Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Porsche 911
Kralj se vrača, v osmi izdaji
Salon avtomobilov, ki se je za sedmo silo v Los Angelesu odprl pred nekaj urami, je postregel tudi z novo generacijo najbolj prepoznavnega Porscheja. Njegova oblika še vedno temelji na več kot pol stoletja starih temeljih. A tokrat obdan z veliko večjo mero digitalizacije in napredne tehnike.
Peter Pirkovič Porsche
28. november 2018 | 9:49:14

Kot že omenjeno je oblikovno ostal zvest svojemu genetskemu zapisu, a so mu oblikovalci dodali nekaj svežih linij, ki so morda še najbolj do izraza prišle na zadku, kjer prevladujeta večje in pomično zadnje krilce ter elegantni svetlobni pas. Razen sprednjega dela in zadka je celotna zunanja lupina vozila zdaj izdelana iz aluminija. Obenem v oči padejo tudi znani okrogli žarometi z LED tehniko in kljuki, ki sta integrirani v vrata in se samodejno izvlečejo ob uporabi. 

V začetni fazi prodaje bosta na voljo 911 Carrera S in 911 Carrera 4S s pogonom na vsa štiri kolesa. Oba poganja šestvaljni bokser motor s 331 kW (450 KM), kar je 30 konjev več kot pri predhodniku, odriv od 0 do 100 pri obeh zgodi v manj kot 4 sekundah, medtem ko najvišjo hitrost dosežeta pri 306 oziroma 308 km/h. Poraba goriva, po tovarniških podatkih, pri 911 Carreri S znaša 8,9 l/100 km, pri 911 Carreri 4 S pa devet litrov na 100 km.

Notranjost je kakopak obdana z najbolj kakovostnimi materiali, izboljšano zvočno izolacijo, hkrati pa prinaša veliko več digitalizacije. Osrednji zaslon sistema Porsche Communication Management (PCM) zdaj v diagonalo meri 10,9 palca in je ga lažje upravljati, pod njim je nameščena kompaktna stikalna enota s petimi tipkami za neposreden dostop do najvažnejših avtomobilskih funkcij. Omeniti velja, da multimedijski sistem PCM med drugim serijsko vključuje online navigacijo, ki temelji na inteligenci rojev, in storitve Porsche Connect Plus. 

Porsche je kot svetovno novost razvil serijski Wet Mode. To je funkcija, ki prepozna mokroto na cesti, ustrezno vnaprej prilagodi nastavitve regulacijskih sistemov in opozori voznika. Voznik lahko vozilo potem s pritiskom na tipko ali s stikalom Mode na volanu (paket Sport Chrono) prilagodi tako, da je vožnja čim bolj varna. Prav tako serijska opozorilna in zavorna asistenca s pomočjo kamere prepozna nevarnost trčenj s premikajočimi se objekti in po potrebi sproži zaviranje v sili. Za model 911 je prvič kot opcija v ponudbi asistenca za nočni vid s toplotno kamero. Po želji je na voljo tempostat, ki vključuje avtomatsko uravnavanje razdalje, funkcijo stop-and-go, reverzibilno zaščito za potnike in novo vrsto funkcije avtonomnega zadrževanja vozila.

Kot je za nemškega proizvajalca v navadi, že ob prvi premieri ponudijo osnovne cene. Za 911 Carrero S bo treba v Nemčiji odšteti najmanj 120.125€, za 911 Carrero 4S pa 127.979€. Za oba tudi pri nas v Ljubljani že zbirajo naročila.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija