Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Ni za nas: VW Viloran
Kitajski ljudski enoprostorec
Volkswagen je skupaj s SAIC za kitajski trg pripravil MPV z drsnimi vrati in tremi vrstami sedežev.
Artur Švarc
23. november 2019 | 8:45:04

Avto so pokazali na Guangzhou Auto Showu, gre pa za luksuznega enoprostorca  z električno pomičnimi počivalniki, vrhunskim hi-fi sistemom in še par dobrotami, s katerimi želi biti Viloran na vrhu ponudbe.

Zunanjost je kombinacija Sharana in Tourana z obrazom Touarega. Avto prihaja v prodajo na začetku prihodnjega leta, ima že novi Volkswagnov logo in obilico kroma.

Avto poganja 2-litrski turbo štirivaljnik z 220 KM in 350 Nm navora, streže mu sedemstopenjski DSG, o 4Motionu za zdaj ni govora.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
klemens
Kaj takega bi imel tudi jaz, brez kicastih foteljev seveda.
23.11.2019 15:20:49
rovokopac
Verjetno bo takšen novi Sharan.
23.11.2019 21:37:08
7even77
Glede na dejstvo, kolikšen delež prodaje (sploh še, za razliko od nekdanje prevlade) dosegajo enoprostorci na evropskih tleh, menim, da tega izdelka sem ne bo. Že pred časom je VW (v tem primeru) dejal, da ne Touran, ne Sharan ne bosta doživela naslednje generacije. T6.1 je ob vsem skupaj tudi povsem druga zgodba.
24.11.2019 7:06:19
klemens
7even77 sem enakega mnenja, 2018 so prodali 20.000 sharanov. Jaz imam sicer željo pa takšnih vozilih, večina pa raje prisega na SUV-e, zato tudi jaz menim, da je v EU konec s tem razredom.
25.11.2019 13:04:03
matt0
Trend gre sigurno dol, ampak nikoli ni bil nevem kako visok v Evropi - sploh za Sharana. Obstaja pa še vedno. Če izstopi VW, za BMW že vemo, bo Mercedes lepo pobasal stranke v B razred pa je zadeva rešena
25.11.2019 16:39:31
7even77
Ampak najbrž nisem daleč od resnice, če zapišem, da je SPLOŠEN trend upadanja tega razreda - pa če se omejimo samo na EU - dobro znan in da ni s tem prizanešeno nobenemu proizvajalcu, ki ima tovrstna vozila še vedno v svoji paleti. Prav zato menim, da nato niti MB recimo s svojim "B"-jem ne bo več ravno žel velike slave. Kot je rekel @Klemens - krasni avtomobili, še do pred nekaj leti so bili glavnina prodaje (smo imeli doma dva zaporedoma), ampak zdaj so se časi tudi tu nepreklicno spremenili. Če na bolje, niti ne vem, a vse kaže na to, da je odgovor pritrdilen. Celo zelo pritrdilen.
27.11.2019 8:14:12

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija