Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: VW ID.3
Ljudski električar za 550 kilometrov
Volkswagen je večer pred Frankfurtom predstavil svoj prvi veliki korak v dobo elektrike.
Artur Švarc
9. september 2019 | 21:27:23

Wolfsburg si z ID.3 obeta še eno revolucijo v avtomobilizmu, kot jo je prinesel že s Hroščem 1938 in Golfom 1974. Zdaj ID.3 začenja novo dobo okolju prijazne mobilnosti.

ID.3, narejen na električni platformi MEB je samo prvi od mnogih in je oblikovan kot tradicionalna petvratna kombilimuzina. Predviden doseg je 550 kilometrov, odvisno od izbrane baterije. Proizvodnja se začenja novembra letos, do zdaj pa so v prednaročilih dobili že 30 tisoč kupcev.

Visokonapetostna baterija se nahaja v dnu avtomobila, pomožne enote kot so kompresor klimatske naprave, pa so spredaj. Baterija skupaj z elektromotorjem, ki poganja zadnjo os, tvori zelo kompaktno enoto, tu je vključen tudi enostopenjski menjalnik. Zaradi pametne razporeditve je sprednji del lahko tudi zelo aerodinamično učinkovit, koeficient upora znaša le 0,27, medtem ko je masa vendarle višja, avto tehta 1719 kilogramov.

Kupcem bodo na voljo tri kapacitete baterije – osnovni model ima 45 kWh za 330 km dosega, srednji 58 kWh za 420 km in najvišji 77 kWh za 550 km. 100-kilovatni polnilnik bo v idealnih pogojih avto za 290 kilometrov napolnil le v 30 minutah.

Najprej bo avto na voljo kot 1st Edition, ki pa ima tudi v osnovi dovolj opreme kot so satelitska navigacija, ogrevane sprednje sedeže in volan in 18-palčna lita platišča. Oprema je primerljiva s paketom Comfort v njihovi ponudbi. Paket Plus bo imel tudi parkirno kamero, prilagodljivi tempomat in brezkontaktni ključ in zagon, boljše oblazinjenje, zatemnjena stekla, matrične žaromete in 19-palčna kolesa. Najvišji nivo opreme 1st Max ima še head up zaslon, Beats avdio sistem, panoramsko streho in 20-palčna kolesa.

V Nemčiji bo osnovna različica stala pod 30.000 evri.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
rovokopac
Nisem ravno na tekočem s temi rečmi. Je to dobro, da ima pogon na zadnji osi? Ali je to bolj zato, ker je zadeva pošteno težka. Zakaj se firme izogibajo motorjem v vsakem kolesu? Drugače pa zanimiv Golf.
9.9.2019 22:36:11
Jon
Bolj blesavega imena pa niso mogli dat...teza pa je jeba pr teh stromarjih...1719kg?! Pa zakaj se mora ze na 100km videt,da gre za stromarja?? Ne razumem vsega tega spljoh!
9.9.2019 23:06:52
skrivo
Končno pravi električar od smrdljivega proizvajalca. Masa je seveda nekoliko višja, vendar bi bilo pametno vedet ali je podana masa za najmanjšo, srednjo ali največjo baterijo? Pa cena pod 30k€? Ja, ko subvencijo odšteješ. Avto bo v glavnem imel tržno naravnano ceno glede na konkurenco. Še dobro, da je na trgu Tesla Model 3, da tale ID3 ne bo mogel biti dražji oz. bo dejansko moral biti kar nekaj cenejši, saj bo v nasprotnem primeru večina kupcev raje posegla po Modelu 3, ki te danes pride z odšteto subvencijo pri nas preko Avantcara dobrih 41k€ (verzija s 409km dosega).
9.9.2019 23:39:57
skrivo
Končno pravi električar od smrdljivega proizvajalca. Masa je seveda nekoliko višja, vendar bi bilo pametno vedet ali je podana masa za najmanjšo, srednjo ali največjo baterijo? Pa cena pod 30k€? Ja, ko subvencijo odšteješ. Avto bo v glavnem imel tržno naravnano ceno glede na konkurenco. Še dobro, da je na trgu Tesla Model 3, da tale ID3 ne bo mogel biti dražji oz. bo dejansko moral biti kar nekaj cenejši, saj bo v nasprotnem primeru večina kupcev raje posegla po Modelu 3, ki te danes pride z odšteto subvencijo pri nas preko Avantcara dobrih 41k€ (verzija s 409km dosega).
9.9.2019 23:39:57
skrivo
Končno pravi električar od smrdljivega proizvajalca. Masa je seveda nekoliko višja, vendar bi bilo pametno vedet ali je podana masa za najmanjšo, srednjo ali največjo baterijo? Pa cena pod 30k€? Ja, ko subvencijo odšteješ. Avto bo v glavnem imel tržno naravnano ceno glede na konkurenco. Še dobro, da je na trgu Tesla Model 3, da tale ID3 ne bo mogel biti dražji oz. bo dejansko moral biti kar nekaj cenejši, saj bo v nasprotnem primeru večina kupcev raje posegla po Modelu 3, ki te danes pride z odšteto subvencijo pri nas preko Avantcara dobrih 41k€ (verzija s 409km dosega).
9.9.2019 23:39:57
skrivo
Končno pravi električar od smrdljivega proizvajalca. Masa je seveda nekoliko višja, vendar bi bilo pametno vedet ali je podana masa za najmanjšo, srednjo ali največjo baterijo? Pa cena pod 30k€? Ja, ko subvencijo odšteješ. Avto bo v glavnem imel tržno naravnano ceno glede na konkurenco. Še dobro, da je na trgu Tesla Model 3, da tale ID3 ne bo mogel biti dražji oz. bo dejansko moral biti kar nekaj cenejši, saj bo v nasprotnem primeru večina kupcev raje posegla po Modelu 3, ki te danes pride z odšteto subvencijo pri nas preko Avantcara dobrih 41k€ (verzija s 409km dosega).
9.9.2019 23:39:57
skrivo
spet šteka tale portal, prosim pobrišite multipliciran komentar
9.9.2019 23:42:05
shark911
@rovokopac: motorji v kolesu niso primerni zaradi mase (lažje kot je kolo,torej pnevmatika+platišče,bolje je za dinamiko vožnje...če v kolo vgradiš še dodatno težo-elektromotor,povečaš skupno vzmetno maso kolesa in tako kolo je primerno samo za ravno površino brez lukenj ali izboklin).....nad tem ID3 sem pa razočaran,izgleda kot da je nekdo nekaj na hitro skupaj zmetal...špartanska notranjost,itd...
10.9.2019 0:39:28
rovokopac
To s težo je res. Samo z motorji v kolesih, potem nimaš centralnega motorja. No, znalci boste bolje vedeli. A ni ena firma pri nas, ki se ukvarja s tem. Še tu je bila 1x predstavljena. Drugač se pa strinjam s pripombami, da tale elektrika zahaja tja, kjer ni treba. Električni pogon bi moral biti ena od izbir klasično oblikovanih avtomobilov. Tako imaš pa šparanje pri gumbih. Zaradi prihranka parih €, so pripravljeni narediti iz voznikov zombije.
10.9.2019 8:47:01

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija