Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Jeep Gladiator
Wrangler s kesonom
Prvi namigi o Jeepovem pick-upu so stari že kako desetletje, zdaj pa se je na salonu v LA Gladiator dokončno predstavil javnosti.
Marko Hanželič
29. november 2018 | 20:30:56

O projektu je bilo napisanega stotine strani špekulacij in novic, posnetih na tone vohunskih fotografij in precej "pobeglih" podatkov, zdaj pa je končno tako daleč, da se Jeep Gladiator predstavlja na salonu v Los Angelesu.

Pri Jeepu so prepričani, da jim je uspelo razviti vozilo, namenjeno avanturistom in ljudem z aktivnim življenjskim slogom, ki ljubijo avanture v naravi, pri čemer so ostali zvesti načelom, ki jih že desetletja udejanja Wrangler, kar pomeni samonosno karoserijo, možnost izbire med platneno in trdo streho, novost pa je nakladalni prostor, ki vsekakor izboljša praktičnost samega vozila.

Bolje opremljene izvedenke bodo opremljene tudi z LED-svetili in dnevnimi lučmi, za ljubitelje praktičnih rešitev pa bo pomemben tudi podatek o tristopenjskem odpiranju vrat nakladalnega prostora, v katerem je tudi 115-voltna vtičnica.

Notranjost ponuja sicer špartansko udobje, a hkrati veliko prilagodljivosti. Med drugim velja omeniti zadnjo klop, ki lahko služi tudi kot odlagalni prostor in 8,4-palčni zaslon infozabavnega sistema Uconnect na sredinski konzoli. 

Pod motornim pokrovom bo Gladiator sprva na voljo s 3,6-litrskim V6 Pentastar motorjem, ki zmore 212 kW (285 KM) in 335 Nm največjega navora, kasneje pa bo Gladiator na voljo tudi s trilitrskim šestvaljnim dizlom največje moči 194 kW (260 KM) in 600 Nm navora. Pri bencincu bo mogoče izbirati med šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, pri dizlu bo mogoče izbrati le slednjega.

Ne glede na pogonski sistem se moč in navor na vsa štiri kolesa pretakata na enega od dveh možnih načinov, glede na potrebe po navoru in oprijemu. Gladiator Sport in Gladiator Overland imata reduktorsko razmerje 2,72:1, medtem ko opcija 4LO pri modelu Rubicon omogoča razmere 4:1. Vstopni kot, ki ga omogoča Gladiator, je 43,6 stopinj, izstopni pa 26 stopinj.

Pri Jeepu bodo Gladiatorja proizvajali v svoji tovarni v Toledu, v zvezni državi Ohio, prve dobave pa so načrtovane za drugo polovico prihodnjega leta.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija