Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Renault Twingo
Revozov malček za manj kot 8 tisočakov
Pred dobrim mesecem so v Novem Mestu iz proizvodnih linij pospremili prvih nekaj primerkov prenovljenega Twinga. V prihodnjem tednu napovedujejo, da bi že lahko dosegli začrtan cilj, ko bi 3500 delavcev v Revozu izdelalo kar 500 primerkov Twinga na dan.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
10. maj 2019 | 12:46:09

cenik.pdf

Za prihodnost tovarne Revoz se očitno ni za bati. Lani so dosegli mejnik 4 milijonov izdelanih avtomobilov, v zadnjih letih pa se lahko pohvalijo s proizvodnimi kapacitetami okrog 200 tisoč vozil letno. Danes vsakih 75 sekund izdelajo eno vozilo oziroma 44 vozil na uro. V svojem portfelju imajo Clia četrte generacija, ki ga sicer avgusta dokončno ugašajo, medtem ko v prihodnjih tednih že začenjajo sestavljati Clia pete generacije. Prav tako v kratkem zaključujejo s proizvodnjo bencinsko gnanih Smartov, medtem ko bodo Smarti na električni pogon še vedno del njihove proizvodnje. Trenutno izdelajo 230 Smartov dnevno. Torej, glavna aduta Revozove tovarne, ki največ avtomobilov pošilja v Francijo in Nemčijo, v prihodnje ostajata Clio, Twingo in morda tudi Smart. A slednje bo odvisno od odločitve novih kitajskih lastnikov znamke.

S pripravami na prenovljeno izdajo Twinga so začeli že v začetku lanskega leta, prvi predserijski izdelki so bili pri njih sestavljeni lani oktobra, marca letos pa so avto, na salonu v Ženevi, predstavili širši javnosti. No, zdaj ta malček znova prihaja tudi med slovenske kupce, kjer bo glavno vlogo odigrala prav cena. S 1600 evrov popusta najcenejši Twingo SCe75 Life v Sloveniji stane 7.790€. Tehnična podlaga Twinga ostaja enaka. Na podvozju in pri pogonu se ni spremenilo nič omembe vrednega. V ponudbi tudi ni več 110-konjskega galopa pod oznako GT, zato pa ponudbo krasijo znani bencinski pogoni s 55 in 68 kilovati moči. Najmočnejšega bo možno kombinirati z dvosklopčnim EDC samodejnim menjalnikom, a bo potreben dodatek v višini 1300 evrov. 

Z dolžino 3,61 metra in s pogonom na zadnji kolesi ima še vedno najkrajši obračalni krog v  segmentu (4,3 metra), kar ga uvršča med idealne mestne avtomobile. S prenovo je dobil veliko več možnosti personalizacije, dve novi barvi, LED dnevne luči (na voljo tudi kot smerniki), oblikovno so mu malenkostno spremenili sprednji in zadnji odbijač in prevetrili ponudbo platišč. Potniška kabina ima izbor novih materialov, nekaj dodatnih odlagalnih mest in kar je najbolj pomembno, nov osrednji 7-palčni zaslon z multimedijskim vmesnikom EasyLink (vsebina v slovenščini), ki med drugim omogoča povezovanje s pametnimi telefoni (Android Auto in Apple Car Play), možnost uporabe TomTomove navigacije ali predvajanje slike s kamere na zadku. 

Kratek pregled rednega cenika razkriva, da Twingo v osnovnem paketu opreme nima vključene klimatske naprave, je pa, zanimivo, serijsko opremljen s sistemom za pomoč pri zaviranju v sili. 900-kubični TCe motor je na voljo le z najbogatejšim paketom opreme Intens, kar posledično pomeni, da se cena zanj začne pri 13.090€, izbor motorne klasike z oznako SCe pa bo omogočala kombiniranje vseh treh paketov. Kot že zapisano, v vsakem primeru kupec dobi 1.600€ popusta. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Model brez klime ne bo nobeden kupil (skoraj nobeden), torej, ta paket je v ponudbi samo za to, da lahko oglašujejo "že od 7790".
10.5.2019 13:08:35
matt0
saj vsi to delajo, v vseh cenovnih razredih
10.5.2019 14:27:29
alfafil
Pa brez klime?
10.5.2019 16:06:03
IcEmAn
A jaz prav vidim? Oranžno na armaturki in belo na vratnih tapetah.... Pa kater bumbar si je to izmislil!?
10.5.2019 18:29:27
kramoch
Lancia Y je imela takšne sedeže 20+ let nazaj...ja, retro stuff..
10.5.2019 20:11:08
denis1304
zadaj pa bobni?!
10.5.2019 21:35:56
kramoch
"zadaj pa bobni?!" res je. so pa lepi!
10.5.2019 21:39:09
Jon
Ja in kaj ce so zadaj bobni...dovolj za tak avto,pa se 200000km imas mir z njimi...prejsnji swift pr bajt je mel zadaj diske...zdaj novi ima bobne...grozaaa a ne.. ? V bistvu pa ni nobene razlike pri zaviranju...pa glede na to da ima se 100kg manj kot prejsnji,ni nobene potrebe po diskih zadaj! Govorim za swifta...
10.5.2019 22:10:45
Jon
Ja in kaj ce so zadaj bobni...dovolj za tak avto,pa se 200000km imas mir z njimi...prejsnji swift pr bajt je mel zadaj diske...zdaj novi ima bobne...grozaaa a ne.. ? V bistvu pa ni nobene razlike pri zaviranju...pa glede na to da ima se 100kg manj kot prejsnji,ni nobene potrebe po diskih zadaj! Govorim za swifta...
10.5.2019 22:16:56
Jon
Ja in kaj ce so zadaj bobni...dovolj za tak avto,pa se 200000km imas mir z njimi...prejsnji swift pr bajt je mel zadaj diske...zdaj novi ima bobne...grozaaa a ne.. ? V bistvu pa ni nobene razlike pri zaviranju...pa glede na to da ima se 100kg manj kot prejsnji,ni nobene potrebe po diskih zadaj! Govorim za swifta...
10.5.2019 22:16:56
Jon
Ja in kaj ce so zadaj bobni...dovolj za tak avto,pa se 200000km imas mir z njimi...prejsnji swift pr bajt je mel zadaj diske...zdaj novi ima bobne...grozaaa a ne.. ? V bistvu pa ni nobene razlike pri zaviranju...pa glede na to da ima se 100kg manj kot prejsnji,ni nobene potrebe po diskih zadaj! Govorim za swifta...
10.5.2019 22:16:56
7even77
Obup od avta. Že dosedanjega na cestah preštevaš na prste (morda) obeh rok, s tem pa tudi ni nekega pravega zagotovila, da bi lahko bilo bolje. Prvzaprav je res zanimivo, kako se nikakor ne da ponoviti - ali vsaj približati se - uspeha tiste prve, nsjznamenitejše generacije. In še danes se prenekateri primerek le-te lepo vozi in vidi. Še celo prejšnja generacija je bila, zdi se, uspešnejša. Je pa hecno, da pravzaprav še Smartov vidiš kar nekaj, pa ne tistih, službenih, priklopljenih na polnilnice (ki so, mimogrede, trivratniki, ki jih NM ne proizvaja). In ti so nekaj dražji od tega v prispevku.
11.5.2019 7:44:29
alfafil
Novi twingo bi moral bit reinkarnacija prve generacije, ne pa tole. Najbrž niti ne bo naslednika, itak se nobenemu ne splača izdelovat te minije, ker stroški niso nič manjši od B segmenta.
11.5.2019 8:44:46

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija