Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Audi Q8
Obdržal je oblikovne poteze konceptnega vozila
Najprej je bil BMW z X6, potem se je pred nekaj leti pridružil še Mercedes z GLE Coupejem, fantje severovzhodno od Monakovega in Stuttgarta pa so kot tretji pripravili svoje orože z oznako Q8.
Artur Švarc Audi
5. junij 2018 | 13:36:05

Audi Q8 prihaja med kupce v tretjem četrtletju letošnjega leta, v dolžino meri 4,99 metra, širok je točno dva metra, visok 1,71 metra, s tem pa je tudi širši in nižji ter ožji od Q7. Medosna razdalja znaša skoraj tri metre in obljublja več prostora v notranjosti kot oba neposredna tekmeca. Q8 ima v hiši daljnega sorodnika, Lamborghinijev Urus je od njega je le nekoliko nižji, drugače pa je Q8 po merah malce za njim.

Sama oblika ni presenetljiva, saj so jo z risbami napovedovali že nekaj časa, najbolj vpadljiva pa je seveda zares impozantna osemkotna masma na nosu, ki jo obdajajo zanimivi zračniki, streha se proti zadku zapelje kupejasto, zanimiva pa je dvojna obroba koles, ki merijo vse do 22 palcev.

Zadeva ima seveda Quattro, na sredini diferencial razpošilja moč v razmerju 40:60, po potrebi pa se premakne na kolesni par, ki jo potrebuje. Od tal je avto oddaljen 25 centimetrov, kratki previsi pa mu zagotavljajo nekaj več manevrskega prostora tudi na off-road podvigih. Med opcijami najdemo zračno aktivno vzemetnje, v osnovi pa ima Q8 štirikolesno krmiljenje, je pa tudi mehki hibrid, ki požanje do 12 kW  elektronov.

Notranjost je sveža in tehnično dovršena z dvema velikima zaslonoma na sredini in še enim pred voznikom, tu je HUD, pa barvna osvetlitev kabine, B&O-jev avdio sistem, štiripodročna klima in ogrevani in hlajeni sedeži.

V Nemčiji bo Q8 serijsko opremljen z internet dostopom, novi MMI pa ponuja tudi nekaj rešitev, povezanih z umetno inteligenco, sploh ko gre za načrtovanje poti. Ključ se po želji seli kar v pametni mobilnik, na katerem si lahko tudi do potankosti nastavite vse nastavitve Q8.

Kar se tiče elektronske pameti, so tu vsi mogoči assisti, samodejno parkiranje v garažo bodo dodali prihodnje leto, ne manjkata pa niti opozorilnik na ovire pod avtomobilom in 360-stopinjska kamera.

Na začetku bo avto na volje z dvema 3-litrskima motorjema – 55 TFSI premore 340 KM, 50 TDI pa 286 KM. Prihodnje leto prihaja še 45 TDI z 231 KM.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
Ne vem ali se samo meni zdi, ampak v poplavi vseh mogočih čudes na kolesih je tole videti zelo lepo. Sam bi morda raje videl manj agresivna, pa bolj elegantna platišča, kar velja tudi za prednjo masko. Ti dve Ich-bin-Matscho-podrobnosti vseeno delujeta nekoliko vulgarno in nista dorasli siceršnji eleganci vozila.
5.6.2018 15:34:56
911
OMG kašna je pa tole maska, če ne bi bilo koles bi težko sploh ugotovil da gre za konec koncev za avtomobil.
5.6.2018 16:33:50
klemens
Lepši kot MB coupe suvi in lepši kot BMW coupe suvi, drugače pa nič posebnega, velika kišta za veliko denarja.
5.6.2018 18:48:11
Kadjar155
Vsaj drzni so pri dizajnu, pri BMW-ju tak ze 30 let dizajnerji spijo, da o BMW-jevi notranjosti sploh ne govorim...za bruhat!
5.6.2018 20:32:03

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija