Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Prenova: Ford Ranger
Novo dizelsko srce za Rangerja
Pri Fordu so prenovili svoje delovno živinče in mu namenili tudi nov dvolitrski pogonski agregat.
Marko Hanželič
23. januar 2019 | 17:49:15

Prenova je Rangerju prinesla nekaj oblikovnih sprememb, kot sta spremenjen sprednji odbijač in nova maska hladilnika, več novosti pa je pod samo pločevino. Omeniti velja sisteme za preprečevanje trka s prepoznavo pešcev, sistem za pomoč pri parkiranju in prilagodljiv tempomat. 

Precej več izbire je tudi na področju uporabljenih materialov v notranjosti, kjer si je pri različici Ranger Limited mogoče omisliti tudi sedeže v usnju, del serijske opreme pa je v vsakem primeru infozabavni sistem SYNC3.

V motorni paleti je glavna novost dvolitrski EcoBlue štirivaljnik, ki se lahko pohvali z devet odstotko boljšo ekonomičnostjo, če pri svojem delu sodeluje z desetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo bo sicer v dveh različicah, in sicer z 96 kW (130 KM) ter 340 Nm največjega navora ter s 125 kW (170 KM) in 420 Nm največjega navora.

Zamenjava je doletela tudi stari 3,2-litrski TDCi, ki ga je nadomestil biturbo z oznako EcoBlue, ki sicer poganja tudi Rangerja Raptor. Najmočnejši primerek tako zdaj zmore 157 kW (213 KM) največje moči in 500 Nm največjega navora, kar je za šest odstotkov več kot pri različici 3.2 TDCi.

Pri Fordu poudarjajo, da je Ranger eden najbolj terensko sposobnih pick-upov na trgu, kar podkrepijo tudi s podatkom o 29-stopinjskem vhodnem in 21-stopinjskem izstopnem kotu. Prenovljeni Ranger ima sicer tudi 1.252 kg nosilnosti, vleče pa lahko do 3.500 kilogramov težak priklopnik.

Modeli Wildtrak bodo na voljo tudi v ekskluzivni kovinski oranžni barvi, začetek prodaje prenovljenega Rangerja pa je napovedan za sredino letošnjega leta.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija