Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Hyundai i30N Fastback
Oznaka N se razvija, ambasador aktualni državni prvak v rallyju
Korejci so skupaj s svojim motoršportnim oddelkom zelo dobro zastavili zgodbo o cestnih športnikih. Najprej je nastal WRC dirkalnik, sledil je i30 N v petvratni izvedbi, zdaj pa ti v Slovenijo pošiljajo prve primerke petvratnega športne limuzine Fastback.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
14. marec 2019 | 10:56:01

cenik.pdf

I30 N v novi karoserijski izvedbi je od svojega petvratne kombilimuzine za 12 cm daljši in skupno v dolžino meri 4,45 metra, hkrati pa ponuja tudi nekoliko več prostora v prtljažniku (450 litrov) ter drugačen videz zadka, ki je podkrepljen z manjšim spojlerjem. Za razliko od svojega brata se ta lahko pohvali tudi z izboljšanim količnikom zračnega upora (0,29) zaradi nižje in daljše strehe, medtem ko je vse ostalo bolj ali manj enako. Torej, kupec lahko izbira med običajnim paketom, ki mu prinaša dvolitrski turbo motor s 184 kilovati moči ali paketom Performance, kjer ta isti motor razvija 202 kilovata moči oziroma 272 konjev. Obeh primerih moč na sprednja kolesa prenaša šeststopenjski ročni menjalnik. Avtomatika za zdaj ni na voljo. Hitri Korejec je dodatno obogaten še z elektronsko nadzorovano delno zaporo diferenciala, elektronsko nadzorovanim vzmetenjem (ECS), funkcijo za nadzor vrtljajev, sistemom nadzora speljevanja z mesta, športnimi gumami Pirelli P Zero, merilcem vmesnih časov in kakopak tudi s pravim športnim zvokom, ki ga ustvarja izpušni sistem. Voznik lahko dodatno izbira še med petimi programi vožnje. Kaj pa cena? Fastback i30N bo za 700 evrov dražji od kombilimuzine. Osnovna cena znaša 29.190€, izvedba Performance pa ima za 5 tisočakov višjo ceno. Več v pripetem ceniku.

Skupaj s tem avtomobilom so pri Hyundaiju naznanili uradni vstop v dirkaški svet. Z izdatno pomočjo Hyundaijevega motoršportnega oddelka iz Nemčije, so pred kratkim sklenili dolgoročno sodelovanje z aktualnim državnim prvakom Rokom Turkom, ki je po dolgih letih kaljenja v Peugeotovih dirkalnikih, zdaj presedel v Hyundaijevo dirkaško mojstrovino i20 R5. Letos namerava odpeljati skupno 12 dirk, vključno z dirkami, ki so vključene v slovensko državno prvenstvo, nekaj teh pa bo tudi izven naših meja. Pri celotni zgodbi tesno sodeluje italijansko podjetje Friul Motor, v lasti dirkača Claudia de Cecca, ki bo poleg Turka tudi sam odpeljal tri dirke za slovensko državno prvenstvo (Ajdovščina, Nova Gorica in Velenje).

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija