Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Škoda Scala
To je Škodin Golf
V Tel Avivu se je pred kratkim odvila javna premiera novega Škodinega modela, ki bo na slovenske ceste zapeljal tik pred poletjem.
Marko Hanželič
6. december 2018 | 18:52:33

Za Škodo je predstavitev nove Scale pomembna iz več razlogov. Ne samo, da gre za avtomobil, s katerim si Škoda dodatno utrjuje svoj položaj na evropskih trgih, temveč tudi za avto, ki postavlja nove standarde glede oblikovanja znamke iz Mlade Boleslave. Hkrati bo Scala zamenjala dva prodajno uspešna, a ne ravno atraktivna kompaktneža, in sicer modela Rapid in Rapid Sportback. Scala je v primerjavi s predhodnika precej bolj prestižnega značaja in zato karakterno bližje Golfu ali Focusu.

Zakaj je premiera v Tel Avivu? Škoda je najuspešnejša evropska znamka v Izraelu, letos so v državi velikosti Slovenije, ki ima skoraj devet milijonov prebivalcev, prodali že več kot 20 tisoč avtomobilov, kar ustreza 8-odstotnemu tržnemu deležu. Zanimivo je, da so v sporočilu za javnost pri Škodi omenili tudi, da avtomobili v Izrael prispejo prek koprskega pristanišča.

Zunanjost novega modela je pričakovano podobna študiji Vision RS, ki so jo Čehi pokazali na oktobrskem pariškem avtosalonu, seveda pa so malce zgladili robove, zato Scala ne deluje tako zelo športno kot njen konceptni predhodnik.

Nova Scala bo na voljo s petimi pogonskimi agregati, vsemi s podporo turbopuhala, serijskim sistemom start-stop, neposrednim vbrizgom goriva ter zavorami, ki omogočajo rekuperacijo dela energije. Na bencinski strani bo osnovni mlinček litrski trivaljnik največje moči 70 kW (95 KM), njegova močnejša različica bo zmogla 85 kW (115 KM), vrh bencinske ponudbe pa bo 1,5-litrski TSI z dinamičnih 110 kW (150 KM). Dizelski predstavnik je 1,6-litrski TDI, ki pri najboljši volji zmore 85 kW (115 KM), za nekatere trge pa bo posebej zanimiv peti primerek z oznako G-Tec, ki ga poganja utekočinjen zemeljski plin, zmogel pa bo 66 kW (90 KM). Pogonski agregati bodo povezani s pet-in šeststopenjskimi ročnimi ter sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom z dvema sklopkama.

V dolžino Scala meri 4,36 metra in ima 2,65 metra medosne razdalje, s čimer je malce krajša od Golfa. Omeniti velja konkretno velik prtljažnik, ki v osnovi uradno meri 467 litrov, pri Škodi pa poudarjajo tudi digizalizacijo in največji zaslon infozabavnega sistema v segmentu.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Spredaj popačena bmw trojka, zadek ok. Izgleda veliko bolje kot rapid. Počakajmo še več fotk.
6.12.2018 19:16:08
Jože
Lušten klon, spredaj malo BMW-a, zadaj pa Volva in Fiat Tipo - karavana B-) Upam le, da ne bo premehak v podvozju.
6.12.2018 19:53:44
shark911
Energija,ki jo je oblikovalec vložil v oblikovanje sprednjih žarometov,je občudovanja vredna! LOL
6.12.2018 20:33:07
jjs
Po mojem mnenju so kar zadeli. Škode kot preprostega prevoznega sredstva naj itak ne bi kupoval zaradi dizajna - a kljub temu je dopadljiva, brez kakšne silne originalnosti. O maski, zadnjih lučeh ipd. ne gre razpravljati. V celem je sicer Golfove velikosti, a precej oddaljena od njegove oblike. Z napol kombijevskim tretjim stranskim oknom in precej težišča na zadku deluje rahlo neuranotežena, v "Spaceback" stilu, a tudi prvi A3 Sportback je bil tak. Ampak to imenovati "avto, ki postavlja nove standarde glede oblikovanja znamke" je močno pretirano. Notranjost se mi zdi preprosta, a z lepimi sedeži več kot korektna.
6.12.2018 20:41:01
matt0
Po zunanjosti je meni ena lepših Škod odkar pomnim. Ni over the top, je pa zanimiv. Notranjost izgleda dosti manj dolgočasna in logična (VW pač) in če se bo tudi kvaliteta v materialih dvignila proti golfu, cena pa malo manj, bo to na naših cestah hit
6.12.2018 20:42:30
ripmork
Zanimivo da je tale Skala krajša od Golf - navidez mi deluje daljša Nasplošno se tole meni zelo dopade (zunaj in znotraj).
6.12.2018 23:03:12
klemens
911 zelo slikovito si zapisal, polepsal vecer
6.12.2018 23:40:41
Alfafil
Se strinjam z zadnjimi pozitivnimi komentarji. Cena bo podobna Golfovi, verjetno bo za enak denar ponujala kakšen kos opreme več.
7.12.2018 8:38:37
2fast4y
soliden avto za upokojence...
7.12.2018 8:51:10
Goldy
Proizvajalci živijo od števila prodanih vozil in za prodajo tega vozila v Sloveniji se ni bati. VW tehnika in Škodin renome, da dobiš veliko za plačani znesek, sta garancija za to. Gotovo bo na račun še Škode prodanih kar nekaj primerljivih Oplov, Peugeotov, Citroenov, Fordov, Kij, Hyundajev....manj, kot bi jih bilo brez te konkurence. Zgodba s prodajo Kodiaqa in Karoqa je dokaz temu.
7.12.2018 9:49:26
alfafil
Soliden avto za vsakogar, še pa najmanj za upokojence. Oni imajo raje bolj zadržane oblike, za tole pa ne moremo tega trditi, in ne znajdejo se najbolj z novotarijami, tipa radarski tempomat, line asist, kaj šele zaslon na dotik, tako da...
7.12.2018 11:12:41
dbench
Meni se zdi super, bi se tudi kar strinjal z Goldyjem. Nekateri pa pač še vedno zmotno mislijo, da so te nove škode kot včasih, se pravi svetlobna leta za konkurenco, kar seveda ne drži. Po mojem mnenju so marsikaterega konkurenta z vso to VW podporo v zadnjih letih že dohiteli ali celo prehiteli.
7.12.2018 11:18:23
kramoch
Če bi izbiral med Focusom in tole češko konzervo potem je izbira jasna....
7.12.2018 11:56:18
alfafil
Dvomom, da je za povprečnega voznika pomembno kateri se bolje znajde v ovinkih, vsekakor je pa Fokus drag, oblika je pa tudi krneki.
7.12.2018 12:26:41
kramoch
Kakšne druge bistvene prednosti Focus niti nima razen freude am fahren....
7.12.2018 13:42:47

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija