Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Jaguar i-Pace
Električni posebnež je do zdaj prepričal dva Slovenca
Marca letos je bil Jaguar i-Pace okronan za Evropski avto leta, nekaj tednov kasneje se je povečini evropskih držav začela tudi prodaja zanj. Zdaj je ta z začetno ceno pod osemdeset tisočaki, brez vključene subvencije, na voljo tudi za slovenske kupce.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
19. junij 2019 | 6:47:17

cenik.pdf

Jaguar i-Pace je brez dvoma izjemno zanimiv oblikovni projekt pod katerega se je še zadnjič, v vlogi  Jaguarjevega prvega oblikovalca, podpisal Ian Callum. Slednji je pred kratkim zapustil to delovno mesto in se posvetil novim izzivom, a njegov pečat bo ostal še dolgo živ. Za svojo zadnjo stvaritev je oblikovalske linije iskal tudi pri modelu C-X75 in posledično poskrbel za nizek koeficient zračnega upora (0,29). Prva kratka vožnja z elektrognanim Jaguarjem i-Pace daje vedeti, da so se Angleži zelo resno lotili projekta, čeprav jim je jasno, da to ne bo prodajni prvak, bo pa zelo močno orožje v segmentu, kjer največja imena avtomobilske scene skušajo pokazati svoje znanje. 

Pri Jaguarju i-Pace velja izpostaviti nekaj najpomembnejših dejstev. Izdelan je na prilagojeni aluminijasti arhitekturi, ki je razvojnikom omogočila, da so baterije in dva elektromotorja postavili na način, da so dosegli idealno razporeditev teže 50:50. 600-kilogramske litij-ionske baterije (90 kWh) imajo dovolj energije, da 2,2 tone težki Jaguar i-Pace z enim polnjenjem lahko prevozi do 470 km (izmerjeno po WLTP protokolu), čeprav bistvo predstavljata dva elektromotorja na vsaki osi, ki skupno razvijata 294 kW (400 KM) in neverjetnih 700 Nm navora, ki je na voljo od samega začetka. Nekaj kilometrski preskus dejansko pokaže, kako zelo brutalno je pospeševanje, v vsakem primeru pa se navor prenaša na vsa štiri kolesa, medtem ko se njegova eksplozija moči konča pri elektronsko omejeni hitrosti 200 km/h. Odriv od 0 do 100 km/h traja slabih pet sekund. Za potrebe suverene drže na cesti velja omeniti, da ima i-Pace vgrajeno napredno dvojno sprednje vzmetenje in integralno zadnjo osjo z zračnim vzmetenjem s sistemom Adaptive Dynamics, ki mu dodatno zagotavljajo agilno krmiljenje.

Kar se tiče polnjenja baterij, kupec i-Pace zraven dobi kablovje za domače vtičnice in javne hitre polnilnice, a se čas polnjenja med njimi močno razlikuje. Pri uporabi domačega omrežja bo potrebnih vsaj 10 ur za 80 odstotkov polne baterije, medtem ko bo 50 kW polnilnica poskrbela, da bo čas polnjenja traja okrog 85 minut, v kolikor je na voljo 100-kilovatna polnilna postaja pa bo dovolj le 40 minut polnjenja. 

V notranjosti je i-Pace povsem jaguarsko premijski, kakovosten in dovolj udoben, da se peljemo tudi na daljšo pot. Delovni prostor je ergonomsko urejen, z nekaj odlagalnimi mesti, namesto klasične prestavne ročice so štirje gumbi, za celoten prikaz informacij pa skrbita zaslona na dotik. 4,69 metra dolg i-Pace, ki ima 2,99 metra dolgo medosje, dovolj dobro razvaja potnika na zadnji klopi in hkrati poskrbi za vso prtljago v 656-litrskemu prtljažniku, ki se s preklopom naslona še nekoliko poveča. Kaj pa cena? Kot že omenjeno, najcenejši i-Pace pri nas stane 79.962€, k temu pa velja prišteti še subvencijo države v višini 7.500€. Na voljo so trije paketi opreme in bogat seznam dodatne opreme, ki končno ceno lahko z lahkoto ponese čez sto tisočakov. Natančni podatki so v posebni PDF datoteki.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911
Brutalno pospeševanje? Če je slabih 5 sekund od 0 do 100 km/h brutalno,kaj bi potem napisali o teslinih pospeških (po 2,5 sekunde do 100 km/h)? Dajte malo rangirat te občutke...oznaka "brutalno" bo lahko nosil novi Tesla Roadster...ali pa Rimac (oba okoli 1,9 sekunde do 100 km/h),za ostale "normalne" avtomobile bi bilo treba najti kakšen drug bolj primeren izraz...
19.6.2019 9:12:09
klemens
1-3 sekunde brutalno, 3-6 sekund povprečno, 6-9 sekund zmerno, 9 in več sekund nevarno Pri bencinarjih je meni 5 sekund brutalno, prvo uro, drugo uro je dobro, po enem dnevu normalno, ko se navadim
19.6.2019 9:55:45
alfafil
Močan pospešek bi rekel.
20.6.2019 16:30:38

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija