Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
elektro   |   VW
Rešitev za odslužene baterije
Ena glavnih skrbi pri električarjih je seveda, kam z baterijo, ko ta odsluži svoje.
Artur Švarc
13. maj 2019 | 9:36:15

Vemo, razgradnja zahteva visoke stroške in je vse prej kot okolju prijazna, rudniki v Kongu pa tudi ne pridejo v poštev, že zaradi politične korektnosti.

No, pri Volkswagnu pravijo, da lahko baterija odsluži svoje na dva načina. Prvi je, da jih bodo uporabili za prenosne polnilne postaje za kraje, kjer še ni primernega električnega omrežja za polnjenje in na dogodkih kot so recimo glasbeni festivali. VW bo svoje prve prenosne polnilne postaje začel izdelovati prihodnje leto, zaenkrat še brez donacije odsluženih avtomobilov. Na podoben način baterije iz Nissanovega Leafa služijo za osvetljevanje stadiona ali kot vir napajanja za gasilske intervencije.

Ko pa baterijam ni več pomoči, pa bodo končale v Volkswagnovem reciklažnem centru v Salzgitterju, kjer VW izdeluje motorje z notranjim izgorevanjem. V eni od zgradb bodo letno razgradili 1200 ton baterij iz približno 3000 vozil.

VW pravi, da lahko danes ponovno uporabijo 53 % baterij, mlelnik v Salzgitterju pa bo iz baterij naredil črn prah iz kobalta, litija, mangana in niklja, ki bo po separaciji lahko spet uporabljen za izdelavo baterij.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
skrivo
Ja, reciklirni center še dolgo ne bo imel kaj mleti, ko pa bo mlel bo 97% cele baterijske celice recikliral; tako je danes, čez nekaj let bo sistem zmožen skoraj 100% reciklaže. Pohvalno.
13.5.2019 19:48:04

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija