Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Audi Q3 Sportback
Preobrat, več bo zanimanja za različico Sportback
Audi pred koncem letošnjega leta na slovenske ceste pošilja prve primerke novega Q3 Sportbacka, ki bo prodajno bolj zanimiv kot njegov klasični brat. V polnem koledarskem letu načrtujejo prodajo več kot 200 primerkov, kar predstavlja nekaj več kot polovico skupne prodaje modela z oznako Q3.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
8. november 2019 | 12:47:44

cenik.pdf

Oba brata sta identična do B stebrička, od tu naprej pa se pri Sportbacku pozna razlika v kupejevsko nizki strehi in malce preoblikovanemu zadku. Pri nekoliko nižji strehi bo malenkost manj prostora za glave potnikov na zadnji klopi, za odtenek manj bo tudi prostorninskih litrov, če se preklopi naslon zadnje klopi (Q3 SB ima 1400 l, Q3 1540 l). V osnovi ima ta oba brata Q3 na voljo 530 litrov prostora. Nekaj razlik je opaznih tudi pri dimenzijah. Q3 SB v dolžino meri natanko 4,5 metra in je 16 mm daljši, za slabih 5 cm je nižji in za manj kot centimeter ožji. In še zanimiva posebnost. Q3 Sportback nima klasičnih strešnih nosilcev, kar ne pomeni, da na strehi ni moč prevažati tovora. Le vpetje je drugačno. 

V notranjosti praktično ni opaznih razlik. Vse je odvisno od želja in potreb, obema pa je skupna natančna končna izdelava in izbira kakovostnih materialov. Q3 Sportback je lahko opremljen z LED žarometi, digitalnimi merilniki, naprednim multimedijskim vmesnikom, WiFi točko, radarskim tempomatom, s kopico varnostnih asistenc in po potrebi tudi z 20-palčnimi platišči. V trenutno ponudbi motorjev so štiri enoto. Dva dizla in dva bencinska štirivaljnika. Vrh ponudbe pri bencinarjih predstavlja dvolitrski turbo bencinski motor s 169 kilovati (oznaka 45 TFSI, serijsko Quattro), precej več zanimanja bo za oznako 35 TFSI, pod katero se skriva 1,5-litrski 110 kilovatni motor, ki je zdaj na voljo z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, a bo v kratkem ta dopolnjen s 7-stopenjsko avtomatiko in tehnologijo mehkega hibrida. V tem primeru gre za vgradnjo 48-voltnega sistema, ki pri zaviranju shranjuje nastalo energijo in jo uporablja pri dodajanju plina pri nizkih vrtljajih. V ponudbi so še vedno zastopani tudi dizelski pogoni. Osnova jim je dvolitrski TDI, ki je na voljo s 110 (35 TDI) in 140 kilovati (45 TDI Quattro). 

Cena osnovnega modela z bencinskim pogonom znaša 36.190€, z dizelskim pa 39.270€, a je pri obeh možno več kot 11 tisočakov vredno doplačilo za paket opreme Edition One. Slednji prinaša med drugim 20-palčna platišča, matrične LED žaromete, več aluminija v potniški kabini, usnje in alkantaro na športni sedežih ter klopi. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
To bo šlo za med v slo, rabljeno iz uvoza, seveda.
8.11.2019 13:57:57
7even77
Kar, seveda, velja za večji del prav te znamke. Tudi modeli znotraj te se potem opredelijo na (večinoma) bolj zunanji kakor še notranji S-Line paket, pod motornim pokrovom pa - v odvisnosti od modela - od 150KM do največ 190KM, dostikrat tudi s samo ročnim menjalnikom, v povezavi s pretežno Diesli, kar pa je normalno in razumno.. Pri VW je podobno, še nekoliko bolj pa resnica @Alfafila izstopa pri BMW ali MB. Splošno stanje duha, pač.
9.11.2019 7:19:15
7even77
In še - po nedavno in v živoogledanem Sportbacku na Cro obali sklenem, da je v primerjavi z Originalom (ki pa sicer ni višek oblikovanja) ta izvedba morda samo nekoliko vpadljivejša, sicer pa izjemno nepregledna in precej neuporabna. Ali pa mogoče večina med nami zadaj pelje zgolj golf in tenis torbe?! Ker dosti več, pa da se razumemo ,SAMO do prekrivne police (višje zaradi položnosti zadka ne bo šlo), niti ne pospraviš.
9.11.2019 7:23:58

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija