Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Renault Zoe
Zoe za 159 evrov na mesec
Avtomobilski trgovci so mnenja, da bo leta 2020 prelomno za električna vozila, saj se prodajna statistika utegne močno izboljšati. K prirastku bo precej pripomogel tudi francoski avtomobilski proizvajalec, ki bo s prenovljenim Zoejem prispeval velik del k električni prodajni pogači v Sloveniji.
Peter Pirkovič
19. december 2019 | 7:12:00

cenik.pdf

Pri Renaultu so prepričani, da bi lahko v naši regiji, kjer so vključene še nekatere države bivše Jugoslavije, v prihodnjem polnem letu prodali okrog 550 primerkov elektrognanega Zoeja. A večino teh se bo znašlo prav na naših cestah. Prenova Renaultovega električnega pionirja prinaša malenkost preurejeno obliko zunanjosti, serijsko vgrajeni so LED žarometi, novih je nekaj barv, precej bolj opazna pa je osvežitev potniške kabine. V njej se bohotijo opazno boljši izbor materialov, sredinska konzola ima na voljo osrednji 6,5 ali 9,3-palčni zaslon na dotik z novo multimedijsko vsebino, 10-palčni merilniki imajo digitalno podlago, oblikovno sveža je ročica menjalnika, hkrati je Zoe dobil nekaj dodatnih odlagalnih mest, zanimiva posebnost notranjosti pa so še materiali iz reciklaže (odsluženi varnostni pasovi, plastenke in tekstil).

Še več novega je pri tehniki. Najbolj pomemben podatek je vgradnja zmogljivejše baterije, ki je iz 41 preskočila na kapaciteto 52 kWh. Hkrati to pomeni tudi pomeni za četrtino večji doseg, ki v najoptimalnejših razmerah in po WLTP protokolu meritev znaša 395 km z enim polnjenjem. A pozimi bo ta doseg znižan na okrog 250 kilometrov. Zoe ponuja možnost polnjenja baterij z enosmernim tokom na hitrih 50 kW DC polnilnicah (30 min do 80 %), najbolj razširjeno bo polnjenje preko javnih 22-kilovatnih (1h za 125 km) in 11 kW polnilnicah (2h za 125 km), medtem ko domača Wallbox 7 kW polnilnica omogoča, da se baterije proizvajalca LG Chem napolnijo v dobrih 9 urah. Poleg znanega R110 motorja, zdaj ponudbo dopolnjuje še elektromotor R135 s 100 kilovati moči, ki se kaže v precej bolj odločnem pospeševanju in speljevanju z mesta.

Renault svojo prodajno ponudbo še vedno gradi na poslovnem modelu z najemom baterije ali z nakupom. Vstopna cena prenovljenega Zoeja z baterijo znaša 32.690€, medtem ko je cena pri najemu baterij le 24.390€, a bodo Renaultovci uporabniku mesečno zaračunali še najmanj 74€ (omejitev prevoženih kilometrov na 7.500 km) oziroma 124€ (neomejeno število kilometrov). Vsako ceno na ceniku pospremijo še s tremi tisočaki popusta, k temu pa trenutno lahko prištejemo še darilo države v obliki 7.500€ subvencije. Pod črto pomeni, da osnovni Zoe z najemom baterij stane 13.890€. 

Renaultovci so pri oblikovanju ponudbe šli še dlje. Za fizične kupce so pripravili nekakšno ponudbo operativnega lizinga. To pomeni, da Zoe mesečno stane 159€ (začetni polog 1000€), najem je sklenjen za obdobje treh let, ob nakupu pa Renaultovci prvim 50 kupcem zdaj podarijo še električni skiro. V ta strošek seveda niso všteti zavarovanje, registracija in servisiranje, zato je k omenjenemu mesečnemu znesku potrebno prišteti še dodatnih 84€. Po izteku 36-mesečnega obdobja lahko uporabnik podaljša najem ali avto vrne k trgovcu. Omenjeni izračun temelji na predpostavki, da je državna subvencija trenutno postavljena visoko, kar se utegne aprila prihodnje leto spremeniti. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Lušten avtek, žal še zmeraj predrag in pogojno uporaben. Delam cca 20 000 km letno in do stanovanja na morju imam 350 km.
21.12.2019 15:47:32
skrivo
alfafil: predpostavljam, da greš običajno 350km na Hrvaško z najmanjšim avtom pri hiši. V današnjih cajtih se daljše poti delajo z večjimi avti, ta mali so pa bolj za vsak dan in ta novi Zoe (ali 208e, Corsa-e,..) so namenjeni prav temu, čeprav domet ni več ravno majhen in se po mali deželi kot je Slovenija tole čisto OK obnese. Boš videl, vse bodo prodali za med (eGolfi in E-up-i! so bili nedavno vsi razprodani v nekaj dneh), še posebej firme (oz. zaposleni s službenimi vozili) bodo po novem letu navdušene, ker bo boniteta le 0,3% pa še zajetno subvencijo skasiraš.
22.12.2019 14:43:57
macolar
Kake lovske denarne mahinacije. Avto je od bencinskega ekvivalenta dražji za skoraj 200%, seveda butaste ljudi potem nategnejo z izrazi kot so "popust tu", "popust tam" in pridemo nekje da je dražji enkrat toliko, na koncu boš celo najemal baterije - torej boš v lasti imel lupino, ne pa pogona....narod pa dobesedno glup do amena da naseda takim bedarijam. Subvencije države so pa samo dajanje potuhe proizvajalcem in nategovanje davkoplačevalcev. Rajši bi ta denar vlagali v ceste, zdravstvo ali kaj drugega. Električni avtomobili bodo na takle način še dolgo samo modna muha in modni dodatek za premožnejše, da bodo lahko pihali na lastno dušo in ego. Poleg tega smo zelo eko osveščeni, ni kaj. Ponucane smeti iz nemških cest po petih let uvozijo k nam, nato jih vozijo naši po pet let, nato jih lifrajo na balkan, kjer jih vozijo še 10, nato po možnosti še lifrajo vse skupaj v Afriko. In glej ga zlomek, kot da smoga ki ga proizvajajo tam, ne razpotegne po celem svetu...Kje so še Indija, Kitajska in ostala Azija kjer se še stotine milijonov ljudi vozi na mešanico...
22.12.2019 20:47:03
alfafil
@skrivo, nočem za vsako ceno imet dva avta, še posebej ne tako dragega. Eden bi moral zadovoljiti vse najine potrebe.
22.12.2019 22:57:15
skrivo
Alfafil: to, da zvozita skozi življenje z enim avtom je super za okolje in seveda vajino denarnico. Pri nas to ne gre skozi in moramo imeti 2 avta (100% električna seveda). Kdor se dnevno precej fura, pa bi mu tale Zoe znal na 200.000km privarčevati okrog 8k€ (povprečje). In samo zato je cena tako nastavljena, realna seveda ni...
22.12.2019 23:55:31
ripper
Če se voziš v mesto na šiht iz okolice, je tole čist ok zadeva.
24.12.2019 11:28:34
7even77
Zdaj kakšna je ta "okolica", je od-do zelo relativno. Tudi pri nas imamo seveda 2 avtomobila (no, tri...) in seveda niti eden ni in tudi ne bi bilo smiselno, da bi sploh bil, električni. Vsa kilometrina je delana na povsem običajen in mnogim podoben način, s sploh ne preveč kilometri (recimo na vsako vozilo do 12tkm letno), pa so vožnje do službe, po mestu in do vikenda odvožene tako, da so razdeljen in si v realni praksi žal res ne morem zamisliti, da bi bilo karkoli kdajkoli in kjerkoli povezano na kabel in da bi najprej moral od te točke naprej načrtovati svoje vožnje. Kar nekaj pogojev bi bilo najprej potrebno imeti izpolnjenih in to ne tako, da bi moral vedno in vnaprej razmišljati, kje in kako ali kdaj bom katerega napolnil, da bom brezskrbno lahko kam sploh šel in to brez, da bi se spraševal, ali bom glede na prikazovalnik v avtomobilu do tja tudi zares prispel (in tam spet polnil, se razume)! Ni nobene potrebe po tem, nimam pa proti tistim, ki zagovarjajo in jasno uporabljajo EV vsak dan in povsod, seveda nič proti. Je pa to meni osebno približno tako - približno! - , kot z veganstvom ali vegetarijanstvom (kot primer, pa še čem drugim) - uživaj v svojem, ne vsiljuj drugim... Tako nekako, no.
3.1.2020 20:24:18
skrivo
7even77: pošteno povedano, to cenim. Kaj pa praviš na tole: sam sem štopal čas, ki sem ga včasih potrošil na bencinski. Tankal sem 2x mesečno in tam zabil minimalno 10 minut. Električni avto poleti filam enkrat na teden (pozimi 2x na teden) in priklop ter odklop kabla mi vzame manj kot 10 sekund (v domači garaži, kjer je vse pripravljeno; to je pogoj za komoditeto). Torej, za polnjenje električarja porabim manj časa, kot sem nekoč za tankanje. Eno in drugo je časovno zanemarljivo, le kot zanimivost....
4.1.2020 21:11:26
7even77
Ti kar verjamem na besedo - ker to so pač besede iz prve roke! Iskreno. Saj veš... Verjetno gre vsaj v prvem primeru, sčasoma pa seveda še v drugem, za moč navade. In če gredo te stvari v teh smereh, da nam bo z elektriko v vozilih iz dneva v dan lažje (pa potem posledično lepše, ker bo nekoč (še) čistejše), potem je to dobra motivacija. Norvežani to že en čas vedo - ampak si sploh ne drznem vleči kakršnihkoli vzporednic. Ne še.
7.1.2020 19:09:20
klemens
skrivo & 7even77 tole glede tankanja/polnjenja se strinjam, samo spremeniti moraš navado, polniš lahko doma, ko delaš druge reči, tankaš pa samo na bencinski, ko moraš tja skupaj z jeklenim konjičkom
7.1.2020 21:41:25

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija