Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Hyundai Ioniq
Za več kot tretjino večji doseg z enim polnjenjem
Na slovenske ceste vozijo prvi primerki osveženega Ioniqa, ki se kupcem predstavlja v vseh treh različicah. V klasični hibridni, kot priključni hibrid in kot popolnoma električno vozilo. In prav slednja predstavlja večino prodaje v zadnjih nekaj mesecih.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
27. september 2019 | 6:53:14

cenik.pdf

Pri Hyundaiju so vse od prve premiere leta 2016, na evropskih cestah zabeležili preko 60 tisoč prodanih primerkov. Prodajno zelo priljubljen je bil tudi v Sloveniji, kjer se z njim vozi nekaj sto Slovencev, s prenovo pa ta napoveduje še nekoliko konkretnejši in samozavestnejši pohod med kupce. Da bo imel s čim prepričevati, so mu korejski oblikovalci osvežili obraz, kjer ne gre spregledati novo grafiko LED žarometov in zadnjih luči, obenem ima ta možnost izbire večjih in oblikovno osveženih platišč, medtem ko je dimenzijsko ostal na enakih temeljih. V potniška kabina je obogatena s številnimi novimi in kakovostnejšimi materiali, kupec lahko izbira različne barvne kombinacije, ne manjkajo niti vložki kroma, a morda največja novost je vgradnja 10,25-palčnega zaslona s posodobljeno mutimedijsko vsebino, ki še ni prevedena v slovenščino. 

Bolj kot oblikovne spremembe, bo uporabnike zanimal sveženj nadgradenj pri pogonski tehniki. Pri Ioniqu Electric je zmogljivost baterije zdaj povečana na 38,3 kWh in temu primerno je doseg z enim polnjenjem za več kot tretjino višji kot pri predhodniku. V optimalnih razmerah Hyundaijev električar zmore prevoziti 311 km po WLPT-ju. Elektromotor zdaj razvija 100 kilovatov moči in 295 Nm navora, avto pa je opremljen s serijskim 7,2 kW polnilcem, kar omogoča hitrejše polnjenje (hitra 100 kW polnilna postaja do 80 odstotkov napolni baterije v 54 minutah). Hibrid in priključni hibrid v osnovi ohranja 1,6-litrski bencinski motor s 77 kW, a se je v hibridni različici pridružil elektromotor z 32 kW (43,5 KM) in navorom 170 Nm, ki ga poganja litij-ionska polimerna baterija kapacitete 1,56 kWh, nameščena pod zadnjimi sedeži. Na drugi strani električni motor v priključnem hibridu razvije 44,5 kW (60,5 KM) in 170 Nm navora, ki ju črpa iz litij-ionske polimerne baterije kapacitete 8,9 kWh. V kombinaciji z 1,6-litrskim agregatom tako obe različici razvijeta 103,6 kW (141 KM) in do 265 Nm navora. Električni motor hibridnega Ioniqa omogoča popolnoma električno vožnjo do najvišje hitrosti 120 km/h oziroma do največ 63 km.

Korejci so Ioniqa posodobili tudi z varnostne plati in mu dodali številne aktualne varnostne asistente, združene pod oznako Smart Sense, prav tako pa niso pozabili posodobitve tudi pri cenah. Z vključenim popustom (2 tisočaka), hibridni Ioniq stane najmanj 24.990€, priključni hibrid 31.490€, medtem ko začetna cena električnega Ioniqa po rednem ceniku, brez državne subvencije, znaša 36.900€. Pri vseh treh je možno izbirati še med tremi uveljavljenimi paketi opreme.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
7even77
Pri tako "velikem" številu doslej prodanih Ioniqov (in temu podobnih Azijcev...), torej dozdajšnjega modela,, teh "osvežitev" niti ne opaziš. Precej nepomembno, no.
27.9.2019 8:26:58
alfafil
Pri stari zalogi ne opažam nobenih popustov, vsaj če gledam oglase na anet.
27.9.2019 9:15:45
skrivo
Premalo dometa za današnje čase....
27.9.2019 18:59:44

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija