Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...

Drugačna in zanimiva

Mazda3 E-Skyactiv G150 Homura

Mazda3 E-Skyactiv G150 Homura - Drugačna in zanimiva
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
10:05:00

Mazda3 je poseben avtomobil, saj združuje vrhunsko izpiljen oblikovalski pristop, skrb za odlično izdelavo s posebnostjo na trgu, agregatom z veliko delovno prostornino, ki je podprt z blagim hibridnim dodatkom.

Jure Urbančič Jure Urbančič
Osnovna cena: 26.090 €
Cena testnega vozila: 26.540
Oblika
3D podrobnosti na zunanjosti
izdelava notranjosti
preglednost zaslonov
oprema
dinamika
nadzor pri vožnji
dovolj velika posoda za gorivo (51L)
Grobo delovanje ob polovični obremenitvi z dvema delujočima valjema

Z opremo Homura to eleganco nadgrajujejo s poudarki in dodatki, ki zares ne pustijo veliko odprtih želja. Med konkurenco zato petvratna Mazda3 predstavlja posebno nišo elegance, prefinjenosti in športnosti. Uživate lahko v njenih dinamičnih linijah in agresivnih bokih. Z vsako, še najmanjšo predelavo pa pri Mazdi njeno ostrino samo poudarijo. 

Visoki boki seveda prinesejo poseben občutek tudi v notranjosti. Za nekatere utesnjujoč, za druge spet intimen in skrit. Zagotovo tu trpi preglednost, s kamero in senzorji, pa večjih težav tudi ne bo. Agresivno oblikovana armaturna plošča ne skriva nekdanje Mazdine želje, da bi postali oblikovalsko tisto, kar je nekoč ponujala italijanska avtomobilska industrija. Še najbolj recimo Alfa Romeo. Pri željah po usnju na sedežih se boste morali natančneje pogovoriti s svetovalcem v Mazdinem salonu. Vendar brez skrbi, z menjavo generacij modelov so tudi pri Mazdi postali pozorni na posebne želje strank po športnih dodatkih in po eleganci. Samo preizkusite njihov katalog dodatkov vse do barve ohišja ključa.

Elegantna dinamika se seveda odraža v nekoliko manjši prostornosti na zadnji klopi. Po drugi strani si moramo, kot že večkrat prej, priznati, da odraslih otrok ali tarok kluba upokojencev že dolgo nihče več ne vozi na morje z avtomobili tega razreda. Zapisano drugače, tako kupci kot izdelovalci avtomobilov vedo kaj je družinski avtomobil in kaj je prestiž dizajnerske obleke. V vsakdanji uporabi vas tudi Mazda3 ne pusti na cedilu, če se zadovoljite s 330 litri prtljažnika. Na papirju je videti bistveno manjši od resnične prostornine. 

Med elektronskimi sistemi in prikazovalniki nismo pogrešali ničesar. Kristalno čist zapis je značilnost kombinirane digitalno-analogne instrumentne plošče pred voznikom, kot tudi zadovoljivo velikega zaslona v sredini. Pohvaliti moramo ločenost nastavitev za gretje in hlajenje, logičnost postavljenih stikal, z izjemo tistih na levi strani volana, ki so pač pri vseh avtomobilih nekoliko skrita.

Posebnost Mazde je uporaba njihove Skyactiv tehnologije, ki tokrat prinaša dvolitrski bencinski štirivaljnik  s 110 kilovati največje moči. Blago hibridni sistem mu pomaga pri bolj ekološkem obnašanju preko integriranega zaganjalnega generatorja. V primerjavi z manj zmogljivim agregatom, je G150 precej bolj odziven in bolj ekonomičen. Naša poraba v povprečnem ciklu se je gibala okrog sedmih litrov. Deciliter ali tri manj, oziroma dva ali tri več. S pametno uporabo stopalke za plin je hibridni sistem dejansko vložek v pravo smer. Pogoj je, da se vozite po cestah, kjer se obremenjenost motorja spreminja. V pravem mestnem vrvežu spet izgublja prednost, če ni mogoče uporabiti dovolj dolgih iztekov, da bi se sistem polnil. Tako je recimo pri močnih pospeševanjih in močnih zaviranjih na križiščih. Mazdin agregat lahko izklopi dva valja, ko ju ne potrebujete. Sistem je načeloma dober, a se jasno čuti v obliki dodatnih vibracij pri dvovaljnem načinu delovanja.  

Mazda3 Skyactiv G150 M Hybrid prijetno preseneča pri nadzoru in natančnosti pri vožnji. Morda celo še bolj od skladnosti in temeljitosti oblikovanja in izdelave. Gibi karoserije niso pretirani, avto je vzvojno čvrst in kot tak solidna osnova tudi za katerega izmed močnejših agregatov. A to prepustimo Mazdi. Kot celota Mazda3 ponuja drugačno in celo zelo dobro alternativo malce obrabljenim krilaticam njenega izjemno konkurenčnega petvratnega razreda.

Tehnični podatki
Motor: 4, vrstni; prostornina - 1998 cm3; moč - 110 kW (150 KM) pri 6000 vrt/min; navor 213 Nm pri 4000 vrt/min;
Prenos: pogon - spredaj; menjalnik - 6, ročni; zavore - hlajeni diski, 295 mm spredaj, diski, 265 mm zadaj; gume - 215/45R18; obračalni krog - 11,4 m;
Karoserija: 5-vratna, kombilimuzina; segment - C (spodnji srednji); mere (d/š/v) - 4460 mm x 1795 mm x 1440 mm; medosna razdalja - 2725 mm; kolotek spredaj - 1570 mm; kolotek zadaj - 1580 mm; odmik od tal - 158 mm;
Notranje mere: prtljažnik - 327-1019 l; rezervoar - 51 l; širina notranjosti spredaj - 1480 mm; dolžina sedeža spredaj - 510 mm; višina naslona spredaj - 540 mm; širina notranjosti zadaj - 1460 mm; dolžina sedeža zadaj - 650 mm; višina naslona zadaj - 485 mm;
Mase: masa - 1249 kg; nosilnost - 626 kg; skupna dovoljena masa - 1875 kg;
Zmogljivosti: pospešek - 9,1 s do 100 km/h; najvišja hitrost - 206 km/h; gorivo: bencin; poraba WLTP - 5,6 l/100 km; emisije CO2 - 128 g/km;
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs 9.5.2022 13:32:13
Po mojem okusu eden najboljših dizajnov tega desetletja - res pa da na račun prostornosti (predvsem zadaj). Upam, da je motor vsaj približno živahen, nisem še preizkusil.
Gazibo2 9.5.2022 14:43:30
Dober avto.
alfafil 9.5.2022 15:06:24
No turbo, no fun.
IcEmAn 9.5.2022 21:19:46
in to reče lastnik (hibridne) Toyote
alfafil 9.5.2022 23:50:44
Imel sem 4 x turbo, tega sem pred nakupom preizkusil. Preveri še ti, kako pomaga dodaten elektromotor
jjs 10.5.2022 17:22:27
4x turbo=Bugatti?
alfafil 10.5.2022 17:31:07
4x avto s turbom, jaooo...
IcEmAn 10.5.2022 21:39:53
alfafil, poleg Aurisa in CH-R z 1.8 hybridom sem vozil Corollo TS 2.0 hybrid. Saj avto drugače dobro gre (ko recimo (po)gledaš števec), ampak filinga pa ni, kot pri turbakih. Mogoče bi več kilometrov rabil naredit, da bi se navadil.
alfafil 11.5.2022 0:48:15
Seveda ni enako, ampak, ko pohodiš plin vseeno malce sune, podobno kot kick down, zraven še elektromotor doda svoje. Turbake itak tudi sam imam raje.
© Copyright 1999-2021 Avtomanija