Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Ko starodobnik dobi novo električno življenje
Volkswagnov oddelek za gospodarska vozila je v navezi z družbo eClassics predstavil nov projekt preobrazbe nekdanje legende T1. Ta je bil deležen popolne prenove in novega pogonskega sklopa, ki ga napajajo baterije.
Peter Pirkovič Volkswagen
26. marec 2020 | 14:54:00

E-bulli je zdaj le prvi primerek, ki so ga predstavili javnosti, s tem pa napovedali možnost novih preobrazb za kupce, ki bodisi že imajo takšne primerke v lasti, ali pa si tak avtomobil želijo in so zanj pripravljeni bogato plačati. Mojstri preobrazbe so e-Bulliju vgradili 61-kilovatni elektromotor z 212 Nm navora, ki preko enostopenjskega menjalnika moč pošilja na zadnji kolesni par. Za 200 kilometrov dosega skrbijo 45 kWh baterije, te je možno polniti preko običajne domače vtičnice ali preko hitre 50-kilovatne polnilnice, kjer naj bi proces trajal nekaj manj kot 40 minut. 

Opravili so še nekaj nadgradenj na podvozju (večtočkovno vpetje spredaj in zadaj, nastavljivi blažilniki, novo krmiljenje), ga v celoti obogatili z LED tehniko osvetljevanja, primerno preuredili notranjost (dodana znana menjalna ročica) in ga prebarvali v oranžno Energetic Orange Metallic barvo. Cena preobrazbe za T1 je postavljena tik pod 65 tisoč evrov.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
Fero
"Ko starodobnik dobi novo električno življenje" in preneha biti starodobnik ter izgubi dušo.
26.3.2020 18:14:25
7even77
Gledano strogo tehnično je to res tako. Širše ali bolje dolgoročneje gledano pa stvar IMA smisel, pa čeprav sam nisem 100% za elektrifikacijo. Pač nisem. Se mi pa zdi, da bi morda edino ročica DSG-ja smela biti bolj retro, ne pa povsem aktualna, ne vem. Verjetno bi bila pa še slabša izbira premično stikalo iz svežega kvarteta, ki ga vodi Golf. Mi je pa dotično vozilo sicer precej všečno.
26.3.2020 19:03:55
jjs
Sam imam hude dvome glede tovrstnega posodabljanja oldtimerjev. Neslišen motor v starem VW kombiju? LED luči na sicer originalni karoseriji, zaslonček v retro merilniku... Ročica DSG menjalnika ima med sedežema brez vzglavnikov več kot dovolj prostora, saj ni zaponk varnostnih pasov, ker slednjih sploh ni. Uporabna vrednost je ZERO, zgodovinska vrednost je ZERO, zakaj torej ves trud?
27.3.2020 8:08:28
alfafil
In to je avto za razdalje, ne pa da ga vsakih 150km moraš polnit.
27.3.2020 9:01:13
7even77
Seveda, okoljsko al ekološko gledano bo/je to zdaj pač ta smer, starodobniško pa, spet seveda, mimohod. Mi je pa sicer v redu, da se je tega projekta na allover gledano kar dober način lotil prav VW tovarniški oddelek.
27.3.2020 9:06:52

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija