
A na srečo se napovedi niso izpolnile, saj je ob predstavitvi nove generacije športnika prvi mož koncerna GM, Mark Reuss, povedal, da bo nova generacija na ameriškem tržišču veljala manj kot 60 tisoč dolarjev. Številka, ki je vsaj malo nenavadna za avtomobil, ki se resno spogleduje tudi z veliko dražjimi superšportniki.
Poglejmo, kaj ameriški kupec dobi za manj kot 60 tisočakov – osnovni C8 Stingray ima pod pokrovom motorja 6,2-litrski V8, ki zmore 490 KM in 630 Nm maksimalnega navora, pogonski agregat pa je povezan z osemstopenjsko dvosklopčno avtomatiko, ki moč in navor pošilja na zadnji par koles. Do stotice C8 potrebuje manj kot tri sekunde.
Najbližja konkurenca v podobi Porscheja 91 Carrera S je oddaljena 55.000 dolarjev, vse kar ima motor v sredini je še dražje. Honda NSX velja 160 tisočakov, cene za Audi R8 se pričnejo pri 172.450 ameriških zelencih, vse ostalo (Ferrari, Lamborghini je še sto tisočakov dražje. Glede moči in cen se še najbolj približata Lotus Evora in Lexus LC500, ki veljata nekaj manj kot sto tisoč dolarjev.








