Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Premiera: BMW X5 M in X6 M
Bavarska klasika
Pri BMW-ju so razkrili podobo obeh športnih različic svojih SUV-jevskih modelov.
Marko Hanželič
2. oktober 2019 | 6:40:19

Ne glede na zunanjo podobo je pod motornim pokrovom v vsakem primeru 4,4-litrski prisilno polnjen TwinTurbo V8, ki zmore največjo moč 441 kW (600 KM) in 750 Nm največjega navora. Pogonski agregat je povezan z osemstopenjskim samodejnim M Steptronic menjalnikom, ki moč in navor pošilja na vsa štiri kolesa. 

Vse skupaj zadošča, da X5 M in X6 M do stotice pospešita v 3,9 sekunde in dosežeta elektronsko omejeno najvišjo hitrost 250 km/h, z opcijskim Driver's Package paketom pa je najvišja hitrost 290 km/h. Za bolj zahtevne so pri BMW-ju pripravili tudi paket Competition, ki k obstoječi konjenici doda še 25 vrancev, pri čemer končna hitrost ostaja nespremenjena. 

Tako BMW X5 M kot X6 M sta opremljena s prilagodljivim vzmetenjem, posebej zanju prikrojenim krmilnim mehanizmom, dodatne ojačitve pa so v Münchnu namenili tudi sami šasiji. Športnim sposobnostim so prilagodili tudi zavore, seveda pa ne gre brez zunanjih olepšav, športnega izpuha s štiricevnim zaključkom in 21-palčnih litih platišč spredaj ter 22-palčnih na zadnji osi.

Notranjost je bogatejša za usnjen M-volanski obroč in športne sedeže, odete v usnje, celostno podobo pa dopolnjujejo elementi iz aluminija in karbona.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911
Zverine! Nimam pripomb! Všeč mi je predvsem prestavna ročica,ki za razliko od Audija in MB ostaja klasična,da jo voznik res lahko normalno prime...
2.10.2019 8:31:52
serpent
Čakam na kak diretno primerjalen test proti Stelviu Quadrifoglio, ostalo več ali manj itak nima kaj praskat tu zraven. vse kar sem zaenkrat uspel zvedet glede primerjave je da ima Stelvio bolj agilen in odziven nos, in bolj odziven in direkten volan - ergo je bolj zabaven za vozit. Čas na progi bo vsekakor zanimivo za pridobit.
2.10.2019 18:52:08
Gazibo2
Ma Bmw zmaga na celi črti. Ma kakšna Honda.
2.10.2019 19:52:11
alfafil
???
2.10.2019 20:01:35
serpent
Pusti človeka ker se ne spozna na te stvari;. Vir mojih podatkov je test od TheStraightPipes. Sta fanta testirala X3M in Stelvio Quadrifoglio v razmaku kakšnega tedna mogoče.
2.10.2019 20:29:41
serpent
Še testa. BMW: https://www.youtube.com/watch?v=gDmpq-EdlX8 in še Alfa: https://www.youtube.com/watch?v=csM-ZDZBCbs
2.10.2019 20:37:29
etilometer
Kar se tiče športnosti, voznih lastnosti in zabave med vožnjo je stelvio qv nepremagljiv SUV, tudi tale BMW nima šans, niti ni v klasi stelvi ampak prej x3 m. To je za športnost pretežko. Tale X5 in x6 je Bolj primerljiv z Maserati Levante v8 560 KM.
2.10.2019 22:01:20
serpent
Sem mislil da gledam novico o X3M; pa zdaj vidim da je X5M. Hahahah
3.10.2019 12:50:18

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija