Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Gospodarska vozila   |   Volkswagen
Transporter najdlje prodajano gospodarsko vozilo
Volkswagnov Bulli, Kombi, Bus, Mikrobus, serija T – legendarnega Transporterja se je skozi deetletja prijelo število različnih vzdevkov. Kakorkoli ga že imenujemo, pa ne moremo zanikati, da gre za enega stebrov Volkswagnove skupine.
Urša Prosenjak
27. marec 2020 | 7:36:00

Od marca 1950 so v šestih generacijah prodali okoli 13 milijonov primerkov, kar pomeni, da je Transporter najdlje proizvajano gospodarsko vozilo.

Prva generacija T1 je bila predstavljena kot ročno idelan prototip leta 1949. Leto kasneje se je pričela proizvodnja treh konfiguracij: tovorni kombi, potniški kombi in osemsedežni minibus, vsi pa so imeli motor in menjalnik Volkswagnovega Hrošča.

Zgodnji modeli so ponujali nosilnost do 750 kg, leta 1951 je na sceno prišla Samba z zložljivo streho, leto kasneje pa se je ponudbi pridružil pickup.

Leta 1967 so z modelom T2 drsna vrata postala standardna, druga generacija pa je ponujala tudi možnost kampiranja na strehi. Že leta 1972 je Volkswagen ponudil tudi povsem električno opcijo.

Leto preden je naftna kriza spremenila pogled ljudi na zanesljivost fosilnih goril, je električni T2 Camper ponujal doseg 70 kilometrov, kar je lahko potrošil v eni uri, saj je njegova najvišja hitrost znašala 70 km/h. Baterija je zaradi svinčenih akumulatorjev tehtala 850 kilogramov, polnjenje pa je z običajno 220-voltno vtičnico trajalo 10 ur.

Sledila sta T3 in T4, vsak je bil proizvajan po 13 let, nato pa je naslednja generacija, T5, nadgradila segment med leti 2003 in 2015. Zadnja generacija, imenovana T6 pred prenovo in T6.1 po njej v leti 2019, je pomenila preboj v digitalno obdobje s tehnologijami, ki so bile še pred desetletjem znanstvena fantastika.

Trenutno je najdostopnejši Der Transporter Pritschenwagen, kot ga imenujejo v Nemčiji, z enojno kabino, 2.0 TDI motorjem z močjo 66kW in petstopenjskim ročnim menjalnikom, zanj pa je potrebno odšteti 29 650 evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Prva fotografija ga zmaga. Sicer je moja boljša polovica ob letošnji menjavi družinskega vozila navijala tudi za precej lepo založenega 6.1, ki bi bil cenovno res neproblematično dosegljiv, ampak za vožnjo v službo in tu okoli vendarle ni tako primeren, kot običajen družinski karavan ali pač SUV, kakorkoli že obrnem(o) V vseh drugih ozirih pa je aktulani T6.1 (recimo Multivan ali morda California recimo) resnično fantazija. Meni osebno zagotovo. Sicer pa tudi sama zgodovina tega vozila pove v bistvu vse.
27.3.2020 8:05:09
klemens
Legenda. Sploh T1 in T2. Še vedno, če kakšnega vidim na cesti dobim nasmešek na obraz. Mogoče še ta podatek, da je bilo prodanih vseh preko 12 milijonov.
27.3.2020 9:38:38
klemens
Drugače pa tudi tukaj kakovost pada, članek https://www.autobild.de/artikel/vw-t6-offenbar-auch-mit-motorproblemen-bildplus--16633461.html
28.3.2020 14:16:24

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija