Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Renault Zoe R135 L Edition One
Osnovna cena: 31.910 €
Cena testnega vozila: 31.910 €
videz
oprema
sedenje
infotainment
Tehnični podatki
Motor: elektromotor; moč - 100 kW (136 KM); navor 245 Nm;
Prenos: pogon - sperdaj; zavore - spredaj, hlajeni diski, 280 mm, zadaj, 260 mm, diski; gume - 195/55R16;
Karoserija: 5-vratna, kombilimuzina; segment - B (spodnji); mere (d/š/v) - 4084 mm x 1730 mm x 1562 mm; medosna razdalja - 2588 mm; prtljažnik - 338 - 1225 l; rezervoar - ne; masa - 1502 kg; nosilnost - 486 kg; skupna dovoljena masa - 1988 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,5 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 140 km/h;
Še bolj mestni
Da je Zoe v drugi generaciji, marsikdo ne bo opazil na prvi pogled. Renaultov osnovni in uporabni električar pa ima polno novosti.
Artur Švarc
18. november 2020 | 7:02:00 | 7:04:00

Silhueta Zoe je ostala praktično enaka in tudi manj gladko otročja kot pri predhodniku, avto je vseeno dobil nekaj rež spredaj in bolj oblikovno dodelanih elementov kot so sprednje luči in vstavki z meglenkami. Na zadku bodo najbolj izstopale diamantne luči, ki nekje v mojem spominu na plano potegnejo tisti zgodnji Renaultov logotip.

Veliko več sprememb je v notranjosti – armaturka je popolnoma na novo zasnovana, materiali so boljši in prijetnejši na otip, klasične merilnike so zamenjali digitalni, na sredini pa je velik zaslon infotainmenta. Renaultova logika še vedno zahteva privajanje na svojstveno logiko, imel pa je infotainment na našem testu zanimivo lastnost, da je včasih ponastavil jezik na albanščino. Zakaj, ne vemo.

Z več časa za pripravo druge generacije so dodelali tudi oblikovne malenkosti, ki so v praksi zelo pomembne. Selektor vožnje je nameščen na pomolu nad sredinsko konzolo, pod njim in okoli je kar nekaj odlagalnih mest. Mogoče zmoti le sedenje samo, saj je v drobcenem avtu sedež relativno visok in ni nastavljiv po višini, kar bo za nas malce večje predvsem zoprno pri usedanju v avto.

Prvenstveno je Zoe mestni avto za enega ali dva uporabnika, čeprav lahko sprejme štiri odrasle, se bo to poznalo pri odmerjanju prostora za noge (ne toliko za glavo). Za zadnjima sedežema je še 338 litrov prtljažnika.

Druga generacija ima ob osnovnem R110 nov motor s 100 kW (136 KM) in 245 Nm navora, ki zagotavlja nekaj več poskočnosti, do stotice pa pospeši pol sekunde hitreje od številke 10. Najvišja hitrost je omejena na 140 km/h, vendar je v mestu, kjer boste vozili večino časa, ne boste niti približali. Nova je 52-kilovatna baterija, ki naj bi omogočala doseg 395 kilometrov, kar je v praksi utopija.

Spet zelo od načina vožnje boste z Zoe dosegli okoli 300 kilometrov. Kot vse električarje tudi Zoe dobesedno uničijo višje hitrosti na avtocesti, drugače pa boste z malce več odrekanja do dinamike prešli tudi lepe kilometre čez tristotico. Polnjenje doma na običajni vtičnici za to kapaciteto pomeni tri četrt dneva, z domačo polnilno postajo se ta zmanjša na dobrih 6 ur, na javnih polnilnicah lahko s CCS pri 50 kW reč napolnimo nekje v uri in pol. Predpogoj za to je, da ob nakupu doplačate opcijo, če ne se čez priključek pod diamantom na nosu polni z močjo 22 kW.

Renault ima še vedno cenovno politiko nakupa ali najema baterije. V prvem primeru je doplačilo 8500 evrov, pri najemu pa od 75 evrov na mesec dalje. Vse je odvisno od smiselnosti investicije. Testni primerek z novim motorjem in boljšo kapaciteto baterije z najemom stane 32 tisočakov, z baterijo vred pa seveda nesmiselnih 40 tisočakov. Nekaj primakne država z eko skladom. In če je bil naš testni primerek demonstrator »vsega«, se cena osnovnega Zoe prične pri 24 tisočakih, brez subvencije.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Saj bo kmalu njegova cena primerljiva Cliotu, ker bo počasi Clio dosegel njegovo ceno. Pretkana politika vseh ponudnikov EV. Golf vs ID3 je lep primer.
18.11.2020 9:35:24
spartan
Kako "najem baterije"? Ravno včeraj sem prebral, da je Renault v Nemčiji izvzel to opcijo iz prodaje. Pa še novica...9.000 € subvencije bo v Nemčiji za električarje vse do konca leta 2025. Dizel...adijo.
18.11.2020 11:27:56
skrivo
32k€ je z baterijo! Minus 6k€ subvencije, minus popust dilerja in potem je cena... še vedno previsoka. Zaenkrat za ta dnar vse prodajo, naslednje leto pa pride ID.3 za manj denarja z enakim dometom in boste videli, kako bo cena Zoeta strmoglavila. Ko plačaš Zoeta, dejansko plačaš 4 baterije in tisti pleh, to je dejstvo. Ampak saj veste kaj je to "tržna cena".
18.11.2020 17:07:22

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija