Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Prenova: Renault Koleos
Več kroma za Koleosa
Napočil je čas, da pri Renaultu polepšajo tudi svojega največjega SUV-ja.
Marko Hanželič
6. junij 2019 | 17:27:38

Spremembe na prvi pogled morda niso vnebovpijoče, vsekakor pa še najbolj izstopa bolj izrazita maska hladilnika z nekaj več kroma, ki zaobjema tudi svetila. Med novosti velja uvrstiti tudi komplete novih litih platišč premera 18 in 19 palcev.

Prenovljena notranjost prinaša udobnejše sedeže, ki odslej ponujajo tudi ventiliranje za tople dni in masažno funkcijo, infozabavni sistem R-Link 2 pa odslej preslikavo pametnega mobilnika ustvari v vertikalni obliki, tako da je branje in izbira funkcij lažja. 

S prenovo je Koleos dobil nove, zmogljivejše dizelske agregate s sistemom selektivne katalizne redukcije (SCR). Vstopni model je 1,7-litrski dCi s 110 kW (150 KM), ima pogon na sprednji kolesni par in v povprečju porabi 5,4 litra plinskega olja na sto prevoženih kilometrov. Močnejša alternativa je dvolitrski dCi s 140 kW (190 KM), na voljo tudi z brezstopenjskim samodejnim menjalnikom X-Tronic in štirikolesnim pogonom.

Nabor serijske in dodatne opreme se je s prenovo še razširil, na spisku pa med drugim najdemo LED-svetila, sistem za ohranjanje voznega pasu, adaptivni tempomat, prepoznavo prometnih znakov in sistem za zaznavanje utrujenosti voznika, linija Initiale pa za ušesa skrbi z audio sistemom znamke Bose.

Pri Renaultu bodo naročila za prenovljenega Koleosa pričeli sprejemati prihodnji mesec, prve dobave so napovedane za oktober.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Ne vidim jih kaj dosti na cestah, ampak s popusti, ki ti jih dajo, se mi zdi soliden nakup za 27-28k eur. Drugače SUV-i niso ravno moja izbira.
6.6.2019 21:44:35
7even77
Problem Renaulta vidim v njegovi neizvirnosti. Namreč, razen aktualnega Meganea (še ta ne povsem) takorekoč celotna paleta temelji na ali derivatih južnokorejskega Samsunga (modeli SM) ali pač nam bližjega Nissana... Morda zna tudi tu tičati nek vzrok, da navkljub ugodnim popustom in nakupnim pogojem ta znamka ni množičnejša izbira. Domneva pač.
7.6.2019 5:25:53
IcEmAn
Neizvirnost? Za Renault pa res težko rečeš, da je neizviren - sploh če govorimo o izgledu. Ne vem, od kje ti ideja, da so Renaulti preznačkani Samsungi? Od aktualnih bi edino za Koleosa (oz. QM6 pod Samsungovo značko) lahko rekel, da je bil sprva narejen za Samsunga, pa nato preznačkan v Renaulta (za moje pojme veliko korejskih potez). Ostali modeli so Renaulti preznačkani v Samsunga. Ta mi je tudi lovska "takorekoč celotna paleta temelji na ali derivatih južnokorejskega Samsunga (modeli SM) ali pač nam bližjega Nissana".... A tega pa pri drugih znamkah ni? Se pravi so tudi drugi proizvajalci neizvirni?
7.6.2019 21:12:25
7even77
Spremljaš kaj (aktivno, ne pavšalno) dogajanja v tem francoskem koncernu, pa ne od včeraj popoldne...? Potem - domnevam - ti je IZJEMNO jasno, kaj je Carlos počel zadnjih 6, 7 let. In miselnost ali napačna prepričanja, kot je tvoje, je zlahka dosegel, prav po lovsko, kot si omenil. Ja, se strinjam, lepo bi bilo, da bi bil Renault narekovalec nečesa, kar je še 15 let nazaj bil veliko bolj, kot je zdaj. Da potem rečejo, da bi radi čimprej pozabili ime Laguna, ki jih je v začetku tisočletja kolikor toliko izkopalo iz povprečne sivine, pa da ga nadomestijo z več kot podpovrečnim Samsungom SM5 (alias Latitudeom), pozneje z zdaj zelo medlim Talismanom (SM6), nato nam želijo pa naslednjega Samsunga Qm5 (H45 interno) prodajati kot neizvirmega (torej neoriginalnega, da se razumeva) Renaulta Koleosa... no, tu pa že ne gre več le za enostavni re-badgeing., vsaj pri meni ne. In ni enoznačno, da -spet, kot primer - Citroen že desetletja pomeni takorekoč Peugeot (in zdaj pač tudi Opel) in obratno ali pa da koncern VW zaobjame pod eno streho vse, kar premore! Ne - ker tega ni nihče nikoli niti skušal drugače prikazovati, da pa ti od nekod in kar tako, ker je to bojda perspektivno iz naslova zniževanja stroškov "iz rokava" potegneš nek daljnovzhodni produkt in ga le opremiš s svojim logotipom... Ah, ne vem, je res potrebna nadaljnja definicija? Ne, res ni. Se strinjam.
9.6.2019 10:22:10
IcEmAn
Jaz sem govoril o aktualni paleti. Kaj so mislili z Latitudom (ki BTW ni nasledil Lagune) in prejšnjim Koleosom, tudi meni ni najbolj jasno - ker nista pasala v (takrat aktualno) Renaultovo paleto. Glede Talismana pa - hja, mislim da ne rabim razlagat, kakšna je priljubljenost tega segmenta zadnja leta...
9.6.2019 17:55:50
7even77
@IcEmAn, sva oba na istem bregu, torej govoriva o isti, aktualni paleti vozil tega francoskega proizvajalca. Če ponazoriva - kot primer - in izpustiva začetni Twingo, ki je na pol Smart (torej spet ne gre za Renaulta), sva že pri Cliu, ki je v bistvu Nissanova Micra; Megane je, kot sem rekel, še edini "svoj" (oziroma bi bil lahko tudi nekdanja Nissanova Almera, če bi bila ta še "živa"); Captur je Juke, Kadjar je Qashqai in Koleos seveda X-Trail. Talismana sva pa hitro rešila., dasiravno segment sam pri tem nima dosti, ker b v nasprotnem bilo na cestah malo alim skoraj nič Mazd6, Insignij, Mondeov, tudi Superbov, še največ v karavanskih izvedbah, kajti limuzine so pač mrtvilo.... Višje po lestvici pa še ustrezneje manj Passatov, A4-ic in kar je še tega. No, pa ni niti na daleč tako. Seveda pa je jasno, da po zatonu enoprostorcev pač vladajo SUV-ji, vseh razredov. Kaj pride po nijh pa... Hja, steklena krogla bo morda našla odgovor. Pa ne mislim na električarje. Zapišem pa še enkrat - Ghosn je kar lepo vedel, kaj dela (zase, za znamko niti ni bil preveč skrben, zatio je tako, kot je), no z Latitudeom pa je, mimogrede samo, Renault želel "pospraviti" dva modela naenkrat, torej primarno Laguno in še Vel Satisa. Nastalo je, kar je...Seveda pa še zdaleč niso edini, ki so želeli v nekem trenutku z enim samimi modelom nadomestiti kar dva hkrati, ki do takrat in za povrhu niti v istem segmentu nista bila.
10.6.2019 6:38:20

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 2017 Avtomanija