Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Prenova: VW Passat
Evropski Veter s čistejšimi motorji
Passat je v Evropi šel v svojo drugo fazo rahlo prenovo in izboljšano tehniko.
Artur Švarc
6. februar 2019 | 1:18:11

Nova sta sprednji in zadnji odbijač in maska. Kot se ob faceliftu spodobi, je nova tudi optika sprednjih in zadnjih luči. Sprednje luči so zdaj matrične in podobne tistim v Touaregu.

Ko boste vozili za prenovljenim Passatom, ga bo izdal nov napis na sredi prtljažnih vrat. Tudi spremembe v notranjosti so bolj subtilne, izstopa pa novi infotainment tretje generacije z velikostjo zaslonov 6,5, 8 in 9,2 palca in je ves čas povezan v splet s celim kupom servisov od spletnega radia do navigacije z realnočasnimi podatki.

Nadgrajene so tudi asistence, med drugim delno samodejna vožnja do 210 km/h, tu je še predvidljiv tempomat, pomoč za vozni pas, samodejno odvijanje v sili in samodejno parkiranje. Novost je tudi elektromehanski zavorni servo, ki omogoča hitrejše zaviranje.

Motorji so nadgrajeni s filtri proti emisijam. Trije TSI motorji razvijajo 150, 190 in 272 KM, trije TDI dizli pa 120, 190 in 240 KM. 2.0 TDI s 150 KM pa zdaj nosi oznako Evo, kar pomeni 10 g/km manj CO2 kot predhodnik.

Nadgrajen je tudi GTE Passat, ki na elektriko zmore do 55 kilometrov po novem WTLP standardu, predhodnik pa je preračunano na WLTP premogel le 50 km (po prejšnjem NEDC ciklu 70 km)

To je tudi zadnja faza Passata, ki ga bodo izdelovali v Nemčiji, naslednik bo nastajal v Škodini tovarni na Češkem. V dosedanji tovarni v Emdenu so Passata izdelovali vse od 1978.

Predprodaja prenovljenega Passata se bo začela maja, na trg pa prihaja avgusta.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Sama osvežitev je res ZELO subtilna, kar nakazuje, da je aktualni model tako zelo nujno sploh ni potreboval, kar se vidi recimo tudi po platiščih, sploh tistih, dimenzijsko največjih. Znotraj so mu odrekli sredinsko klasično uro med zračniki ter osrednji AID zaslon zamenjali z manj zmogljivejšim od dosedanjega, saj ne ponuja toliko možnosti individualizacije, kot jo obstoječi. Sam infotainment je enak aktualnemu, ne le po velikosti. Realnočasnot tako ali tako deluje le zunaj naših meja, proti severu torej, kakor tudi predikcija ACC tempomata, ki pa polsamodejno vožnjo do 210 km/h obvlada že nekaj časa in je ne bo znal samo odslej. Skratka - četuid bi ga pustili pri miru, se ne bi prav nič zmotili. Proizvodnja se pa na CZ seli predvsem zaradi prepuščanja prostoru družini I.D.. Ampak se ve - prav Škode v tej tovarni so narejene presneto natančno.
6.2.2019 9:03:55
jetman
Ali bo TDI 150 zdaj izpolnjeval starnard Euro VI?
6.2.2019 11:47:15
7even77
Standard je izpolnjeval že doslej, vendar je imel za razliko od recimo Tiguana z enakim motorjem pridodan "le" SCR katalizator, medtem ko ima Tiguan in 7-stopenjski DSG menjalnik (ne samo 6) in tudi obvezno AdBlue dodajanje tekočine (nalivna odprtina je ob tisti za dolivanje goriva).
6.2.2019 14:47:24
IcEmAn
Se še kdo spomni te novice slaba 2 meseca nazaj? http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=18790
6.2.2019 23:33:06
7even77
Ah, seveda, smo jo lepo pokomentirali... In demantirali.
7.2.2019 7:31:53
Goldy
Novica iz decembra se je nanašala na ameriškega Passata, ki je povsem drug avto kot evropski, prepisovalci novic pri Avtomaniji pa tega niso zaznali ali pa pozabili navesti. https://www.vw.com/models/new-passat/section/overview/
7.2.2019 11:09:20
7even77
Saj to smo že takrat - precej hitro - razjasnili. Seveda, ZDA inob njem še PRC Passat sta ne le vizualno, predvsem generacijsko povsem druga/drugačna avtomobila. Predvsem neprimerljiva z originalno, EU izvedenko. Ampak tako je že od nekdaj. Skupno jim je zgolj in le ime.
7.2.2019 11:31:26
serpent
Če te ne uspava pogled nanj, te bo pa sigurno ko ga boš vozil - tisti najbolj trdoživi pa bodo malo poduhali izpuh in potem sigurno zaspali. Povprečen izgled, povprečne vozne lastnosti; sicer dober avto na vseh področjih, a na nobenem ne izstopa. Avto, ki ga raja ima zaradi svoje popvrečne konzervativnosti in neutemljeno dobrega imidža (tudi po goljufanju na svetovni ravi in uvrščanjo nekje v sredino razreda po zanesljivosti) še vedno zelo rada.
7.2.2019 12:24:10
7even77
@Serpent, je kaj, kar te na tem vozilu morda sploh pritegne? Mislim , vsaj toliko, kot vso to mnogoštevilno "rajo", ki jo - več kot očitno vseevrospko - prav ta avtomobil množično privlači! Po tem neobičajnem pojavu bi rekel, da je s takšno avtomobilsko Evropo nekaj zelo narobe. Pa je res? Če smo odkriti, verjetno ne. Ampak nekaj tistih, ki imajo podobno mnenje, kot je recimo tudi tvoje, najbrž skozi slovenske oči in potem še toliko bolj širše najbrž res ne pije vode. Enko bi potem lahko rekli za "zaslepljene Audijevce, morda še MB-jevce in kakopak lastnike belo-modre elise. Ali pa ne, kakor obrnemo. Malce sicer ne gre vštric stališće, da je ta avto samo povprečen, povprečnega izgleda, povprečnih voznih lastnosti, povprečnega renomeja (ki naj celo ne bi bil utemeljen), sicer pa odličen na vseh področjih?! Hm, ne razumem povsem. Glede na "goljufanje" (ah, saj je tudi Renault Scenic bil 240-krat bolj umazan od BMW 525d nedolgo nazaj, pa kaj, kajne?), za katero se iz dneva v dan bolj in bolj vidi, kaj je bilo dejansko v ozadju te izjemno dobro zastavljene medijske kampanje, kateri ljudje vendarle niso nasedli - tule pa imam v mislih koncern v celem, ne le njegovo glavno ime - bi lahko sklenil, da so vsi ti Evropejci (in drugi) zares zelo neumno naravnani kupci, ki imajo neverjetno radi te (ali takšne) avtomobile. Ali kako? N vem, no bom presojal, ne bom pa tudi ne omalovaževal, ker v tem ni nikoli nobenega smisla. In ja, "raja" (ki pa sploh ni tako siromašna, s čimer ta termin običajno radi povezujemo) bo najbrž TUDI (osveženega) Passata zelo rada kupovala in si ga lastila tudi v bodoče .Razen, seveda, če bodo raje posegli po čem drugem. Izbire in možnosti je dovolj.
8.2.2019 8:29:22
shark911
Meni je všeč,če avto oblikovno ne izstopa,nekateri rabijo ekstravagantno obliko,nekaterim pa nikoli nič ni všeč...če ga premalo spremenijo,je dolgočasen in povprečen,če preveč izstopa je pa "groza,kaj so naredili"....folku nikoli ni prav....Če bi zdaj kupovoval nov avto,bi bil ta Passat prva izbira (GTE seveda,ker naslednji avto bo defitinivno plug-in!), druga opcija bi bila pa Kia Optima,ampak tam me zelo motijo slabe zmogljivosti (max.končna samo 185 km/h..??),ali pa novi BMW330i karavan...
9.2.2019 11:49:15

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija