Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Testi   |   Renault Megane Grandtour E-tech 160 Edition One
Osnovna cena: 32.390 €
Cena testnega vozila: 35.390 €
prostornost
francoski dizajn
pogonski sklop in omejitve
cena
Tehnični podatki
Motor: 4; prostornina - 1598 cm3; moč - 67 kW (91 KM) pri 5600 vrt/min; navor 144 Nm pri 3200 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 8, samodejni; zavore - hlajeni diski, 296 mm spredaj, diski, 290 mm zadaj; gume - 205/50R17; obračalni krog - 11,2 m;
Karoserija: 5-vratna, kombi; segment - C (spodnji srednji); mere (d/š/v) - 4625 mm x 1814 mm x 1449 mm; medosna razdalja - 2712 mm; prtljažnik - 447 l; rezervoar - 39 l; masa - 1578 kg; nosilnost - 553 kg; skupna dovoljena masa - 2131 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,8 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 183 km/h; gorivo: bencin; poraba WLTP - 1,3 l/100 km; emisije CO2 - A;
Elektrika z omejitvami
Megane je po prenovi sprejel tudi električno drobovje in v karavanski različici ponudil priključni hibrid.
Artur Švarc
22. julij 2021 | 0:03:00 | 13:05:00

Renault se je v elektrifikacijo avtomobilov vključil zelo zgodaj s popolnoma električnimi modeli kot je Zoe, hibridov pa so se do pred nekaj leti kar nekako otepali. Po prenovi Megana je napočil čas, da tudi francoski srednji razred ponudi vožnjo na elektriko in kable v prtljažniku.

Lanska oblikovna prenova je tista klasična s spremenjeno podobo odbijačev, grafike luči in ostalih okrasnih elementov. V notranjosti so nadgradili infotainment in dodali digitalne merilnike, popravili ergonomijo stikal (če odštejemo upravljanje radia na volanu) in še kako malenkost.

Klasičnemu družinskemu karavanu so kot rečeno namenili elektrifikacijo, da se lahko odpelje nekaj kilometrov na čisto elektriko po nočnem polnjenju v domači garaži. 9,8-kWh baterija je nameščena pod zadnje sedeže in del prtljažnika. Ta meri 389 litrov, povečan pa 1372 litrov. Del odpade na dve borši s kabli za hitro polnjenje in ACDC konverterjem za domačo rabo.

Polnilna enota je 3,5 kW, kar pomeni, da je bolj primeren za domače čeznočno polnjenje kot hitre polnilnice, vsekakor pa tudi zaradi kapacitete baterije čudežnih dosegov ne pričakujte. V praksi, če mu tako zapovemo v nastavitvah, bo priključni Megane odpeljal okoli 30 kilometrov, pa še to, če ne boste pregrobi na stopalki, saj se sicer kaj hitro pridruži še bencinski motor.

Pogon je zanimiva kombinacija običajnega 1,6-litrskega motorja s »samo« 67 kW (91 KM) in 144 navora in električnega motorja z 49 kW (67 KM) in 205 Nm navora, ki služi tudi za speljevanje in polnjenje baterije. Na električnem zaganjalniku se da dobiti še dodatnih 25 kW, ki skrbijo tudi za delovanje sekvenčnega menjalnika brez sklopke in avto vedno speljuje s tem električnim pogonom. Tu se pravzaprav pokaže hiba v ideji. Med vzponom na Krim je bila baterija tako prazna, da se je avto preprosto vrgel v »počasni« način in ni dovolil hitrosti višje od 60 km/h, pri čemer smo bili potniki deležni še precejšnjega tuljenja motorja in potem spet nenadne tišine.

Pri Renaultu so pojasnili, da je to prav zaradi tega, da v bateriji ostane dovolj »soka« za nujno električno delovanje menjalnika in speljevanja. Morda res, ampak izvedba je pa za negativno oceno. Da bo voznik pripravljen sprejeti, da v klanec avto (lahko tudi) tuli in ne gre več kot 60 km/h, je malo verjetno.

Skupna moč je sicer zapisana pri 160 konjičih, pretirane dinamike tudi zaradi dodatne teže 200 kilogramov (baterija + elektropogon) pa Megane ne pokaže. Precej bolj mu sede umirjena potovalnost in nezahtevnost voznika. Posledično je lahko poraba malo pod šestimi litri, čim boste želeli več dinamike, pa zleze proti sedmim – teža in relativno šibek bencinski motor pač naredita svoje.

Za električno mineštro je treba odšteti 8000 evrov več od običajnega štirivaljnika s 103 kW (140 KM). Če vam ekologija pomeni vse na tem svetu, potem morda, v nasprotnem primeru pa je Megane PHEV le demonstrator tehnologije s precej omejitvami.

Osnovni ceni 32.390 evrov je treba prišteti še za 3000 evrov dodatne opreme, skupaj kar 35.390.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
skrivo
Žalosten doseg samo na štrom... Cena pa takšna, da si potem vsak, ki ga navdušuje štrom, raje za ta denar čistega električarja nabavi.
22.7.2021 2:27:37
Macolar
Z enim tankanjem narediš 3000 km?
22.7.2021 8:13:06
Macolar
Eh ja, poraba je 6-7 litrov...ne razumem v čem je potem smisel navajat 1,3/100km.
22.7.2021 8:15:04
alfafil
Bedarija od avta, bolje se je ozret za preverjeno konkurenco. 160 KM, kakšne buče, ne moreš konje samo seštevat, potem jih moj ima 262 ne pa 184. Jaooo... renooo...
22.7.2021 8:38:31

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija