Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Mercedes GLE 300 d 4MATIC AMG Line
Osnovna cena: 69.990 €
Cena testnega vozila: 90.437 €
Podoba
všečna in svetla notranjost
infotainment
Klasični ključ
ne najbolj optimalno oprijemljivi sedeži
Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1950 cm3; moč - 180 kW (245 KM); 500 Nm pri 1600 vrt/min;
Prenos: pogon - 4x4; menjalnik - 9, samodejni; zavore - hlajeni diski spredaj, hlajeni diski zadaj; gume - 235/60R18; obračalni krog - 12,0 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - M (veliki SUV); mere (d/š/v) - 4924 mm x 1947 mm x 1772 mm; medosna razdalja - 2995 mm; prtljažnik - 630-2055 l; rezervoar - 85 l; masa - 2065 kg; nosilnost - 845 kg; skupna dovoljena masa - 2910 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 7,2 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 225 km/h; gorivo: dizel; poraba - 7,2/5,4/6,1 l/100 km; emisije CO2 - 161 g/km;
Velika zvezda za umirjene
Mercedesova serija SUV pridno prenavlja in dodaja nove člane. GLE je nedavno postal drugi največji.
Artur Švarc
12. februar 2020 | 6:38:46

Pri »drugi največji« mislimo predvsem na skoraj pet metrov dolžine, kar pa še ni tam, kjer je največji GLS. GLE spada v sveto trojico nemških velikih SUV, konkurenta sta mu še tehnofilski BMW X5 in Audi Q7, medtem ko sam spada oblikovno v neobaročno Mercedesovo mehko oblikovno dinamiko s tehničnim prestižem pod pokrovom.

Prav zaobljene linije dobro skrivajo 4,92 metra dolžine, se pa dva metra širine za udobje že kar poznata na parkirnih mestih. S tremi metri medosne razdalje je več kot dovolj prostora tudi na zadnjih sedežih, prtljažnika je enormnih 630 litrov. Oblikovno je precej podoben GLC-ju in manj vešče oko ju zna sprva tudi zamenjati.

Estetski klasični pristop Mercedesa se najde tudi v notranjosti – od velikih steklenih površin do belega usnja, ki naredi notranjost še bolj svetlo in prostorno. Tehnično je šel tudi Mercedes v korak s časom in GLE ponuja dva zaslona, speta v enotno površino. Levi del je nadomestil merilnike, osrednji ponuja vse funkcije. Tudi ta GLE smo nagovarjali s »Hey, Mercedes«, kjer potem sistem uboga naše ukaze in zna nastaviti in povedati marsikaj, od vremenske napovedi do navigacije. Seveda na žalost le v angleščini, nemščini in nekaterih podobnih jezikih, vendarle pa je zanimivo, ko umetni pameti namesto brskanja po menijih preprosto zaukažete, da naj nastavi cilj na Ljubljano.

Ker se danes podoba avtomobila programira, UI in UIX mojstri pa predstavljajo vedno več članov ekip, so se pri Mercedesu potrudili s podobo menijev in grafike.  Še več, spreminjate lahko tudi barvo notranjosti ali nastavite, da se ta menja sama. Ampak to že meji na kič.

Minimalizirana je tudi sredinska konzola. Ker imajo Mercedesi ročico samodejnega menjalnika tako ali tako na desni strani volana (in s tem vse ostalo, od brisalcev in pranja šipe na levi), med sedežema ostaja dovolj prostora za izbiro voznega režima in upravljanja infotainmenta. Pomol nad sledilno ploščico služi za naslon zapestja, v zadnjem času so izboljšali tudi odzivnost ploščice, da ne premikamo več radijskih postaj z vsakim nehotenim gibom, se pa še vedno dogaja.

Med pripombe lahko dodamo, da so v začetni ceni vključili običajno zaklepanje s ključem, v času ko je vse, sploh pa v tem razredu, narejeno na približevanje, je vlečenje ključa iz žepa rahlo … staromodno.

Pod motornim pokrovom je 2-litrskištirivaljni turbo dizel s 180 kW (245 KM) in 500 Nm navora. Za te prestižne velikane se zdi morda malo, a je vendarle dovolj za spodobno dinamično vožnjo in nekaj poskočnosti, čudežev pa ob 2,2-tonski »mašini« ne pričakujte. Ampak divjanje temu avtomobilu tako ali tako ni položeno v zibelko. Devetstopenjski samodejni menjalnik, aktivno vzmetenje in tišina v notranjosti sta tisto, kar voznika spomni, da je večji užitek v udobju kot v hitri vožnji. S povprečno vožnjo se poraba giblje med devetimi in desetimi litri.

Tudi cenovno se ta srednji 2-litrski dizel v GLE s ceno ne zavihti pretirano visoko. V osnovi stane rdeč evrski bankovec manj kot 70 tisočakov, seveda pa dolg seznam dodatkov vse skupaj pripelje na 90.437 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija