Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Range Rover Evoque
Zanj se bo letos odločilo 125 Slovencev
Evoque v drugi izdaji je v pred nekaj tedni že zapeljal v edini slovenski prodajni salon v Trzinu, z današnjim dnem pa se začenja uradna prodaja. Za dizelsko gnanega bo potrebno odšteti najmanj 41 tisočakov, za bencinskega pa nekaj več kot 50 tisoč evrov.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
2. april 2019 | 22:47:01

Čeprav se dimenzijsko le za nekaj milimetrov razlikuje od svojega predhodnika, je 99 odstotkov sestavnih delov novih. Oblikovno si je zelo blizu brata Velarja, saj je po njem povzel tudi skrite vratne kljuke, LED matrične žaromete in vozni karakter. Nova arhitektura Premium Traverse prinaša nekaj prihranka na teži, posledično pa so z novo osnovo gradili avto (za 2 cm ima daljšo medosno razdaljo), ki ima še nekoliko več potniškega udobja in za odtenek večji prtljažnik. Slednji v osnovi meri 591 litrov in ga je možno povečati na 1383 litrov, s preklopom zadnje klopi v razmerju 40:20:40. 

Notranjost je povsem v znanem slogu Land Roverjevega aktualnega oblikovanja. Sredinsko konzolo zasedata dva zaslona na dotik (multimedijski vmesnik Touch Duo Pro), kjer je možno upravljati večino sistemov, spremenjen je volan, analogne merilnike pa je zamenjala digitalna predstava. Prvih nekaj prevoženih kilometrov na dolenjskih cestah, daje vedeti, da so razvojniki veliko dela opravili tudi pri izboljšanju zvočne izolacije potniške kabine, izbiri kakovostnih materialov, v tovarni pa so se precej potrudili tudi pri končni izdelavi. Za lahkotno manevriranje na mestu je Evoque opremljen s kopico kamer, na način, da lahko voznik izbira s katerega kota bo preverjal okolico okrog avtomobila. Izpostaviti velja prenos sike tudi na notranjem vzvratnem ogledalu, hkrati pa kot prvi na svetu ponujajo sistem Ground View, ki prikazuje neposredno dogajanje pred vozilom, z učinkom “odstranjenega” pokrova motorja. Gre za zanimiv pripomoček pri parkiranju v tesne prostore, ali pri izogibanju visokih pločnikov oziroma za vožnjo po zahtevnem terenu.

Evoque, čeprav ga primarno uvrščamo med cestne terence, nima težav z vožnjo po terenu. Odmik karoserije od tal znaša 21,2 centimetra, spopade pa se tudi z 60-centimetrskim brodenjem v vodi, ko je to res potrebno. Na voljo kupcem bo z znanimi štirivaljnimi motorji. S pogonom na sprednja kolesa in v kombinaciji z ročnim menjalnikom, bo možno izbirati zgolj 110-kilovatni dizelski motor. Ta isti bo na voljo tudi s pogonom na vsa štiri kolesa in z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Nadgradnja osnovnega dizla bo predstavljala 132- in 176-kilovatna verzija, pri bencinskih motorjih pa bo kot osnova na voljo dvolitrski štirivaljnik z močjo 147, 183 ali 221 kilovatov. V vsakem primeru so ti opremljeni z devetstopenjsko avtomatiko in štirikolesnim pogonom, tako tem kot dizlom pa so vgradili mehki hibridni 48-voltni sistem. Čez nekaj mesecev se ponudba dopolnjuje še s priključnim hibridom, ki bo kombinacija trivaljnega bencinskega motorja in elektromotorja.

Izjemno uspešna zgodba prve generacije, ki je na trg zapeljala leta 2010 in do zdaj po svetu našla že več kot 700 tisoč kupcev, se tokrat ne verjetno ne bo ponovila, saj so se razmere na trgu močno spremenile. A vendar Angleži računajo na primeren kos pogače v izjemno številčnem razredu športnih terencev. Slovenija bo letos k skupni prodajni številki prispevala vsaj 125 dobro opremljenih in po večini dizelsko gnanih primerkov. V novi obleki bo najnovejši Land Roverjev predstavnik pri nas na voljo v treh paketih opreme, ki jih bo možno dodatno nadgrajevati, s tem pa se bo primerno povečevala tudi cena. Vse se začne pri 41.342 evrih, vmes je zares veliko prostora za želje kupcev, najvišja redna cena pa se ustavi pri 73.194€ za različico First Edition.

Posted by
Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Zunanjost tega avtomobila mi je pa res lepa. V notranjosti bi lahko lcd zaslone malo skenslali, res da je to modna muha, ampak zelo nevarno.
3.4.2019 9:51:46
alfafil
Cena pa..., eh.
3.4.2019 10:52:06

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija