preko 7 litrov, po mestu pa povsem druga zgodba. 180 konjev se sliši veliko, ampak občutka pa ne daje - predvidevam, da zaradi CVT-ja? Če bi danes kupoval, bi bil ta avto definitivno visoko na lestvici, ampak ne s tem motorjem in tako bogato opremo, še manj pa za tako ceno.
8.1.2020 23:32:25
alfafil
Danes sem sedel v 2.0 GR Sport TS, videti je super, žal nekaj, zame, obvezne opreme manjka, kljub ne tako nizki ceni. Tudi vajina opažanja glede motorja in porabe, me ne navduši najbolj.
10.1.2020 20:30:30

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija