Na naši spletni strani Avtomanija.com uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Nadaljuj...
Novosti   |   Slovenska premiera: Hyundai i10
Večina jih zapušča ta segment, a Korejci se ne dajo
Po nekdanjem Hyundaijevem malčku Atosu, leta 2008 prvič na trg pošljejo model i10, ga vmes večkrat prenovijo in v tem času v Sloveniji zabeležijo blizu štiri tisoč prodanih primerkov.
Peter Pirkovič Peter Pirkovič
11. marec 2020 | 7:10:00

cenik.pdf

Zdaj s korenito prenovljenim modelom načrtujejo, da bi letna prodaja utegnila prinesti okrog 350 prodanih primerkov. A veliko bo odvisno od trenutnega dogajanja. Hyundai i10 prihaja na ceste v času, ko temu razredu vozil časi niso najbolj naklonjeni, zato bodo morali Korejci pošteno zavihati rokave, ko gre govora o promociji. Po drugi strani pa so ogromno dela opravili že pred prihodom na trg. Za večino razvoja novega malčka so poskrbeli v evropski izpostavi, kjer so mu med drugim namenili popolnoma nov zunanji videz, v katerem gre prepoznati znane hišne oblikovalske poteze, zato tega ne bo mogoče zgrešiti na cesti. Na sprednjem delu vsekakor gre izpostaviti novo masko in v njej vgrajene okrogla LED svetila, ki imajo vlogo dnevnih luči (možnost vgradnje LED žarometov), prevetrena je ponudba platišč, zunanjih barv (kovinska ali mineralna barva – doplačilo 330€), hkrati pa bo kupec lahko kombiniral še črno ali rdečo obarvano streho. 

Notranjost v prvi vrsti ponuja svež dizajn, s številnimi novimi materiali, več odlagalnimi mesti in za ščepec več prostora, na račun 4 centimetrov podaljšane medosne razdalje (zunanje dimenzije ostajajo bolj ali manj enake), čeprav prtljažni prostor ostaja enako velik. Ta meri najmanj 252 oziroma največ 1050 litrov. Armaturna plošča je prenovljena, digitalnih merilnikov v tem avtomobilu kakopak ni, je pa zato na vrhu sredinske konzole prostor za 8-palčni zaslon z bogato multimedijsko vsebino (Apple Car Play, Android Auto, MirrorLink, kamera na zadku, navigacija s prometnimi podatki v živo-pet let brezplačno…). 

Bogat je tudi nabor varnostne opreme. Na spisku serijske opreme so uvrščeni sistem za opozarjanje na nalet, sistem za samodejno zaviranje s prepoznavo pešcev, sistem za pomoč ohranjanja voznega pasu, sistem nadzora voznikove zbranosti in kup drugih asistenc, ki so združeni pod eno streho (Hyundai SmartSense).

Za pogon sta trenutno na voljo dva agregata. Litrski trivaljnik z 49 kilovati in 1,2-litrski štirivaljnik z 62 kilovati, obema pa je skupen petstopenjski ročni menjalnik. Sredi poletja se ponudbi pridružuje še malce bolj nabriti i10 N-Line, ki ga bo gnal litrski turbo motor s 74 kilovati. Paket N-Line, ki zagotavlja nekaj športnega pridiha na zunaj in v notranjosti, bo na voljo tudi z 1.2 MPi motorjem. 

Cena za N-Line še niso določena, je pa vstopna cena za i10 z začetno ceno Life postavljena tik pod 10 tisočaki. Odvisno od želja kupcev ta lahko naraste vse do 13.490€. 

Za dodajanje komentarjev morate biti prijavljeni.
alfafil
Simpatična zadevica, mogoče je zadek malo pase. %00 evra za močnejši motor je ok. Sam bi imel močnejši motor, ta bo že verjetno predrag, ker bo najbrž samo v povezavi z N-line paketom. Tam se že začne tepst z večjim Cliom.
11.3.2020 9:42:35
klemens
Lep avtomobilček, mogoče ga rentam kje v tujini, kot predhodnike.
11.3.2020 17:10:06
7even77
Hja... Zaradi mene bi tole lahko bil tudi eden od Fordovih modelov za indijski trg, recimo.
12.3.2020 8:09:20

O Avtomaniji

Kontakt z nami

Podportali

© Copyright 1999-2019 Avtomanija