Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Audi Q8
Ideja Penthouse na štirih kolesih, kakor jo razumejo pri Audiju
Do konca leta naj bi na slovenske ceste zapeljalo vsega skupaj dvajset primerkov novega Q8, prihodnje leto se nadejajo okrog 60 primerkov. Bolj zanimiv je nabor kupcev za avto, ki je tako zelo soroden z Audijem A8 in A7.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
10. oktober 2018 | 11:37:22

Franci Bolta, ki v Sloveniji poveljuje omenjeni nemški premium znamki, pravi, da so kupci zanj povečini že znani, saj vsi od teh že vozijo Audija A8 ali A7, zdaj pa bodo morda kupili še enega ali pa enostavno presedlali v Q8 po sistemu staro za novo. Obenem se trudijo, da bi pod svoje okrilje dobili tudi določen delež kupcev, ki so zdaj pripadni drugim konkurenčnim znamkam, a to je tek na dolge proge. Ti ljudje, ki se odločajo za avto v vrednosti sto tisoč evrov, praviloma ne skačejo od znamke do znamke, pač pa dolga leta vozijo avtomobile ene in iste znamke, zato je za njih velik uspeh, ko v svoje vrste privabijo kupca, ki je bil pred tem zvest BMW-ju ali Mercedesu. Seveda, pri tem ne gre le za ceno oziroma popust, ki mu ga kdo ponudi, pač pa tudi za dejstvo, kako lastnika vozila vključevati v aktivnosti oziroma z njim komunicirati v času po nakupu. 

Torej, Audi Q8 je nova pridobitev premium razredu, kjer so oblikovalci nedvomno z odliko opravili svoje delo in postavili nove mejnike. Definitivno bo kupejevski SUV na cesti še kako opazen. Poleg oblike pri tem avtomobilu štejejo tudi dimenzije. Za 4 centimetre je nižji in za dobrih 6 centimetrov je krajši od brata Q7, a njegova skupna dolžina je še vedno blizu orjaških petih metrov (4,98 m). Prvo srečanje z njim dokazuje, da je v njem obilo prostora, precej lažje, zaradi nekoliko večje odprtine (vrata brez okvirjev), bo tudi vstopanje na zadnjo klop (vzdolžno pomična za 10 cm), ki je deljiva po sistemu 40:20:40 in ob preklopu naslona poskrbi za ravno dno do sprednjih dveh sedežev. Navkljub kupejevsko spuščajoči se strehi, prostora za glavo potnikov na zadnji klopi ne bo zmanjkalo, kot tudi ne za prtljajo vseh, ki bodo v njem potovali. V osnovi je na voljo kar 605 litrov, za primer nalaganja večjih stvari, pa se zadek dodatno spusti za dobrih 6 centimetrov. Delovno okolje voznika je dobro znano iz A7 in A8, kjer kraljuje digitalizacija, napredni in uporabni multimedijski vmesnik ter majhno število gumbov. Zaradi terenske zasnove vozila je tudi sedenje nekoliko višje in temu primerno bo pregled nad vozilom boljši. Pri Audiju so poskrbeli za visoko raven aktivne varnosti s serijsko vgrajenimi varnostnimi asistenti, kjer gre izpostaviti nekakšen 360-stopinjski nadzor nad dogajanjem (v primeru trka avto primerno zavaruje potnike) posebno pozornost pa si zaslužijo tudi matrični LED žarometi, ki omogočajo odlično osvetlitev ceste ponoči in samodejno usmerjanje snopa. Ta dodatek je seveda na seznamu za doplačilo.

Q8, katerega skelet je povečini izdelan iz aluminija, je trenutno na voljo le z enim dizelskim motorjem oznake 50 TDI. Gre za trilitrski dizel šestvaljnik z 245 kilovati moči in 600 Nm navora. Za prenos moči je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, hkrati je opremljen z blagim hibridnim sistemom (48V) za potrebe jadranja med vožnjo in posledično malenkostno nižjo porabo. Ko govorimo o tehniki ne gre spregledati niti dejstva, da je ta serijsko opremljen s klasičnim Quattro pogonom (40:60 razmerje pogona) in do 25-centimetrskega odmika karoserije (v primeru izbire prilagodljivega zračnega vzmetenja) od tal za vožnjo po terenu. 

Odgovorni pri Audiju napovedujejo, da bo prihodnje leto ponudba dopolnjena še s tremi motorji (dva bencinsk in en dizelski), na seznamu prihoda pa je tudi izvedba SQ8 z zelo zmogljivim V8 dizelskim motorjem. Natančen prihod tega še ni znan. Cena trenutno edinega dobavljivega modela znaša 83.400€, a to je šele začetek. V primerjavi z bratom Q7 je novinec za dobrih 6 odstotkov dražji.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija