Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Ford Focus
Polovica prodanih Focusov bo karavanov
Ford z novim Focusom vstopa razred, ki na trgu še vedno predstavlja precej pomemben razred, saj so v njem stari uveljavljeni igralci, ki dobro kljubujejo tudi vedno bolj priljubljenih terenskim križancem. V polnem koledarskem letu bo slovenske ceste zapolnilo kar 900 novih Focusov, ki se v novi generaciji predstavlja z všečno obliko, novimi tehničnimi rešitvami, udobjem, varnostjo in dobro vozno dinamiko.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
21. september 2018 | 11:35:02

cenik.pdf

Focusa bomo pobliže spoznali v prihodnjih mesecih, a prvo srečanje z njim, s pogledom na Vipavsko dolino, in kratka vožnja po delu ceste, kjer sicer potekajo rally hitrostne preskušnje, je dal vtis, da gre za zelo učinkovito razvit avto, ki bo z lahkoto konkuriral v razredu, kjer se v kratkem pričakuje še novo generacijo VW Golfa in Opel Astre. Trenutno je v ponudbi na voljo le petvratna izvedba, medtem ko bo karavan prve kupce obiskal čez dober mesec, saj so ravno v teh dneh pričeli proizvodnjo tudi te karoserijske izvedbe. Dimezijsko je Focus v dolžino pridobil le nekaj centimetrov (5 vratni - 4,37 m, karavan 4,66 m), a z dodatkom 5,3 cm pri medosni razdalji, ki zdaj meri natanko 2,7 metra, in popolnim preoblikovanjem notranjosti, so Fordovci uspeli zagotoviti zares velik prtljažnik pri karavanski izvedbi, ki osnovi meri 608 litrov (pri 5-vratni 375 litrov), ob preklopi naslona zadnje klopi pa je na voljo 1,62 metra proste dolžine za nalaganje večjih predmetov. Voznikovo delovno okolje je korenito prenovljeno, za polovico manj je gumbov, vgrajeni so kakovostnejši materiali, ne manjka niti osrednji zaslon na dotik z multimedijskim vmesnik Sync 3, ki se povezuje z vsemi pametnimi telefoni, obenem pa presenečajo z dejstvom, da so za projekcijo nekaterih podatkov uporabili dvižni zaslon in ne neposredne projekcije na vetrobransko steklo, ter da kupec nima možnosti izbire digitalnih merilnikov.

Focus v novi obleki zagotavlja suvereno predstavo na cesti tudi na račun sistema neodvisnega zadnjega vzmetenja s stalnim nadzorom blaženja, ki vsaki 2 milisekundi nadzira vzmetenje, karoserijo ter posege z volanom in zavorami, čemur prilagodi odziv blažilnikov za kar se da uglajeno vožnjo. Obenem so vsi Focusi serijsko opremljeni z izbiro voznega programa (Normal, Eco in Sport), medtem ko bo terenski Focus Active  imel dodana še dva programa: Slippery za terene z nevarnostjo zdrsa in Trail mode za mehak ter makadamski teren. Kupcem je na voljo kar 8 različnih izvedb motorjev. Litrski Ecoboost bo na voljo z 62, 74 in 92 kilovati, nov 1,5-litrski turbak razvija 110 ali 134 kilovatov moči, pri dizelski paleti bo na voljo 1,5-litrski EcoBlue z 69 in 88 kW, vrh ponudbe dizelskih motorjev pa bo predstavljal dvolitrski stroj s 110 kilovati moči. Na voljo sta ročni šeststopenjski menjalnik in osemstopenjski samodejni menjalnik.

Fordovci so v Focusa nove generacije dodali zares širok nabor asistenčnih sistemov, ki zagotavljajo visoko mero udobja in varnosti. Na voljo je parkirni asistent, aktivni tempomat, sistem za samodejno zaviranje s prepoznavo pešcev in kolesarjev, pomoč krmiljenja pri izogibanju oviram, sistem za nadzor mrtvih kotov z opozarjanjem na promet za vozilom, širokokotna vzvratna kamera, opozorilo za napačno smer vožnje, zaviranje po trčenju, omembe vreden pa je tudi sistem prilagodljivih žarometov z osvetlitvijo zavojev s predvidevanjem in osvetlitvijo glede na (o)znake prvič vnaprej prilagodi vzorec svetlobnega snopa žarometa za maksimalno vidljivost.

Kaj pa cena? Glede na uvedbo novih meritev cikla WLPT in možnosti preskoka v višje davčne razrede, so pri zastopniku vozil vnaprej načrtovali določene verzije modelov in dodatno opremo, zato so cene temu primerno nekoliko višje in nimajo skritega drobnega tiska. Osnovni petvratni Focus z opremo Trend tako stane nekaj manj kot 17 tisoč evrov, dobro opremljeni Focus ST Line (na fotografijah) pa preseže ceno 25 tisočakov. Čez nekaj mesecev se ponudbi pridružuje tudi prestižni Vignale in terenski Active, medtem ko bo 4-vratna karoserijska izvedba predstavljala minimalen delež celotne prodaje. Podroben cenik vseh izvedb objavljamo v priponki.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Te cene so že zdaj, kot bi vsi bili Vignale. Fordovci, niste normalni in kmalu sledi streznitev. Tukaj ni Nemčija.
21.9.2018 11:49:27
klemens
Meni je zelo všeč novi focus, gledam jih iz okna že nekaj mesecev na parkingu. Cene so pa adijo pamet, podobno kot nova fiesta. Poglejmo kaj so z bolanimi cenami naredili s prodajo forda mondea. Sploh jih nihče ne kupuje, še meni so dali ponudbo 32k eur za karavana avtomatika, kar je več kot talisman ali passat.Fiest so letos do septembra prodali 146 kosov, kar je manj kot polotov v enem mesecu. Tole ne bo šlo.
21.9.2018 13:09:17
spartan
Se strinjam....trenutno se predrago.
21.9.2018 17:49:43
IcEmAn
Če mi na začetku ni bil kaj preveč všeč, sta mi ST Line in Vignale zdaj kar všečna. Cena je hudo hudo optimistična. Konkurenca začenja pri 13-14k €, res da (verjetno) z nekaj manj opreme, a vseeno. Ob takšnih cenah naj pri Fordu ne jamrajo, da se ti avti ne prodajajo več. Prtljažnik bi pri 5-vratni različici bil lahko večji (glede na to, da so se tej litraži precej približali že avti razred nižje). Me pa zanima, v čem je glavna razlika pri sprednjih lučeh: te, ki ima vgrajen avto v zgornji predstavitivi, in tiste "volvo-style"?
22.9.2018 11:05:23
1-2-3
Cena je zame previsoka, sploh glede na to, da ni tako močno založen z opremo, no razen s temi varnostnimi pripomočki. Če hočeš npr. parkirna tipala moraš vzeti paket, ki avto podraži na 20k, samodejna klimatska naprava je na voljo šele v paketu Titanium za 21k, če hočeš tu parkirne senzorje je treba še nadgradit v titanium business. Takšne stvari imata recimo megane ali pa novi hyundai i30 v paketu za 15 tisoč eurov. Res je, da v paketu titanium dobiš še določene stvari, ki jih i30 nima za 15k, ampak vseeno, meni npr. ni pomembna zaščita pragov s Ford logotipom. Ali pa da ponujajo osvetljena ogledala v senčnikih šele v titanium paketu... Imam pa še eno vprašanje, v Ford ceniku so cene navedene za 4-vratno in 5-vratno različico, ampak nikjer v katalogu nimajo prikazane 4-vratne različice, ta še pride ali kaj pomeni ta oznaka?
22.9.2018 11:59:03
ewzkgx
Ti ga pa serješ, tudi pri čisto osnovnem lahko vzameš zraven parkirne senzorje spredaj+zadaj, 2 področno avtomatsko klimo itd..
22.9.2018 13:14:12
1-2-3
To je res, samo potem je opcija tam, opcija tam pa spet naraste cena. Sploh pa bi mogel Ford za moje pojme bolj gledati, da čimveč zajame v paketih, ker opcije podražijo izdelavo avtomobila, težje je napovedovat prodajo, če pa imaš ti večino avtomobilov lepo s paketi je možna določena proizvodnja že vnaprej... Sploh glede na to, da imajo v Evropi kao ves čas izgubo - no pa imajo Ford Europe samo za stalnega krivca, tako kot je imel GM Opel, pod PSA ima pa čudežno dobiček.
22.9.2018 15:51:18
spartan
Volvo je tudi imel venomer izgubo pod Fordom, poglejte jih pa sedaj. Da ne rečem o Saabu...tudi ta je imel izgubo pod GM-om, s tem da je GM dokončno uničil podjetje. Američani so potegnili ves denar ven, na firmo pa obesili stroške razvoja. Ford se lahko s takšno cenovno politiko kar poslovi od Evrope. Sicer sam vozim Focusa prejšnje generacije, ampak te cene so pa norost.
24.9.2018 8:45:53

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija