Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Volkswagen T-Cross
Najcenejši bo stal slabih 16 tisočakov
Volkswagen na slovensko tržišče pošilja še eno močno orožje. Brez, da so ga preskusili, so zanj že sklenili več kot dvesto prodajnih pogodb, do konca leta pa želijo pri zastopniku ujeti številko 1600. Tudi na račun Pola in vedno bolj šibkega Golfa, ki čaka na novo izdajo.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
10. april 2019 | 5:55:07

cenik.pdf

T-Cross je tako kot Seatova Arona in Škodin Kamiq, ki so mu hkrati najbližji konkurentje znotraj koncerna, je nastal na skupni platformi MQB A0 in se kot tak predstavlja kot nekakšen Polo na steroidih. Ker T-Cross v prvi vrsti ponuja nekoliko višji položaj sedenja (10 cm višji položaj sedenja), bo Polo zagotovo nekaj zvestih kupcev izgubil, osip pa bi se lahko zgodil tudi pri večjemu T-Rocu. Od slednjega je za 12 cm krajši in v dolžino meri 4,11 metra, njegova medosna razdalja je dolga 2,55 metra, kar mu na prvi pogled prinaša dovolj prostora v potniški kabini, medtem ko prtljažnik ponudi najmanj 385 oziroma 455 litrov. Odvisno od položaja zadnje klopi, ki se vzdolžno pomika za 14 cm. Uporaben bo dodatek preklopa sovoznikovega naslona, kar v praksi pomeni prevoz tovora, katerega dolžina bo znašala 2,3 metra. Potniška kabina se v primerjavi z večjim bratom tako rekoč ne razlikuje, kar posledično pomeni, da ima kupec možnost doplačila za digitalne merilnike, navigacijo in velik osrednji zaslon, medtem ko voznikovo delovno okolje deluje precej urejeno.

Pri izboru motorjev je slovenski trg v tem trenutku omejen zgolj na bencinski litrski turbo motor s 85 kilovati moči, a se v kratkem ponudbi pridružuje še šibkejša 70-kilovatna izvedba ter 1,6-litrski dizel s 115 konji, konec leta pa bodo cenik obogatili še z najmočnejšim 1,5-litrskim TSI motorjem s 110 kilovati moči. Tako pri bencinskemu in dizelskemu motorju je možno izbirati sedemstopenjski DSG menjalnik, ne pa tudi štirikolesni pogon. Tega v ponudbi ne bo, kot tudi ni zaslediti tovarniškega podatka o odmiku karoserije od tal.

Torej, cene za T-Crossa se začenjajo pri 15.990€ in se zvišujejo glede na želje po opremi. Kot češnja na vrhu torte se trenutno predstavlja T-Cross s paketom opreme First Edition. S ceno slabih 23 tisoč evrov je ta z opremo bogato založen in bo kot tak na voljo le omejen čas. Letos naj bi za T-Crossa Volkswagnovi trgovci po Sloveniji našli vsaj 1600 kupcev, še veliko več je zanj zanimanja po drugih evropskih tržiščih. Tudi zato so morali v tovarni v španski Pamploni T-Crossu močno povečati zmogljivost, s tem, da so del proizvodnje Pola preselili v Južno Afriko. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Zadnjič sem enega videl na cesti in moram rečt, da mi je avto všeč, kar za VW ponavadi ne velja.
10.4.2019 9:06:48
alfafil
Cenovno je preblizu T-rocu, da bi se ga splačalo kupit. Zame je rokec boljša izbira, pa lepši mi je.
10.4.2019 9:25:14
Jon
So veseli pr suzukiju in morda se fiatu da konkurenca v tem segmentu skoraj ne ponuja 4x4...se pa strinjam,sem ga videl v zivo in je lep
10.4.2019 9:26:16
jjs
Tudi meni se zdi T-Roc (še) bolje premišljen. A na splošno velja: na lepe VW se bomo počasi morali navaditi, saj so zato nabavili italijanske dizajnerje, ki v domači deželi nimajo več česa početi.
10.4.2019 11:09:51
klemens
he he he, jjs si pa krut "ki v domači deželi nimajo več česa početi."
10.4.2019 16:50:58

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija