Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Peugeot Rifter
Za 3 cm višji in z boljšim voznim karakterjem
Z današnjim dnem so Peugeotovi trgovci začeli s prodajo naslednika Partnerja Teppeja, ki je dobil nov naziv, bolj terenski videz, prenovljeno voznikovo delovno okolje in nekaj sprememb na podvozju za prijetnejšo izkušnjo na cesti.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
25. september 2018 | 14:38:19

cenik.pdf

Rifter je po Berlingu drugi od treh bratrancev, ki se predstavlja slovenskim kupcem, hkrati pa zanj velja, da je nastal na isti platformi in pod streho istega koncerna. Zato nas je predvsem zanimalo, kakšne so razlike med njimi in kako bodo tega predstavljali kupcem. Pri Peugeotu imajo jasno izdelano strategijo, ki so jo zasnovali že v tovarni. Vsak od teh se bo v neki meri razlikoval in na svojo stran pritegnil svoj del kupcev. Pri Rifterju bodo predvsem stavili na novo svežo podobo zunanjosti in notranjosti, pri nakupu bo jasno odločala tudi pripadnost znamki, dejstvo pa je, da ima Peugeot nekaj prednosti, ko gre govora o vozni dinamiki. V prvih nekaj kilometrih se zdi, da se vzmetenje malenkost drugače odziva kot pri Berlingu, dejstvo je, da je Rifterjev odmik karoserije od tal za 3 cm višji in meri skupno 18 cm, serijsko pa bodo na zunaj vsi imeli nekaj uveljavljenih terenskih dodatkov. Zasnova potniške kabine je v osnovi res identična, a Peugeotovci dosledno sledijo njihovemu izumu sodobne armaturne plošče i-Cockpit, ki prinaša nekoliko manjši volan, pregledne merilnike s posebnim odlagalnim prostorom, serijsko je Rifter opremljen tudi s sredinsko konzolo, ki služi tudi kot še dodaten odlagalni prostor, na vrhu te pa so razvojniki našli prostor za fiksen osrednji zaslon na dotik.

Tudi Rifter je kupcem v Sloveniji na voljo v dveh karoserijskih dolžinah (4,4 m ali 4,75 m). Osnovni Rifter ima 775 litrov prtljažnika, v podaljšani različici in z zloženimi sedeži pa kar 4000 litrov. V obeh primerih se kupec lahko odloči za tretjo vrsto sedežev (z možnostjo popolne odstranitve), le da bodo ti, zgolj pri podaljšani verziji, vzdolžno pomični za 13 cm. Kar se tiče pogona je bolj ali manj vse že jasno. V osnovi sta na voljo dizelski 1,5-litrski HDi in 1,2-litrski turbo bencinski motor, oba v več različicah zmogljivosti, prav tako pa bo za terenske pustolovščine na voljo doplačljiv Advanced Grip Control, v kolikor bo to premalo, tovarna skupaj s partnerskim podjetjem Dangel zagotovi naknadno vgradnjo klasičnega 4x4 pogona. A ta bo prinesel dodatek k ceni v višini okrog 7 tisoč evrov.

Tako kot se za nove generacije vozil spodobi, ima tudi Rifter vse možne asistenčne sisteme, nekatere za doplačilo, od sistema za opozarjanje pri menjavi voznega pasu, aktivnega tempomata, sistem nadzora mrtvega kota in samodejnega zaviranja v sili, tu je še prepoznavanje prometnih znakov in še bi lahko naštevali. Poleg klasičnih paketov oprem in izvedb, ki jih bodo ponujali pri Rifterju, izstopa posebna izvedba GT Line s 17-palčnimi kolesi in rjavo bakreno barvo. Cena osnovnega modela je od Citroen Berlinga nekoliko višja in začenja pri 16.300€, ob ugodni prodajni klimi pa bi v polnem koledarskem letu na slovenske ceste lahko poslali okrog 300 primerkov Rifterja.  

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija