Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Opel Crossland 1.2 Turbo GS Line+
Osnovna cena: 20.050 €
Cena testnega vozila: 22.990 €
Rahlo osvežen vdez
živahen motor
udobje
tehnični zaostanek je lahko prednost ali pa tudi ne
Tehnični podatki
Motor: 3, vrstni; prostornina - 1199 cm3; moč - 96 kW (130 KM) pri 5500 vrt/min; navor 230 Nm pri 1750 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski spredaj, diski zadaj; gume - 195/60R16; obračalni krog - 10,7 m;
Karoserija: 5-vratna, suv/crossover; segment - L (mali SUV); mere (d/š/v) - 4217 mm x 1825 mm x 1605 mm; medosna razdalja - 2064 mm; prtljažnik - 410 l; rezervoar - 45 l; masa - 1163 kg; nosilnost - 627 kg; skupna dovoljena masa - 1790 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,9 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 201 km/h; gorivo: bencin; poraba WLTP - 6,0 l/100 km; emisije CO2 - 129 g/km;
Tradicija kot adut
Prva prava prenova Crosslanda pod Stellantisovo hišo je za korak zmanjšala zaostanek za novejšimi konkurenti, pravzaprav pa je zadnji lahko tudi prvi.
Artur Švarc Artur Švarc
21. julij 2021 | 0:22:00 | 0:25:00

Crossland, ki je ostal z brez črke X v imenu, ima kar hišnega konkurenta, Mokko, ki pa spada v drugačen svet. Opel ima tako dva aduta za praktično isti razred in če je Mokka z obliko in digitalizacijo namenjena mlajši generaciji, je Crossland kot že zelo prekaljen maček s svojimi tradicionalnimi vrednotami kot so prostornost, udobje in nenazadnje enostavnost, kot nalašč za generacijo, ki ji pisani zasloni ne gredo najbolje od rok.

Glavna oblikovna posebnost je seveda nova maska, popolnjena kot pri Mokki in Astri in z lučmi, ki so poravnane v to enotno površino. V paketu GS Line se je dodatno pojavila tretja barva, ki krasi zunanjo podobo kot rdeča letvica od sprednjega do zadnjega stebrička, velike rdeče površine pa so več kot dobrodošla popestritev tudi v notranjosti. Najdemo jih tako na osrednjem delu armaturke, vratih in na šivih na sedežih.

Notranjost je v vseh ostalih pogledih še precej klasična in Oplova, tako ko gre za stikala, volan in analogne merilnike pred voznikom. So pa s prenovo precej več nalog opravili inženirji za podvozje z novim vzmetenjem in natančnejšim volanom. Nekaj let razvoja je seveda prineslo tudi dodatna elektronska pomagala, ki do neke mere nadomestijo terenske lastnosti pravih terencev.

Kljub kompaktnim meram je ta mali SUV v notranjosti zelo prostoren, visoko sedenje je kot nalašč za tiste, ki jim leta prenašajo malo manj prožno hrbtenico, 460 litrov prtljažnika pa doda še veliko prostora za prevoz ali planinske opreme ali gajbic z vrta.

Motorizacija je hišna, v testnem Crosslandu pa se je vrtel močnejšo od obeh različic 1,2-litrskega turbo trivaljnika s 96 kW (130 KM), moč pa na sprednji kolesni par prenaša 6 stopenjski ročni menjalnik. Ob nominalni moči motorja je jasno, da je Crossland precej živahen avto, ki se ne boji tako športnejše vožnje po navadnih cestah kot potovanj na daljše razdalje po avtocesti. Poraba je precej odvisna prav od cest, tam okoli sedmih litrov in nekaj malega pa povsem sprejemljiva.

Ob prevzemu Crosslanda smo se pogovarjali z enim od prodajalcev in je na mnenje o tem, da Crossland tehnično caplja za konkurenčnimi modeli, razložil, da si sploh ne moremo predstavljati, kaka uspešnica je med starejšo populacijo, ki kot že rečeno, ni navdušena nad digitalizacijo, modnim postavljanjem in individualizacijo.

V osnovi je testni Crossland GS Line+ za ključe v roki želel 20.050 evrov, z dodatki kot so dodatno zatemnjena stekla, brezkontaktni ključ, samodejno zaviranje v sili, elektronska dvopodročna klimatska naprava, ogrevanje sedežev in volana ter 8-palčni infotainment z navigacijo vzel še 2940 evrov. V tej številki sta še sprednji meglenko ter parkirni senzorji spredaj in zadaj in kamera zadaj.

Crossland je del Oplove polpretekle zgodovine, ki zanimivo dopolnjuje digitalne koncernske sorodnike kot je na primer Peugeot 2008. In kot takemu, kjer je nekoliko retro pristop tudi prednost, mu ne uideta še vsaj leto ali dve spodobnih prodajnih številk.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Prostorna zadeva, sem ga gledal. Prtljažnik dovolj velik, znotraj pa se sedi kot v enoprostorcu. 130 KS je pa malce premočno, je že dovolj osnovni 110 KS motor, pa še nižja cena je...če smo že pri tem; ni ravno poceni, naj bi pa bil to avtomobil za množice.
21.7.2021 7:44:55
bacco
Že zadnja Meriva ni bila ravno nek oblikovalski biser, tole je pa res groza. Nov sprednji del je sicer sodoben in všečen, sam avto pa ozek in visok, sploh od zadaj dimenzijsko neskladen. Tile rdeči dodatki pa vse skupaj samo še poudarijo.
21.7.2021 10:00:00
spartan
Samo je pa prostora znotraj ohoho Drugače pa vzameš drugo različico, civilno.
21.7.2021 11:02:28
spartan
Sam bom izbiral med tem, Seat Arono in Citroenom C3 Aircross. Imajo podobne karakteristike.
22.7.2021 10:27:30
klemens
Spominja me na Azijski trg visokih in ozkih vozil, žal me vedno zmrazi, ko ga vidim.
22.7.2021 10:50:57
spartan
A res? Drugače ni nič drugega kot enoprostorec, ki so prevladovali v prodaji v prejšnjem desetletju.
22.7.2021 12:05:31
klemens
Se strinjam, da je enoprostorec, samo oblika mi ne potegne. Okusi so različni.
22.7.2021 12:17:17
spartan
Seveda, vsake oči imajo svojega malarja. Ampak se mi zdi, da razen Opla Crosslanda, C3 Aircrossa in Seata Arone (pogojno) sploh ni več enoprostorcev v tem razredu. Razen tistih kombijev, ki so mi pa mimo.
22.7.2021 13:25:46
klemens
Sodelavec ta teden kupil C3 aircrossa, metalik modrega, in moram reči, da mi je od vseh treh naštetih najlepši.
22.7.2021 13:31:15
spartan
Mehak pa je Citroen, lahko dobiš morsko bolezen
23.7.2021 8:51:13
klemens
Mati imajo novega C3 in moram reči, da tako lepo kot gre ta avto čez ležeče policaje, ne gre noben, pa nič se ne gunca.
23.7.2021 9:02:07
alfafil
Spartan, presenečaš me s svojim izborom. Nekako sem si te predstavljal ,da nisi tak tip kupca. Da si bolj športen kot družinski.
25.7.2021 9:25:40
spartan
Za šport imam mopeda od 0 - 100 v manju kot 3 sec Avto bi pa rad čisto nekaj bolj udobnega...razen če mi kdo podari kakšno AR Quadrifolgio
27.7.2021 12:01:39
spartan
Hja nič...staramo se. Niso več go-kart avti zame
27.7.2021 12:02:17
alfafil
Jaz sem se tudi umiril, mopeda zamenjal za maxija, ampak, tako "daleč" kot ti ne bi šel
28.7.2021 10:48:54
spartan
Seat Arona ni tako napačna. Pa tudi C3 Aircross ne....dober motor. Pa gugaš se po ovinkih kot s katro
30.7.2021 10:56:11
alfafil
Arona je enako Škoda kamiq, te pa raje njo, ali še bolje C4, Captur, 2008, mogoče Taigo. Kakor hočeš, tvoj denar.
1.8.2021 14:29:55

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija