Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Motoristi prisegajo na tradicionalen pogon
Motoristi prisegajo na tradicionalen pogon
Združenje evropskih motorističnih organizacij je pred tedni začela zbirati mnenja motoristov o morebitni prepovedi motorja z notranjim izgorevanjem, ki se obeta čez desetletje in pol. Zdaj so predstavili izsledke raziskave.
Urša Prosenjak
22. september 2021 | 0:29:00

V raziskavi je na vprašalnik odgovorilo skupno 23.768 motoristov in motoristk. Med njimi je bilo 1.188 žensk in 22.580 moških. Kar 92,91 odstotka se jih je opredelilo, da jim prepoved prodaje novih motociklov z bencinskim pogonom ne bi bila všeč. Rezultati se po posameznih državah nekoliko razlikujejo, povsod pa delež presega 80 odstotkov.

Raziskava je razkrila še nekaj zanimivih dejstev. V primeru prepovedi vstopa motorjev, starejših od letnika 2006, v določena mesta zaradi emisijskih predpisov, bi 55,46 odstotkov motoristov razmislilo o nakupu novega motorja. Več kot 44 odstotkov pa bi pretehtalo možnost zamenjave vrste prevoza.

Več kot polovica, kar 53,38 odstotka vprašanih, je povedalo, da bi vožnjo z motorjem raje povsem opustili, če bi se uveljavila prepoved prodaje motorjev z notranjim izgorevanjem, kot pa da bi presedlali na brezemisijski motor. Le 7,67 odtsotka se je opredelilo, da bi raje izbrali motor z alternativnim pogonom kor klasičnega, če bi jim bila ponujena izbira.

A tudi tisti motoristi, ki bi z veseljem zamenjali vrsto pogona, v 88,75 odstotnem deležu niso pripravljeni za brezemisijski motocikel plačati več kot za primerljivo vozilo s klasičnim pogonom.

Raziskava je anketirane razdelila tudi po starostnih skupinah, vendar ni pokazala posebnih razlik v mnenjih mladih med 18 in 30 let starosti, aktivnimi odraslimi med 31 in 45 leti, starejšimi motoristi v starosti 45 do 60 ter seniorji nad 60 let.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
spartan
Tako je prav, stop ekofašizmu. Naj EU zapre raje termoelektrarne.
22.9.2021 7:32:25
spartan
Nasilna elektrifikacija. Kaj pa tovorni promet, ladje, letala? Proizvodnja el. energije iz termoelektrarn? Pogozdovanje?
22.9.2021 9:52:34
Sledge_Hammer
Kaj pa, če tudi lastniki tovornjakov, letal, ladij rečejo, kaj pa motoristi? Potem smo v začaranem krogu. Tudi, če zanemarimo okoljski vidik in se osredotočimo samo na zdravstvenega, zakaj bi morali imeti nekateri pravico z ICE ogorožati ostale? Da se danes v mestih zastrupljamo je neizpodbitno dejstvo in vsi bi morali imeti pravico dihati čistejši zrak!
22.9.2021 10:30:53
spartan
Khmmm...ko sem se rodil, je bilo na svetu 4 mrd. ljudi. Sedaj jih je že skoraj 8 mrd. in to številko bomo presegli 2022. In tukaj gre za globji problem kot nekaj motorjev na notranje izgorevanje, ki se uporabljajo za hobi vožnje in pri katerih je izpust Co2 zanemarljiv. Če kdo misli, da se bo kvaliteta zraka drastično izboljšala z uvedbo el. motociklov in bo to rešilo človeštvo se krepko moti. Izpust Co2 motornih kosel je 1,3 % v EU od celotnega cestnega prometa v deležu izpustov, ki je ca. 30 %. Sedaj pa si izračunaj, koliko je to.
22.9.2021 10:38:39
spartan
Glede na eko fašiste je najbolje, da se v Evropi vrnemo na konjsko vprego in nazaj v srednji vek. Drugače pa @Sledge - dihanje čistega zraka ni nobena pravica. Vreme tudi ne pozna meja in če se celoten svet ne zaveže, da bo nekaj spremenil - ni nobenega haska. Bruseljski birokrati so pa tako ali tako nerealni. Pa ne mi sedaj o zastrupljanju, ljudje pa vsaki dan jedo pripravljeno hrano iz plastične embalaže, živali so obvezno na rastnih hormonih in antibiotikih, v Braziliji vsak dan izgine toliko in toliko tropskega pragozda, smeti se mečejo v ocena, sadje in zelenjava se namaka v strupe, preden pride v trgovine. A to pa je OK ali kako?
22.9.2021 10:46:50
Macolar
Tu ima spartan popolnoma prav. V Indiji npr. še vedno kipajo smeti direkt v reke, da o tem kaj se najde na cestah sploh ne govorimo. Kje so še ostale države v razvoju - oz. njihove regije. Evropa kot taka je trenutno na dovolj visokem nivoju, da bi bilo najpametneje najprej priključiti preostanek sveta, nato pa narediti korak naprej. V ZDA uvest obvezno shujševalno kuro in manjše avtomobile. In seveda znižat celotno populacijo sveta, ker to konstantno višanje števila ljudi ne pelje nikamor.
22.9.2021 13:36:41
Lovro7
Macolar: kakšna je razlika med Indijci, ki smeti kipajo direkt v morje in Evropejci, ki jih ločujemo, vse skupaj skipamo na ladjo, odpeljemo na Kitajsko in v Indonezijo, da potem oni skipajo v morje? Mi še bolj svinjamo, ker dodamo zraven še izpuste pri transportu
22.9.2021 14:44:36
spartan
5 največjih onesnaževalcev so v naslednjem vrstnem redu; Kitajska, ZDA, Rusija, Indija, Japonska. Šesta je Nemčija. Sedaj me pa zanima, kaj bomo mi v Evropi lahko spremenili na Kitajskem, v ZDA, Rusiji ter v Indiji, če se odpovemo motorju na notranje izgorevanje v motornih kolesih? Da se bodo oni lahko množili in svinjali naprej? Hvala lepa.
22.9.2021 15:06:54
Aichi
Dejkstvo je, da določenega prometa sploh ne moreš elektrificirat, zaradi uporabne teže, potniška letala na primer odpadejo, pa se eden glavnih "emisistov"... Tovorne ladje? Za tiste tisoče kontejnerjev in 300k tonbi rabili vsaj 50k ton baterij, pa kje dobit elektriko, da jo nafilaš? Kolk to stane več od nafte? Mission impossible
22.9.2021 15:55:36
Macolar
@Lovro7, tudi to je res. Samo da je tudi to že mimo, ker kitajci ne sprejemajo odpadne plastike. So pa že naštudirali da se plastiko da razgradit z določenimi bakterijami. Kar se tovornih ladij tiče je pa tako, da bi se veliko že naredilo če bi uporabili čistejše gorivo, kajti trenutno uporabljajo dobesedno črno greznico ki je popolnoma neprečiščena, celo z tujki v gorivu. Najbolj pa slovi po žveplu.
22.9.2021 16:29:37
spartan
Verjamem, da se bodo avtomobili elektrificirali, ampak mopede naj pustijo pri miru Drugace bo popolna izlocitev vozil na naftne derivate tezko izlociti, ze recimo iz primera varnosti; v primeru, da ena drzava napade drugo je povsem dovolj, da se unici el. omrezje in mobilnosti cez noc ni vec. Vse obstane. Razen ce bi vsak prebivalec doma imel agregat za proizvajanje elektrike ali pa baterije. Ne vem no...politiki ne zivijo v realnem svetu. Kot prvo naj znizajo carine na soncne celice, da bomo prebivalci EU hitreje postali samozadostni. A to pa ne...ker je kapital v igri.
22.9.2021 23:32:45

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija