Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Peugeot 2008
Povprečna starost kupca 2008 je 57 let
Zanimiv podatek, ki so ga delili z nami pri zastopstvu francoske znamke, ko so nam predstavljali bistvene novosti nove generacije modela 2008. Zaradi sveže in bogate vsebine, bi se ta starostna meja v prihodnje lahko tudi spustila.
Peter Pirkovič
13. februar 2014 | 11:14:00

cenik.pdf

Izdelan na novi platformi CMP, 2008, tako kot njegov brat 208, ki ga ravno v teh dneh pobližje spoznavamo na testu, ponuja tri vrste pogona. Največ povpraševanja bo kakopak po bencinskem pogonu, nekaj bo dizelsko gnanih, le okrog 50 primerkov pa naj bi bilo povsem električnih. 

Ta pri nas še nima cene, a je tik pred potrditvijo, medtem ko bo tovarna prva vozila izdelala v mesecu aprilu. Pri električnemu 2008 bo za pogon skrbel 100-kilovatni elektromotor s 50 kWh baterijami, kar po WLPT meritvah zadostuje za 320 km dosega, pomembna novost za slovenski trg pa je, da so pri našem uvozniku izbrali možnost trofaznega polnjenja (tovarna je ponujala možnost enofaznega polnjenja) oziroma ta avto obenem ponuja zmožnost maksimalnega enosmernega (DC) polnjenja do 100 kilovatov. To pride v poštev samo na hitrih polnilnicah, kot je na primer Ionity. Dodajmo še to, da kupec ob nakupu električnega 2008 brezplačno dobi še 7,4- ali 11-kilovatno polnilno postajo v vrednosti tisoč evrov. Podrobno bomo o tem poročali v prihodnje.

Peugeot 2008 je postal kakopak povsem drugačen avto od svojega predhodnika. Francozi so izbrali pot popolne oblikovne spremembe, ob tem pa niso pozabili nekoliko napihniti dimenzij, kar je povsem dobrodošlo. Tako je avto v dolžino zrasel za 14 centimetrov in zdaj meri natanko 4,3 metra, temu primerno se je podaljšala tudi medosna razdalja (+67 mm), ki hkrati prinaša nekaj več prostora na zadnji klopi in v prtljažniku. Slednji meri 434 litrov, brez predelne police se prostor poveča za zglednih 545 litrov, v kolikor uporabnik preklopi naslon zadnje klopi pa se prostor volumensko poveča na 1467 litrov. Voznikovo delovno okolje je podrejeno zasnovi armaturne plošče i-Cockpit, ki prinaša nekoliko manjši in nizko postavljen volan, 3D digitalne merilnike, klavirsko razporeditev stikal na osrednji konzoli, odvisno od paketa opreme in doplačil pa bo vrh te krasil še 7- ali 10-palčni zaslon na dotik (navigacija, zrcaljenje, DAB+…).

Kot že omenjeno, bodo pri Peugeotu največ stavili na bencinsko gnane izvedbe. Kupci bodo pri tem modelu izbirali 1,2-litrski bencinski motor s 74, 96 in 113 kilovati moči, pri katerih bo možno kombinirati 8-stopenjski samodejni menjalnik (izjema 74-kilovatni motor), veliko manj pa bo zanimanja za dizelski 1,5-litrski HDi, ki ga ponujajo v dveh stopnjah moči. S 75 in 96 kilovati, pri kateremu navor na sprednji par koles prenaša izključno 8-stopenjska avtomatika. Kar se tiče paketov oprem, na voljo so štirje (Active, Allure, GT Line in GT), možno bo izbirati med osmimi barvami, med katerimi bo oranžna Fusion brezplačna, končno ceno pa bo možno zniževati še z izbiro financiranja (-500 evrov). Cene za model 2008 se začnejo pri 17.865€ in se na rednem ceniku povišujejo skoraj do 27 tisočakov.

Prodajni cilj bo v letošnjem letu dosežen, ko bodo na ceste poslali skupno kar 1200 primerkov. In še zanimivost. Od leta 2014, ko je bila predstavljena prejšnja generacija, pa do decembra 2019, so pri Peugeotu prodali/registrirali 6047 primerkov modela 2008.

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
shark911
"pomembna novost za slovenski trg pa je, da so pri našem uvozniku izbrali možnost trofaznega polnjenja (tovarna je ponujala možnost enofaznega polnjenja) oziroma ta ponuja zmožnost maksimalnega polnjenja do 100 kilovatov.".....tole ne bo čisto držalo oz.dajte biti pri teh polnilcih natančni pri opisih,ker je že tako preveč zmede in niti prodajalci ne vedo kaj točno prodajajo...torej:trofazno polnjenje (7,4 ali 11 kW) velja za polnjenje preko izmeničnega toka,za DC polnjenje z enosmernim tokom na hitrih polnilnih postajah pa ima ta avto že serijsko vgrajen DC polnilec,prav tako kot Corsa EV,ki na našem trgu sicer nima niti serijskega 7,4 kW polnilca (za razliko od npr.novega Renault ZOE,kjer ima avto serijsko trofazni 22 kW polnilec na izmenični tok,je pa treba doplačat 1000 eurov za DC hitri polnilec). Skrivo,popravi me če če motim
13.2.2020 11:41:39
Tyros
Na slikah izgleda super , samo ne vem zakaj nima led žarometov serijsko , je največji v svojem razredu, kako pa bo v živo bom pa še videl , vsekakor je lep napredek glede na prejšnji model, žal pa kot pri vseh novih, ki pridejo na trg, pretiravajo s ceno.
13.2.2020 18:19:04
klemens
Spredaj mi ne potegne, je preveč resen za ta razred. 208 mi je kot bonbonček, lepa za kakšno punco ali mladeniča. Cene so pa itak previsoke, ampak če pogledamo konkurenco, saj je vse že okoli 17k za štart.
13.2.2020 18:48:49
Milky
Avto je lep tudi cena mi ni grozna ampak odpade za nakup. Razlog lahko vidite na zadnji sliki v članku.
13.2.2020 22:16:17
spartan
Bom raje pocakal na novo Pumo, s tem da grem v DE ponjo, ker se je slovenskemu zastopniku utrgalo glede cen.
17.2.2020 22:48:46

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija