Na žalost Japonci niso razkrili tehničnih podrobnosti novih Skyactiv-X motorjev, bo pa avto na različnih trgih še naprej na voljo z običajnimi Skyactiv 1,5-, 2- in 2,5-litrskimi motorji in 1,8-litrskim dizlom. Na voljo so šeststopenjski ročni in samodejni menjalniki.
Mazda3 bo na voljo tudi s štirikolesnim pogonom, a tudi okoli tega Japonci še skrivajo podrobnosti. Karoserijski različici sta dve – petvratna kombilimuzina in štirivratna limuzina, prva ima bolj zaobljene linije, limuzina pa nekoliko bolj oster zaključek.
Oblikovalci so v notranjosti izbrali minimalizem in razen nekaj stikal in zaslona infotainmenta kaj veliko krame tu ne bo, so pa zato spet stopili generacijo višje, ko gre za elektroniko in asistenčne sisteme. Mazda3 bo med drugim na voljo z CTS (Cruising & Traffic Support) za samodejno speljevanje in zaviranje v kolonah in sistem, ki nadzira prečni promet spredaj in zadaj in preprečuje trke v slabo preglednih križiščih in izvozih.

















