Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Mercedes razred V
Velikan je za pogon dobil štirivaljni dizel
Kot pravijo pri Mercedesu je razred V med najbolje prodajanimi modeli zvezdne palete. Samo letos ga bo znova izbralo okrog 200 slovenskih kupcev. Po njem posegajo povečini podjetja, a čedalje večji je tudi odstotek takšnih, ki si ga kombinira tako za poslovno kot tudi zasebno rabo.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
18. junij 2019 | 8:44:45

cenik.pdf

Prenovljeni razred V je dobil opazno oblikovno spremembo na sprednjem delu, v obliki novih odbijačev in maske vozila, kjer je jasno izpostavljen tudi nekoliko večji logotip Mercedesa. Dimenzijsko ostaja na enaki osnovi. Kupci lahko izbirajo med tremi dolžinami vozila in dvema dolžinama medosne razdalje, a bolj kot to, bo pri novem modelu izpostavljena notranjost, ki je v prenovljeni izdaji lahko še za korak bolj prestižna. V primeru posebnega doplačila sta na voljo dva zelo udobna sedeža v drugi vrsti, pri ostalih konfiguracijah pa samostojni sedeži ponujajo vzdolžni pomik s pomočjo posebnih drsnikov. Poleg sedežev je v notranjosti opazna natančna izbira materialov in številnih dodatkov, ki so na seznamu dodatne opreme. 

Pri tehnični plati je omembe vredno dejstvo, da glavno vlogo pogona prevzema dvolitrski štirivaljni dizel (z oznako OM654) s 120, 140 in 176 kilovatov. Slednji je sposoben do stotice vozilo pospešiti v manj kot 8 sekundah, njegova najvišja hitrost pa znaša znaša 221 km/h. Ko gre govora o tehniki, velja omeniti izboljšani 9-stopenjski samodejni menjalnik, hkrati pa so V-ju obogatili tudi seznam varnostnih asistenc. Vse izvedbe motorja za novi razred V so serijsko opremljene s pogonom na zadnja kolesa, medtem ko je stalni štirikolesni pogon 4Matic na voljo v sklopu dodatne opreme. Višina vozila ostaja pod dvema metroma tudi z vgrajenim štirikolesnim pogonom. Razred V tako ohranja svojo značilno uporabnost in ga je še vedno brez težav mogoče parkirati v standardne garaže, garažne hiše ali podzemne garaže.

V Sloveniji bo prenovljeni razred V na voljo od 44.820€, ki je z oznako V220d kot edini povezan z ročnim šeststopenjskim menjalnikom, v kolikor si kupec zaželi izvedbo s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom cena poskoči za skoraj deset tisočakov.  Odvisno od želja in potreb, cena prenovljenega V-ja lahko naraste vse do debelih 94 tisočakov. Prav tako je že zdaj znano, da Mercedes na njegovi osnovi pripravlja tudi elektro gnano verzijo, ki je trenutno še v študijski obliki pod oznako EQV.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Všečen kombi. Lani sem si ga najel pa lahko rečem, da je precenjen. Materiali po nekaj 10.000km so kar ubogi. Usnje na sedežih katastrofa, neka umetna imitacija. Razen oblike (ki je meni zelo všeč) je vse ostalo zgolj povprečno. Kolega si ga je kupil dve leti nazaj, plačal cca 100k eur in je zadovoljen.
18.6.2019 11:54:45

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija