Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: Porsche Cayenne Coupe
Cayenne zdaj tudi s kupejevskim zadkom
Porsche je predstavil novo različico Cayenna s kupejevskim zaključkom. S tem se Stuttgart priključuje nenavadni falangi, ki jo je začel BMW X6.
Artur Švarc Porsche
22. marec 2019 | 0:12:24

Tako kot nemška konkurenta BMW X6 in Mercedes GLC Coupe tudi Porsche Cayennu dodaja kupejevsko položen zaključek strehe in naenkrat je rezultat najbolj seksi Cayenne sploh.

Zaključek rahlo spominja na Panamero, sama streha pa prinaša tudi nižje veterobransko steklo in ožji A-stebriček. Streha je tako nižja za 2 centimetra, s širšimi kolesnimi loki pa je avto pridobil tudi dva centimetra v širino. Vsi Cayenni Coupe imajo 2,16 kvadratnega metra veliko panoramsko streho, opcijsko pa se streha lahko zaključi tudi s strešnim spojlerjem. Na zadnjem robu je aktivni spojler, ki se pri 90 kilometrov na uro dvigne za 13,5 centimetra.

Cayenne Coupe ob premieri na voljo z dvema motorjema: 3-litrskim turbo šestvaljnikom in 4-litrskim V8 twin turbo motorjem. Prvi premore 250 kW (340 KM ) in 450 Nm navora, Cayenne Coupe Turbo z V8 pa ima mogočnih 404 kW (549 KM) in 770 Nm navora. Do stotice pospeši v štirih sekundah, končna hitrost pa je 286 km/h.

Cayenne Coupe prihaja na trg maja, prednaročila pa že sprejemajo. V Nemčiji se cena za osnovni model začenja pri 83.711 evrih, za Cayenne Coupe Turbo pa pri 146.662 evrih.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
jjs
V primerjavi s konkurenco je tole vsaj približno čemu podobno. O smiselnosti celotnega segmenta pa se da razpravljati še naprej.
22.3.2019 5:44:28
2fast4y
V tem segmentu je še vedno Maserati Levante korak pred konkurenco...
22.3.2019 8:33:33
Tattoo-
@2fast4y: Si pa za hece...Levante je tak polizdelek, da glava peče!
22.3.2019 8:51:56
7even77
Recimo, da ima tole, glede na zgodovino znamke v splošnem, nek svoj smisel. Ampak tu se potem bolj ali manj konča - če že, je dosedanje izhodišče (originalno 5-vratni SUV torej) meni osebno boljše.
22.3.2019 9:37:30
klemens
Levante je meni tako grd, da ga nikoli ne bi imel. Ko kakšnega vidim na cesti, me kar strese. Takšen okus pač imam. Tale ne izgleda slabo, za prodajo se pa ni za bat.
22.3.2019 10:27:13

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija