Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Posted by

DDR
Kontrola kakovosti pri Trabantu
Legendarni nemški oplehovani (in oplastificirani) mopedek in nadzor kakovosti po sestavljanju. Tudi legendaren.
Besedilo: Artur Švarc
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
rovokopac
No, ti so vsaj popravili, če kaj ni pasalo skupaj. Oni tamo dole so kar pustili, tako kot je. Pa še ostanek bureka je ostal zadaj.
28.12.2020 14:37:23
alfafil
Že videl, legendarno.
28.12.2020 16:40:35
klemens
To so bili časi... Ko sem kupil novega passata 2017, je kolega rekel, če sem kupil zaletenega, imel sem prevoženih manj kot 100 km, prejšnji dan sem ga prevzel novega z 0 km. Vprašam zakaj, in mi pokaže lufte. So mi jih potem odpravili na servisu. Pri zdajšnjem P 508, zadnji prtljažnik ni čisto v liniji, na servisu so samo odgovorili, tako je, nič ne moremo narediti.
28.12.2020 17:45:00
7even77
Tole Trabantovo zgodbico že videl - res, neponovljivo. Je pa presentljivo to, da danes pri večini novi, pa ne samo nemških vozil, končna kontrola ni več tako učinkovita. Ko vidiš avto za 80k€+ (ne, ne, ne nek Audi ali VW, kje pa), kako so kaj zadeve pri stikih zadnjih vrat z blatnikom ali pa leva stran prtljažnih vrat tako, desna "malce" drugače, se pa malo nehaš sekirat za neke nepomembnosti. "Stand der Technik" pa neverjetno radi povzemajo pretežno že vsi, Klemens, jaz se ne bi več pretirano čudil, res ne.
28.12.2020 18:49:53
klemens
7even77 očitno je namen kot mobilni aparat, po dveh-treh letih v reciklažo. Mi pa zaradi ogromno očitnih šlamparij ubijajo tisti užitek pri vozilu, ker jim je vseeno, odgovori pa: ne da se nič narediti, oz. potem bo še slabše itn. Še Dacia končna kontrola: https://www.youtube.com/watch?v=ZpGjYr0l1RI
28.12.2020 19:49:13
7even77
Ma ja, Klemens, saj to je ta problem... Posplošena šlamastika in nonšalantnost odgovornih, v slogu "prav, tebi ne ustreza, bo pa drugemu". No in to ni in ne more biti v redu! Ne le zato, ker se to seveda plača - pa četudi zato - temveč res človek nekako hladno potem doživlja nekaj, kar naj bi ga ali pa bi ga menda lahko veselilo, ne? Ker gre samo in vedno bolj zgolj za posel.
28.12.2020 19:57:42
RenaultF1
Ni problem v tem da se ne bi dalo. Ampak ali je smiselno. Meni osebno je to SLO v tekmovanje kdo ma manjšo razdaljo med elementi. Da bi pa bilo enakomerno se pa očitno noben ne spomni. Pa kaj če je dva centi (pretiravam) lufta samo da je povsod dva centi. Oni pa hočejo en milimeter ( tokrat nisem daleč od resnice) pa je potem to samo na enem mestu ostalo pa odklon v plus ali minus. Sicer pa osebno me to niti ni nikoli motilo, bolj me motijo bugi v elektroniki zaradi teh se lahko avto ustavi ...
28.12.2020 20:47:50
skrivo
Legendarno! Ampak kot vsi ugotavljamo, če bi tako končno kontrolo oz. nastavitev izvajali vsi ti uber ales proizvajalci, bi se vsa vrata vedno dobro zapirala, tako pa je pri novem skoraj vedno treba še kaj poštelat, če se sploh da.
30.12.2020 0:18:44
© Copyright 1999-2019 Avtomanija